• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Zul'Aman - 2. Akil'zon (orzeł biały)
Autor Wiadomość
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-11-15, 15:38   Zul'Aman - 2. Akil'zon (orzeł biały)
 
Droga do Akil'zona - prosto i pierwsza w lewo - jest o tyle upierdliwa, że idąc do niego trzeba przejść przez bardzo nieprzyjemny event: w pewnym momencie napotykamy na "Amani Lookout" - zwiadowcę, który jest "unable to attack", ale który po zaggrowaniu biegnie do bossa z alarmem. Alarm powoduje, że co 40 sekund od strony bossa będzie na nas przylatywać 5 nie-elitarnych ptaszków (7k hp, powinni ich zdjęć kasterzy), a zza pleców wskoczy na nas 2 elitarnych trolli (powinni być tankowani przez offtanka i zabici przez kasterów po wykończeniu ptaszków). Kolejne fale będą przylatywać niezależnie od tego, czy zdążymy skosić poprzednie, i nie skończą się, dopóki nie zaggrujemy moba Tempest, który stoi przed bossem. Ale zanim do tego moba dojdziemy, będziemy musieli poradzić sobie z czterema parami niesheepowalnych trashy. To jest zadanie dla MT i melee, oraz dla kasterów, jeśli będą mieć chwilę wytchnienia między kolejnymi falami.
Jak już zaggrujemy i skosimy Tempesta, będziemy mieć jakieś 20 minut na załatwienie bossa, inaczej czeka nas reset całego eventu - nie ma więc w tym momencie już czasu na tłumaczenie taktyk.

Co do samego bossa:

Ma 1,3 miliona HP, więc powinien paść szybciej niż misiek, ale jest też dużo bardziej skomplikowany, mimo, że ma jedną fazę tylko:

* Summon Amani Eagle - wzywa Soaring Eagles (addy z Eagle Swoop - atak z wysokości na losowego gracza, niecałe 2K dmg tylko, ale powinny być skoszone przez rangedów, bo inaczej będzie ich przybywać i nas załatwią przewagą liczebną)
* Static Disruption (Nature) - 3500 damage dla kogoś z rajdu i tych co są blisko. Z tego powodu należy się rozproszyć. Wsadza też debuff zwiększający przez 20sek nature dmg o 25%. CoS rogala lub stone form krasnala powinny tu pomóc, o dispelowaniu na razie nic nie wiadomo.
* Call Lightning (Nature) - 4k dmg.
* Gust of Wind - wyrzuca kogoś w powietrze. Upadek kosztuje połowę HP pool. Nasty.
* Electrical Storm - czanelowany czar podnoszący kogoś w powietrze i otaczający go chmurą. Kto się pod chmurkę NIE schroni, dostanie wpieprz co sekundę. Najpierw ok 1k, potem ok 2k, potem 3k etc. Całość trwa około 8 sekund i przytrafia się co jakąś minutę. Z tego powodu nie należy się rozpraszać za bardzo :)
* Rage Timer - po ośmiu minutach walki wkurza się i podnosi dmg o 500%.

Pozycja przed pullem (wiem, że legenda jest nieczytelna, ale te obrazki tak mają):


Pozycja w trakcie walki:


Pozycja w przypadku "chmury"


Na koniec filmik: http://www.youtube.com/watch?v=vWgt0wP4zuM

Optymalny skład na początek:
2x tank (najlepiej płyta + druid, który tankuje na evencie rozpoczynającym, a na bossie może robić dps)
3x heal
3-4x ranged dps
2-1x melee dps
    
 
Nightblóód





Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 445
Wysłany: 2007-11-15, 17:45   
 
kurczaki, zeby opisy byly czytelne, byloby "nice"
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2007-11-15, 20:07   
 
To ja taka stara, a jeszcze widzę? :P

czerwony - Akil'zon
czarny - tank
żółty - healers
ciemno niebieski - melee dps
zielony - ranged dps
jasno niebieski - electraical storm



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Konradpl 



WoWPlayer


Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 109
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-11-17, 10:19   
 
Mam inne rozwiązanie odnoście storm eventu. Mianowicie proponuje żeby 5-10 sec przed stormem cały raid zrobił hug koło bossa co prawda boss kilka sekund przed stormem wypuszcza tego ostatniego swojego bolta który zwiększa obrażenia od electric ale gdy nikt nie dostaje od storma bo wszyscy w czasie rozpoczęcia są już pod chmurą niema to znaczenia więc wystarczy jeden aoe heal prista i wszyscy sa full. A w praktyce to tak wyglądało że jeżeli nie znajdywałem sie kilka yardow od stormu to zanim dobiegłem bylem ded. Aha i jeszcze. Fajnie by bylo jak by ptaszki były curseowane. Ponieważ nie dobije ich żaden spell powyżej 1,5 sec ponieważ one zadają 1 hit i odlatują poza zasięg więc fajnie jakby byl jeden affli lock który będzie wszystkie ptaszki dotowal.



_________________
    
 
 
Strasia 



Straszyk not ded


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 811
Skąd: The Barrens
Wysłany: 2007-11-17, 10:30   
 
Konradpl napisał/a:
więc fajnie jakby byl jeden affli lock który będzie wszystkie ptaszki dotowal.


dobrze kombinujesz ;) wszystko zeby tylko pojsc ;P



_________________
tup tup :<
    
 
 
Konradpl 



WoWPlayer


Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 109
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-11-18, 00:55   
 
NIeee :P jak co do ZA ide destro :P Największy dps :P



_________________
    
 
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-11-21, 10:59   
 
To jest to, o czym opowiadał Soucouyant:
WoWWiki napisał/a:
Using the above information, the Gauntlet event can be completely bypassed and only the 4 elite trolls will remain. Before engaging the lookout, have either a Hunter or Rogue stand at the top of the hill, just in view of the lookout. The rest of the group then engages the lookout and awaits for the eagles and warriors to come. Once the warriors spawn, have your rogue or hunter engage them before they reach the group and then immediately drop aggro by either vanishing or using feign death. The eagles and warriors will then run away and despawn, causing the event to reset. The lookout will run up the hill to restart the Gauntlet however, no more eagles will spawn, and your group is free to individually pull the 4 pairs of trolls without having to worry about the eagles and warriors. This strategy is much like the one used in the Slave Pens to reset the Naga when Naturalist Bite is freed and has been proven to work on patch 2.3.0.
    
 
Soucouyant




Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 102
Wysłany: 2007-11-21, 11:16   
 
dokladnie :) ja bym tego jeszcze sprobowal, wczoraj cos nie wyszlo, ale chyba nie do konca zrobilismy tak jak nalezy, a noz widelec...
    
 
Wolfhart 



Wolfhart


Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 25
Wysłany: 2007-11-24, 23:05   
 
Padl

Taktyka byla prosta olalismy ptaki i nawalalismy goscia
na odglos deszczu wszyscy sie zbiegali do tanka a dps walil wtedy obszarowkami coby troche ptakow uszczuplic

Sprawa ciezka dla healerow concentration aura wskazana ptaki interruptuja casty a duzo leczenie
Duzo many zchodzi palki powinny zakupic nowy libram do odzysku many

Wszyscy powinni sie pilnowac zeby nie zginac - parachute cloack wskazane :p albo inne metody zeby nie otrzymywac obrazen po upadku np tarcza divine protection bleasing of protection itd
    
 
Didimos 





Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 246
Wysłany: 2007-11-24, 23:46   
 
Wolfhart napisał/a:
parachute cloack wskazane :p albo inne metody zeby nie otrzymywac obrazen po upadku np tarcza divine protection bleasing of protection itd


Priesci powinni odświeżyć zapasy Light Feather bo Levitate często ratuje życie.
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU