Nowe drzefo |
Autor |
Wiadomość |
Restor
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 465
|
Wysłany: 2008-10-16, 10:06 Nowe drzefo
|
|
|
Ja dla odmiany nie zamierzam reklamować swojej klasy. Skrobnę coś o głównych zmianach talentów, skilli i plejstajlu (lvl70).
No-brainers (pve):
- rezygnacja z subtlety - threat, what is threat?
- omen of clarity - must have
- 1.2s GCD na hoty sprawie że haste staje się nieomal bezużyteczny
- buildy z Living Seed lub/i Nature's Grace (poniżej) - critical rating staje się bardzo atrakcyjnym statsem
- spirit jeszcze bardziej atrakcyjny z talentem improved ToL - wg wyliczeń z EJ 3.57+heal z 10spirit
Build oparty na Healing Touch
Talenty charakterystyczne:
Naturalist
Tranquil Spirit
Empowered Touch
Living Seed
Nature's Grace
+Glyph Healing Touch
Plusy:
- uber szybkie HT które można spamić w stylu flash heala
- dodatowa redukcja casta o 0.5s przy krytyku
- Living Seed działa jak PoM/ES - fajne przy leczeniu tanka
Minusy:
- dużo słabsze hoty
- brak czasu w rotacji na utrzymywaniu wszystkich hotow i częste używanie HT
- brak Wild Growth (build na HT z tym talentem nie ma sensu)
- strata NS+HT (zastąpione NS+RG)
Refleksje:
Kosztem sporych inwestycji w talenty możemy upodobnić się do priesta i pełnić funkcę Direct Healera (DH). Pytanie czy jest sens, skoro mamy sporo DH, a nie ma klasy, która może w podobnym stopniu leczyć HoTami.
Build oparty na Regrowth
http://www.wowhead.com/?t...ZZfccubuxVuVhkx
Różne modyfikacje:
1) nature's splendor -> wild growth
2) 2p. gift of earthmother -> improved ToL
3) Living Seed - replenish
Odmiana z Nature's Splendor koncentruje się na leczeniu tanków w niezmienionym stylu - czyli utrzymywanie wszystkich HoTów na tanku(ach) i wolne GCD w takiej rotacji na leczenie rajdu.
Odmiana z Wild Growth - głównie do leczenia rajdu, w przypadku leczenia tanku WG można traktować jako czwartą czasówkę do utrzymywaniu na tanku (o ile mana pozwala).
Zamiana Living Seed na Replenish zmienia dość mocno leczenia rajdu. Minusem jest strata DH z regrowtha (którego wtedy należy mniej używać), a więc wolniejsze amortyzowanie obrażeń, natomiast plusem regeneracja many/rage i innej energii, która na forach jest raczej słabo oceniana, ale nie widziałem żadnej wiarygodnej kalkulacji. |
Ostatnio zmieniony przez Restor 2008-10-17, 00:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Wariatus
wariat inside
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 238 Skąd: Sieraków/Poznań
|
Wysłany: 2008-10-16, 10:36
|
|
|
same drzewa tutaj :> |
_________________ W piekle diabeł jest postacią pozytywną. |
Ostatnio zmieniony przez Wariatus 2008-10-16, 10:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Restor
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 465
|
Wysłany: 2008-10-16, 10:40
|
|
|
ehh, zajefajnie - nie zasejwowalo się.
edit: uff, udało się odzyskać. |
|
|
|
|
Gajanna
Dołączyła: 14 Lip 2007 Posty: 156
|
Wysłany: 2008-10-16, 23:18 Re: Nowe drzefo
|
|
|
Restor napisał/a: |
- jednosekundowy GCD na hoty sprawie że haste staje się nieomal bezużyteczny
|
Tak z ciekawosci... jak ci ten jednosekundowy GCD wyszedl? |
|
|
|
|
Restor
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 465
|
Wysłany: 2008-10-17, 00:01
|
|
|
Faktycznie GotEM daje w obecnej wersji tylko 20% a nie 30% haste, więc 1.2s gcd. |
|
|
|
|
|