• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowe drzefo
Autor Wiadomość
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-10-16, 11:06   Nowe drzefo
 
Ja dla odmiany nie zamierzam reklamować swojej klasy. Skrobnę coś o głównych zmianach talentów, skilli i plejstajlu (lvl70).

No-brainers (pve):
- rezygnacja z subtlety - threat, what is threat?
- omen of clarity - must have
- 1.2s GCD na hoty sprawie że haste staje się nieomal bezużyteczny
- buildy z Living Seed lub/i Nature's Grace (poniżej) - critical rating staje się bardzo atrakcyjnym statsem
- spirit jeszcze bardziej atrakcyjny z talentem improved ToL - wg wyliczeń z EJ 3.57+heal z 10spirit

Build oparty na Healing Touch

Talenty charakterystyczne:
Naturalist
Tranquil Spirit
Empowered Touch
Living Seed
Nature's Grace
+Glyph Healing Touch

Plusy:
- uber szybkie HT które można spamić w stylu flash heala
- dodatowa redukcja casta o 0.5s przy krytyku
- Living Seed działa jak PoM/ES - fajne przy leczeniu tanka

Minusy:
- dużo słabsze hoty
- brak czasu w rotacji na utrzymywaniu wszystkich hotow i częste używanie HT
- brak Wild Growth (build na HT z tym talentem nie ma sensu)
- strata NS+HT (zastąpione NS+RG)

Refleksje:
Kosztem sporych inwestycji w talenty możemy upodobnić się do priesta i pełnić funkcę Direct Healera (DH). Pytanie czy jest sens, skoro mamy sporo DH, a nie ma klasy, która może w podobnym stopniu leczyć HoTami.


Build oparty na Regrowth
http://www.wowhead.com/?t...ZZfccubuxVuVhkx

Różne modyfikacje:
1) nature's splendor -> wild growth
2) 2p. gift of earthmother -> improved ToL
3) Living Seed - replenish

Odmiana z Nature's Splendor koncentruje się na leczeniu tanków w niezmienionym stylu - czyli utrzymywanie wszystkich HoTów na tanku(ach) i wolne GCD w takiej rotacji na leczenie rajdu.

Odmiana z Wild Growth - głównie do leczenia rajdu, w przypadku leczenia tanku WG można traktować jako czwartą czasówkę do utrzymywaniu na tanku (o ile mana pozwala).

Zamiana Living Seed na Replenish zmienia dość mocno leczenia rajdu. Minusem jest strata DH z regrowtha (którego wtedy należy mniej używać), a więc wolniejsze amortyzowanie obrażeń, natomiast plusem regeneracja many/rage i innej energii, która na forach jest raczej słabo oceniana, ale nie widziałem żadnej wiarygodnej kalkulacji.
Ostatnio zmieniony przez Restor 2008-10-17, 01:02, w całości zmieniany 2 razy  
    
 
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2008-10-16, 11:36   
 
same drzewa tutaj :>



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
Ostatnio zmieniony przez Wariatus 2008-10-16, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-10-16, 11:40   
 
ehh, zajefajnie - nie zasejwowalo się.

edit: uff, udało się odzyskać.
    
 
 
Gajanna 




Dołączyła: 14 Lip 2007
Posty: 156
Wysłany: 2008-10-17, 00:18   Re: Nowe drzefo
 
Restor napisał/a:

- jednosekundowy GCD na hoty sprawie że haste staje się nieomal bezużyteczny


Tak z ciekawosci... jak ci ten jednosekundowy GCD wyszedl?
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-10-17, 01:01   
 
Faktycznie GotEM daje w obecnej wersji tylko 20% a nie 30% haste, więc 1.2s gcd.
    
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU