Zul'Aman - 2. Akil'zon (orzeł biały) |
Autor |
Wiadomość |
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2007-11-15, 15:38 Zul'Aman - 2. Akil'zon (orzeł biały)
|
|
|
Droga do Akil'zona - prosto i pierwsza w lewo - jest o tyle upierdliwa, że idąc do niego trzeba przejść przez bardzo nieprzyjemny event: w pewnym momencie napotykamy na "Amani Lookout" - zwiadowcę, który jest "unable to attack", ale który po zaggrowaniu biegnie do bossa z alarmem. Alarm powoduje, że co 40 sekund od strony bossa będzie na nas przylatywać 5 nie-elitarnych ptaszków (7k hp, powinni ich zdjęć kasterzy), a zza pleców wskoczy na nas 2 elitarnych trolli (powinni być tankowani przez offtanka i zabici przez kasterów po wykończeniu ptaszków). Kolejne fale będą przylatywać niezależnie od tego, czy zdążymy skosić poprzednie, i nie skończą się, dopóki nie zaggrujemy moba Tempest, który stoi przed bossem. Ale zanim do tego moba dojdziemy, będziemy musieli poradzić sobie z czterema parami niesheepowalnych trashy. To jest zadanie dla MT i melee, oraz dla kasterów, jeśli będą mieć chwilę wytchnienia między kolejnymi falami.
Jak już zaggrujemy i skosimy Tempesta, będziemy mieć jakieś 20 minut na załatwienie bossa, inaczej czeka nas reset całego eventu - nie ma więc w tym momencie już czasu na tłumaczenie taktyk.
Co do samego bossa:
Ma 1,3 miliona HP, więc powinien paść szybciej niż misiek, ale jest też dużo bardziej skomplikowany, mimo, że ma jedną fazę tylko:
* Summon Amani Eagle - wzywa Soaring Eagles (addy z Eagle Swoop - atak z wysokości na losowego gracza, niecałe 2K dmg tylko, ale powinny być skoszone przez rangedów, bo inaczej będzie ich przybywać i nas załatwią przewagą liczebną)
* Static Disruption (Nature) - 3500 damage dla kogoś z rajdu i tych co są blisko. Z tego powodu należy się rozproszyć. Wsadza też debuff zwiększający przez 20sek nature dmg o 25%. CoS rogala lub stone form krasnala powinny tu pomóc, o dispelowaniu na razie nic nie wiadomo.
* Call Lightning (Nature) - 4k dmg.
* Gust of Wind - wyrzuca kogoś w powietrze. Upadek kosztuje połowę HP pool. Nasty.
* Electrical Storm - czanelowany czar podnoszący kogoś w powietrze i otaczający go chmurą. Kto się pod chmurkę NIE schroni, dostanie wpieprz co sekundę. Najpierw ok 1k, potem ok 2k, potem 3k etc. Całość trwa około 8 sekund i przytrafia się co jakąś minutę. Z tego powodu nie należy się rozpraszać za bardzo :)
* Rage Timer - po ośmiu minutach walki wkurza się i podnosi dmg o 500%.
Pozycja przed pullem (wiem, że legenda jest nieczytelna, ale te obrazki tak mają):
Pozycja w trakcie walki:
Pozycja w przypadku "chmury"
Na koniec filmik: http://www.youtube.com/watch?v=vWgt0wP4zuM
Optymalny skład na początek:
2x tank (najlepiej płyta + druid, który tankuje na evencie rozpoczynającym, a na bossie może robić dps)
3x heal
3-4x ranged dps
2-1x melee dps |
|
|
|
|
Nightblóód
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 445
|
Wysłany: 2007-11-15, 17:45
|
|
|
kurczaki, zeby opisy byly czytelne, byloby "nice" |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2007-11-15, 20:07
|
|
|
To ja taka stara, a jeszcze widzę? :P
czerwony - Akil'zon
czarny - tank
żółty - healers
ciemno niebieski - melee dps
zielony - ranged dps
jasno niebieski - electraical storm |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Konradpl
WoWPlayer
Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 109 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2007-11-17, 10:19
|
|
|
Mam inne rozwiązanie odnoście storm eventu. Mianowicie proponuje żeby 5-10 sec przed stormem cały raid zrobił hug koło bossa co prawda boss kilka sekund przed stormem wypuszcza tego ostatniego swojego bolta który zwiększa obrażenia od electric ale gdy nikt nie dostaje od storma bo wszyscy w czasie rozpoczęcia są już pod chmurą niema to znaczenia więc wystarczy jeden aoe heal prista i wszyscy sa full. A w praktyce to tak wyglądało że jeżeli nie znajdywałem sie kilka yardow od stormu to zanim dobiegłem bylem ded. Aha i jeszcze. Fajnie by bylo jak by ptaszki były curseowane. Ponieważ nie dobije ich żaden spell powyżej 1,5 sec ponieważ one zadają 1 hit i odlatują poza zasięg więc fajnie jakby byl jeden affli lock który będzie wszystkie ptaszki dotowal. |
_________________
|
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2007-11-17, 10:30
|
|
|
Konradpl napisał/a: | więc fajnie jakby byl jeden affli lock który będzie wszystkie ptaszki dotowal. |
dobrze kombinujesz ;) wszystko zeby tylko pojsc ;P |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Konradpl
WoWPlayer
Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 109 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2007-11-18, 00:55
|
|
|
NIeee :P jak co do ZA ide destro :P Największy dps :P |
_________________
|
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2007-11-21, 10:59
|
|
|
To jest to, o czym opowiadał Soucouyant:
WoWWiki napisał/a: | Using the above information, the Gauntlet event can be completely bypassed and only the 4 elite trolls will remain. Before engaging the lookout, have either a Hunter or Rogue stand at the top of the hill, just in view of the lookout. The rest of the group then engages the lookout and awaits for the eagles and warriors to come. Once the warriors spawn, have your rogue or hunter engage them before they reach the group and then immediately drop aggro by either vanishing or using feign death. The eagles and warriors will then run away and despawn, causing the event to reset. The lookout will run up the hill to restart the Gauntlet however, no more eagles will spawn, and your group is free to individually pull the 4 pairs of trolls without having to worry about the eagles and warriors. This strategy is much like the one used in the Slave Pens to reset the Naga when Naturalist Bite is freed and has been proven to work on patch 2.3.0. |
|
|
|
|
|
Soucouyant
Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 102
|
Wysłany: 2007-11-21, 11:16
|
|
|
dokladnie :) ja bym tego jeszcze sprobowal, wczoraj cos nie wyszlo, ale chyba nie do konca zrobilismy tak jak nalezy, a noz widelec... |
|
|
|
|
Wolfhart
Wolfhart
Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 25
|
Wysłany: 2007-11-24, 23:05
|
|
|
Padl
Taktyka byla prosta olalismy ptaki i nawalalismy goscia
na odglos deszczu wszyscy sie zbiegali do tanka a dps walil wtedy obszarowkami coby troche ptakow uszczuplic
Sprawa ciezka dla healerow concentration aura wskazana ptaki interruptuja casty a duzo leczenie
Duzo many zchodzi palki powinny zakupic nowy libram do odzysku many
Wszyscy powinni sie pilnowac zeby nie zginac - parachute cloack wskazane :p albo inne metody zeby nie otrzymywac obrazen po upadku np tarcza divine protection bleasing of protection itd |
|
|
|
|
Didimos
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 246
|
Wysłany: 2007-11-24, 23:46
|
|
|
Wolfhart napisał/a: | parachute cloack wskazane :p albo inne metody zeby nie otrzymywac obrazen po upadku np tarcza divine protection bleasing of protection itd |
Priesci powinni odświeżyć zapasy Light Feather bo Levitate często ratuje życie. |
|
|
|
|
|