Gurtogg - pomysły świetnie i nie tylko ;) |
Autor |
Wiadomość |
Elcos
Dołączył: 27 Cze 2008 Posty: 8
|
Wysłany: 2008-07-14, 15:48
|
|
|
Dobry pomysl na bosskillers jest wymieniony ten myk i ma on na celu zniesienia agro(na chwile) jak i rowniez debuffa z tanka? |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-07-14, 15:54
|
|
|
Wydaje mi się, że debuffa nie da się zdjąć - również BoP - chociaż całkiem pewna nie jestem, a sprawdzić w tej chwili nie mogę. Chodzi przede wszystkim o aggro, a co za tym idzie - o niedopuszczenie do dalszego stakowania się Acidic Wound. Przy okazji na chwilę zatrzymuje się obrażenia zbierane przez tanka - prawdopodobnie z wyjątkiem czasówki. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Rooshoffa
Prawie jak ACDC...
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 79 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 2008-07-14, 16:12
|
|
|
Elcos napisał/a: | rowniez debuffa z tanka? |
Bankowo NIE zchodzi. Blessing of Protection to tylko immune na ataki fizyczne, więc... |
_________________ The question is "what is a mana-mana?"...The question is "who cares?" |
|
|
|
|
Restor
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 465
|
Wysłany: 2008-07-14, 16:34
|
|
|
Z przekopanych 26 stron spamu na EJ wynika, że BoP nie resetuje aggro, ale najskuteczniej zatrzymuje generowanie dalszego aggro, a więc ułatwia przejęcie tankowania. W tym samym temacie zalecany był gear z dużym avoidance, aby debuffy nie stackowały się za szybko (domyślam się że wadą takiego rozwiązania byłoby pewnie wolniejsze generowanie aggro, ale z drugiej strony oznacza to również rzadsze zmienianie tanków). Ciekawe jaki by to dało efekt. |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-07-14, 16:54
|
|
|
Takin napisał/a: | W tym samym temacie zalecany był gear z dużym avoidance, |
To ja troche tanków (no może nie wszystkich) obrażę, wydaje siem, że caly czas mają na sobie gear z avoidance :> |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-07-14, 19:05
|
|
|
Takin napisał/a: | BoP nie resetuje aggro, ale najskuteczniej zatrzymuje generowanie dalszego aggro |
Ofc, że nie resetuje - to wiemy od początku. Inaczej ręka by mi zadrżała przed wpisaniem do taktyki tak śmiałego rozwiązania, jak rzucanie BoP na tanka ;) Po prostu dla bossa, który jest typowym fizolem, immunity oznacza chwilową utratę zainteresowania celem.
Wprawdzie większość obrażeń pochodzi z Acidic Wound, które są nature dmg, ale - jeśli dobrze kumam tę umiejętność - aplikacja następuje przez atak fizyczny - tak, jak w przypadku rogasiowych trucizn. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Restor
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 465
|
Wysłany: 2008-07-14, 19:23
|
|
|
No tak, przepisałem wyczytane informacje, nie zastnawiając się, czy Ty też już je analizowałaś. Potwierdzam, że Acidic Wound nakładany jest przez atak fizyczny, stąd też pewnie wyrósł pomysł na high-mitigation gear. |
|
|
|
|
Wilk
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 358 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 2008-07-14, 19:39
|
|
|
BoP chyba powinien działać na to jak na garote u Moroes'a. Daj Takin linka plx :) W koncu to jest pomysl na avoidance (unikanie nakladania debuffa, o tym czytalem), czy mitigation (ograniczenie obrazen w ticku, o ile to jest mozliwe bo nic na ten temat nie znalazlem wczesniej)?
pozdrawiam |
|
|
|
|
Restor
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 465
|
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-07-14, 21:46
|
|
|
Wilk napisał/a: | BoP chyba powinien działać na to jak na garote u Moroes'a |
Też tak myślałam w pierwszej chwili, ale raczej nic z tego. Garota to bleed, więc robi dmg fizyczny, a debuff Gurtogga jest nature. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Nadhira
Dołączyła: 14 Lip 2007 Posty: 622 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-07-15, 05:27
|
|
|
tylko bloodboil jest fizyczny |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-07-15, 08:18
|
|
|
My mówimy o obrażeniach tanków, Britt. Każdy cios bossa jest fizyczny. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Wilk
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 358 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 2008-07-15, 08:36
|
|
|
hmmmm nature debuff... szkoda, że stoneform nie działa, easymode byśmy mieli z Thimem :) |
|
|
|
|
Rooshoffa
Prawie jak ACDC...
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 79 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 2008-07-15, 11:42
|
|
|
dzisiaj będzie easymode ON! |
_________________ The question is "what is a mana-mana?"...The question is "who cares?" |
|
|
|
|
|