• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Vashj... hmm ;)
Autor Wiadomość
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-03-09, 16:14   Vashj... hmm ;)
 
Pokusa była zbyt silna, puste SSC i w ogóle ;) Rozpiskę zrobiłam na wyczucie - nie w każdym miejscu idealnie zgodnie z taktyką (np. melee dps ustawiłam na schodach, a nie przy generatorach). Jeśli okaże się do dupy, będziemy modyfikować na gorąco.

Kto nie próbuje, ten w kozie nie siedzi. Trzymam za nas kciuki ;)

A.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Undet



Pijak i Zlodziej


Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 473
Wysłany: 2008-03-09, 16:31   
 
no przeciez ja polozymy :D



_________________
Kwintesencja Szadoł Pryszczowania
    
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2008-03-09, 16:35   
 
imp.BoM for everyone ... chwila ... WTF ?
Ja i Undet w której strefie mamy się kręcić w miedzy czasie ?
- służywmy jako ostateczne zabezpieczenie za nim elementale dopelzaja do syrenki i jako support ?

PS. proponuje zabrac quest na attu do MH ;)



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
    
 
Undet



Pijak i Zlodziej


Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 473
Wysłany: 2008-03-09, 16:41   
 
no my walimy i nagi i te drugie elitki, z tego co sie orientuje.
a q do MH mam :D tylko vashji i kael czekaja ;)



_________________
Kwintesencja Szadoł Pryszczowania
    
 
Strasia 



Straszyk not ded


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 811
Skąd: The Barrens
Wysłany: 2008-03-09, 16:53   
 
1|\/||* |}0|\/|!! |<0|=|=@|\/| (13 \X/@|21@+!!1



_________________
tup tup :<
    
 
 
Keyholder 




Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-09, 17:17   
 
Może zaczniemy kasować posty Straszyka? Nie umiem ich odczytać, inni zapewne też nie, więc może uznamy, że są nie na temat?



_________________
Keyholder
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-03-09, 17:41   
 
keyholder... postami straszyka nikt poza tobą się nie przejmuje ani ich nie czyta... zdradzę ci jeszcze tajemnicę: on to robi speclajnie, żeby cię podrażnić... :>
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-03-09, 17:56   
 
Nieprawda, ja je czytam!
    
 
 
Strasia 



Straszyk not ded


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 811
Skąd: The Barrens
Wysłany: 2008-03-09, 18:40   
 
|}0 +@|<1|\| +`/ j3$+3$... 1|\||\|`/



_________________
tup tup :<
    
 
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-03-10, 08:52   
 
http://wowwebstats.com/rdobbzvoojqmi - jest, dziala :)
    
 
Strasia 



Straszyk not ded


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 811
Skąd: The Barrens
Wysłany: 2008-03-10, 11:31   
 
Kwinto, fstyt :>



_________________
tup tup :<
    
 
 
Cadanea 





Dołączyła: 19 Lip 2007
Posty: 168
Wysłany: 2008-03-10, 12:03   
 
ogladalam troche filmikow i na jednym nagi w ogole zostawili na ot do konca walki... w sumie trzy i znikaja chyba po zabiciu vashj... natomiast wszyscy nukowali stridery... gdzies tez widzialam, ze caly czas ( na zmiane oczywiscie ze wzgledu na cd) ktos rzucal nety na trzynogi i po prostu ostry nuke bydlaka... mysle ze mozna by sprobowac...



_________________
Hmmm... juz nie taki mały Żelek ;)
    
 
Dariush 



Judge Dredd


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 246
Wysłany: 2008-03-10, 14:55   
 
Orchide napisał/a:
ogladalam troche filmikow i na jednym nagi w ogole zostawili na ot do konca walki... w sumie trzy i znikaja chyba po zabiciu vashj... natomiast wszyscy nukowali stridery... gdzies tez widzialam, ze caly czas ( na zmiane oczywiscie ze wzgledu na cd) ktos rzucal nety na trzynogi i po prostu ostry nuke bydlaka... mysle ze mozna by sprobowac...


Problem właśnie w tym, że addy nie znikają. Po wyłączeniu wszystkich generatorów przestają się spawnować nowe, ale te, które już są na planszy, muszą zostać zabite. Co więcej, nie ma limitu danego rodzaju addów: spawnują się one co kilkadziesiąt sekund i ile ich będzie zależy od tego, jak długo potrwa wyłączanie generatorów. Utrzymanie tanka ściągającego obrażenia od dwóch elitek jest możliwe - choć miejscami dość trudne - ale przy trzech raczej nie da się już tego zrobić. A jeśli po zakończeniu drugiej fazy MT i OT będą zajęci elitkami, to kto będzie tankował Vashj? Trzymanie stridera w jednym miejscu - przez ciągłe stunnowanie, netowanie itd. - jest teoretycznie możliwe i pewnie rozwiązałoby część problemów, tyle tylko, że żadne miejsce nie będzie raczej w zasięgu wszystkich ranged dps, więc taka taktyka może zrodzić nowe problemy. I jeszcze co do bicia stridera - optymalnie by było, gdyby 70 - 80% HP zabierały mu DoTy, czego chyba nie udało się wczoraj osiągnąć? Tak sobie też myślę, czy setup mieliśmy odpowiedni. Może jednak zrezygnować z jednego healera na rzecz ranged dps?
    
 
Nightblóód





Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 445
Wysłany: 2008-03-10, 15:01   
 
matematyka jest prosta, 175000HP zjechac przez 60sekund w 4 osoby stojace przy generatorach (przy zalozeniu ze wszyscy stoja tak ze non-stop dpsuja, pewnie gdzies po srodku - kolo Vashj) daje 730dps na osobe, przy czym Orchi w tym czasie jest w stanie wygenerowac treat wiekszy niz nakladany dps...raczej nierealne, nawet jak bedzie net, shamanstki frost shock, czy hunterska pulapka. Tyle matematyki...

W praktyce to lepiej wyglada...wazne jest aby do ubijania striderow kierowac osoby z dpsem zdecydowanie powyzej 730dps, aby zostal czas na zabijanie elitek.

na pewno musimy odejsc od generatorow i podchodzic do nich jak ktos przez mikrofon powie ze ma TC...te pare sekund czekania na wylaczenie generatora nas nie zbawi. Ja to widze mniej-wiecej tak:
4 hunterow biega wokol platformy i wali czym tylko moze w stridera - generalnie walczy o utrzymanie aggro na sobie oraz o to aby strider poruszal sie w miare mozliwosci po wewnetrzym okregu. Za striderem idzie lock rzucajac obowiazkowo CoEx oraz Corruption, Immolate i co tam tylko ma - w czasie trwania DoTow, szczegolnie CoEX ubija elitki przy MT/OT,potem odswierza doty - DoTimer addon wymagany. Kiedy pojawi sie TC hunter bez agro na sobie podbiega do wlasciwego generatora i go wylacza...nie ma znaczenia ktory hunter, wazne aby mial sluchawki i mikrofon i zameldowal ze moze go wylaczyc (dopiero wtedy podajemy TC, nie wczesniej). W probach z hunterami przy generatorach, hunterzy osiagneli miedzy 1000 a 1200 dps co w rezultacie powinno dac 40 sekund na zabicie kazdego stridera oraz okolo 10-15 sekund na ubijanie elitek. Wiem ze hunterzy beda sie poruszac i dps spadnie, ostatecznie jednak powinni sie w 60 sekundach zmiescic, uwzgledniajac wylaczenie generatora, ustawienie pulapek, uderzenie kilka razy w elitki itd...

Odejmujac 8 depeseerow przy na schodach, zostaje nam 3 (w tym jeden lock kitujacy CoEX) do zabijania elitek. Jesli elity maja rowniez 175000HP i respawnuja sie co 45sekund to minimalny dps jest ~1300...hmmm ciezko. Przy 4 depeeserach to 972 - zdecydowanie lepiej.

cd.nastapi

PS. Widze ze Dariush juz zasugrowal zmiane setupu, co tez potwierdzam.
Ostatnio zmieniony przez Nightblóód 2008-03-10, 15:04, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-03-10, 15:02   
 
Dariush nie mamy tylu DoTowców. 1 shadow i 1 affli nie złożą mu nawet 10% przed spawnem następnego adda, a u pozostałych dpsów... powiedzmy, że DoTy nie są optymalnym sposobem robienia kuku :>
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU