• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Gurtogg - pomysły świetnie i nie tylko ;)
Autor Wiadomość
Elcos 




Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-07-14, 15:48   
 
Dobry pomysl na bosskillers jest wymieniony ten myk i ma on na celu zniesienia agro(na chwile) jak i rowniez debuffa z tanka?
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-07-14, 15:54   
 
Wydaje mi się, że debuffa nie da się zdjąć - również BoP - chociaż całkiem pewna nie jestem, a sprawdzić w tej chwili nie mogę. Chodzi przede wszystkim o aggro, a co za tym idzie - o niedopuszczenie do dalszego stakowania się Acidic Wound. Przy okazji na chwilę zatrzymuje się obrażenia zbierane przez tanka - prawdopodobnie z wyjątkiem czasówki.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Rooshoffa 



Prawie jak ACDC...


Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 79
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2008-07-14, 16:12   
 
Elcos napisał/a:
rowniez debuffa z tanka?


Bankowo NIE zchodzi. Blessing of Protection to tylko immune na ataki fizyczne, więc...



_________________
The question is "what is a mana-mana?"...The question is "who cares?"
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-07-14, 16:34   
 
Z przekopanych 26 stron spamu na EJ wynika, że BoP nie resetuje aggro, ale najskuteczniej zatrzymuje generowanie dalszego aggro, a więc ułatwia przejęcie tankowania. W tym samym temacie zalecany był gear z dużym avoidance, aby debuffy nie stackowały się za szybko (domyślam się że wadą takiego rozwiązania byłoby pewnie wolniejsze generowanie aggro, ale z drugiej strony oznacza to również rzadsze zmienianie tanków). Ciekawe jaki by to dało efekt.
    
 
 
Strasia 



Straszyk not ded


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 811
Skąd: The Barrens
Wysłany: 2008-07-14, 16:54   
 
Takin napisał/a:
W tym samym temacie zalecany był gear z dużym avoidance,


To ja troche tanków (no może nie wszystkich) obrażę, wydaje siem, że caly czas mają na sobie gear z avoidance :>



_________________
tup tup :<
    
 
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-07-14, 19:05   
 
Takin napisał/a:
BoP nie resetuje aggro, ale najskuteczniej zatrzymuje generowanie dalszego aggro


Ofc, że nie resetuje - to wiemy od początku. Inaczej ręka by mi zadrżała przed wpisaniem do taktyki tak śmiałego rozwiązania, jak rzucanie BoP na tanka ;) Po prostu dla bossa, który jest typowym fizolem, immunity oznacza chwilową utratę zainteresowania celem.
Wprawdzie większość obrażeń pochodzi z Acidic Wound, które są nature dmg, ale - jeśli dobrze kumam tę umiejętność - aplikacja następuje przez atak fizyczny - tak, jak w przypadku rogasiowych trucizn.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-07-14, 19:23   
 
No tak, przepisałem wyczytane informacje, nie zastnawiając się, czy Ty też już je analizowałaś. Potwierdzam, że Acidic Wound nakładany jest przez atak fizyczny, stąd też pewnie wyrósł pomysł na high-mitigation gear.
    
 
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-07-14, 19:39   
 
BoP chyba powinien działać na to jak na garote u Moroes'a. Daj Takin linka plx :) W koncu to jest pomysl na avoidance (unikanie nakladania debuffa, o tym czytalem), czy mitigation (ograniczenie obrazen w ticku, o ile to jest mozliwe bo nic na ten temat nie znalazlem wczesniej)?

pozdrawiam
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-07-14, 19:57   
 
Wątek tutaj: http://elitistjerks.com/f...k_strategy/p28/
natomiast która konkretnie strona, to bij zabij, nie pamiętam. Z pewnością w drugiej połowie gdzieś.
    
 
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-07-14, 21:46   
 
Wilk napisał/a:
BoP chyba powinien działać na to jak na garote u Moroes'a


Też tak myślałam w pierwszej chwili, ale raczej nic z tego. Garota to bleed, więc robi dmg fizyczny, a debuff Gurtogga jest nature.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Nadhira 





Dołączyła: 14 Lip 2007
Posty: 622
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-07-15, 05:27   
 
tylko bloodboil jest fizyczny
    
 
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-07-15, 08:18   
 
My mówimy o obrażeniach tanków, Britt. Każdy cios bossa jest fizyczny.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-07-15, 08:36   
 
hmmmm nature debuff... szkoda, że stoneform nie działa, easymode byśmy mieli z Thimem :)
    
 
Rooshoffa 



Prawie jak ACDC...


Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 79
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2008-07-15, 11:42   
 
dzisiaj będzie easymode ON!



_________________
The question is "what is a mana-mana?"...The question is "who cares?"
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU