Vashj... hmm ;) |
Autor |
Wiadomość |
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-03-09, 16:14 Vashj... hmm ;)
|
|
|
Pokusa była zbyt silna, puste SSC i w ogóle ;) Rozpiskę zrobiłam na wyczucie - nie w każdym miejscu idealnie zgodnie z taktyką (np. melee dps ustawiłam na schodach, a nie przy generatorach). Jeśli okaże się do dupy, będziemy modyfikować na gorąco.
Kto nie próbuje, ten w kozie nie siedzi. Trzymam za nas kciuki ;)
A. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Undet
Pijak i Zlodziej
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 473
|
|
|
|
|
Wariatus
wariat inside
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 238 Skąd: Sieraków/Poznań
|
Wysłany: 2008-03-09, 16:35
|
|
|
imp.BoM for everyone ... chwila ... WTF ?
Ja i Undet w której strefie mamy się kręcić w miedzy czasie ?
- służywmy jako ostateczne zabezpieczenie za nim elementale dopelzaja do syrenki i jako support ?
PS. proponuje zabrac quest na attu do MH ;) |
_________________ W piekle diabeł jest postacią pozytywną. |
|
|
|
|
Undet
Pijak i Zlodziej
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 473
|
Wysłany: 2008-03-09, 16:41
|
|
|
no my walimy i nagi i te drugie elitki, z tego co sie orientuje.
a q do MH mam :D tylko vashji i kael czekaja ;) |
_________________ Kwintesencja Szadoł Pryszczowania |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-03-09, 16:53
|
|
|
1|\/||* |}0|\/|!! |<0|=|=@|\/| (13 \X/@|21@+!!1 |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Keyholder
Dołączył: 08 Wrz 2007 Posty: 250 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-03-09, 17:17
|
|
|
Może zaczniemy kasować posty Straszyka? Nie umiem ich odczytać, inni zapewne też nie, więc może uznamy, że są nie na temat? |
_________________ Keyholder |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2008-03-09, 17:41
|
|
|
keyholder... postami straszyka nikt poza tobą się nie przejmuje ani ich nie czyta... zdradzę ci jeszcze tajemnicę: on to robi speclajnie, żeby cię podrażnić... :> |
|
|
|
|
Restor
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 465
|
Wysłany: 2008-03-09, 17:56
|
|
|
Nieprawda, ja je czytam! |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-03-09, 18:40
|
|
|
|}0 +@|<1|\| +`/ j3$+3$... 1|\||\|`/ |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-03-10, 11:31
|
|
|
Kwinto, fstyt :> |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Cadanea
Dołączyła: 19 Lip 2007 Posty: 168
|
Wysłany: 2008-03-10, 12:03
|
|
|
ogladalam troche filmikow i na jednym nagi w ogole zostawili na ot do konca walki... w sumie trzy i znikaja chyba po zabiciu vashj... natomiast wszyscy nukowali stridery... gdzies tez widzialam, ze caly czas ( na zmiane oczywiscie ze wzgledu na cd) ktos rzucal nety na trzynogi i po prostu ostry nuke bydlaka... mysle ze mozna by sprobowac... |
_________________ Hmmm... juz nie taki mały Żelek ;) |
|
|
|
|
Dariush
Judge Dredd
Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 246
|
Wysłany: 2008-03-10, 14:55
|
|
|
Orchide napisał/a: | ogladalam troche filmikow i na jednym nagi w ogole zostawili na ot do konca walki... w sumie trzy i znikaja chyba po zabiciu vashj... natomiast wszyscy nukowali stridery... gdzies tez widzialam, ze caly czas ( na zmiane oczywiscie ze wzgledu na cd) ktos rzucal nety na trzynogi i po prostu ostry nuke bydlaka... mysle ze mozna by sprobowac... |
Problem właśnie w tym, że addy nie znikają. Po wyłączeniu wszystkich generatorów przestają się spawnować nowe, ale te, które już są na planszy, muszą zostać zabite. Co więcej, nie ma limitu danego rodzaju addów: spawnują się one co kilkadziesiąt sekund i ile ich będzie zależy od tego, jak długo potrwa wyłączanie generatorów. Utrzymanie tanka ściągającego obrażenia od dwóch elitek jest możliwe - choć miejscami dość trudne - ale przy trzech raczej nie da się już tego zrobić. A jeśli po zakończeniu drugiej fazy MT i OT będą zajęci elitkami, to kto będzie tankował Vashj? Trzymanie stridera w jednym miejscu - przez ciągłe stunnowanie, netowanie itd. - jest teoretycznie możliwe i pewnie rozwiązałoby część problemów, tyle tylko, że żadne miejsce nie będzie raczej w zasięgu wszystkich ranged dps, więc taka taktyka może zrodzić nowe problemy. I jeszcze co do bicia stridera - optymalnie by było, gdyby 70 - 80% HP zabierały mu DoTy, czego chyba nie udało się wczoraj osiągnąć? Tak sobie też myślę, czy setup mieliśmy odpowiedni. Może jednak zrezygnować z jednego healera na rzecz ranged dps? |
|
|
|
|
Nightblóód
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 445
|
Wysłany: 2008-03-10, 15:01
|
|
|
matematyka jest prosta, 175000HP zjechac przez 60sekund w 4 osoby stojace przy generatorach (przy zalozeniu ze wszyscy stoja tak ze non-stop dpsuja, pewnie gdzies po srodku - kolo Vashj) daje 730dps na osobe, przy czym Orchi w tym czasie jest w stanie wygenerowac treat wiekszy niz nakladany dps...raczej nierealne, nawet jak bedzie net, shamanstki frost shock, czy hunterska pulapka. Tyle matematyki...
W praktyce to lepiej wyglada...wazne jest aby do ubijania striderow kierowac osoby z dpsem zdecydowanie powyzej 730dps, aby zostal czas na zabijanie elitek.
na pewno musimy odejsc od generatorow i podchodzic do nich jak ktos przez mikrofon powie ze ma TC...te pare sekund czekania na wylaczenie generatora nas nie zbawi. Ja to widze mniej-wiecej tak:
4 hunterow biega wokol platformy i wali czym tylko moze w stridera - generalnie walczy o utrzymanie aggro na sobie oraz o to aby strider poruszal sie w miare mozliwosci po wewnetrzym okregu. Za striderem idzie lock rzucajac obowiazkowo CoEx oraz Corruption, Immolate i co tam tylko ma - w czasie trwania DoTow, szczegolnie CoEX ubija elitki przy MT/OT,potem odswierza doty - DoTimer addon wymagany. Kiedy pojawi sie TC hunter bez agro na sobie podbiega do wlasciwego generatora i go wylacza...nie ma znaczenia ktory hunter, wazne aby mial sluchawki i mikrofon i zameldowal ze moze go wylaczyc (dopiero wtedy podajemy TC, nie wczesniej). W probach z hunterami przy generatorach, hunterzy osiagneli miedzy 1000 a 1200 dps co w rezultacie powinno dac 40 sekund na zabicie kazdego stridera oraz okolo 10-15 sekund na ubijanie elitek. Wiem ze hunterzy beda sie poruszac i dps spadnie, ostatecznie jednak powinni sie w 60 sekundach zmiescic, uwzgledniajac wylaczenie generatora, ustawienie pulapek, uderzenie kilka razy w elitki itd...
Odejmujac 8 depeseerow przy na schodach, zostaje nam 3 (w tym jeden lock kitujacy CoEX) do zabijania elitek. Jesli elity maja rowniez 175000HP i respawnuja sie co 45sekund to minimalny dps jest ~1300...hmmm ciezko. Przy 4 depeeserach to 972 - zdecydowanie lepiej.
cd.nastapi
PS. Widze ze Dariush juz zasugrowal zmiane setupu, co tez potwierdzam. |
Ostatnio zmieniony przez Nightblóód 2008-03-10, 15:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2008-03-10, 15:02
|
|
|
Dariush nie mamy tylu DoTowców. 1 shadow i 1 affli nie złożą mu nawet 10% przed spawnem następnego adda, a u pozostałych dpsów... powiedzmy, że DoTy nie są optymalnym sposobem robienia kuku :> |
|
|
|
|
|