Otwarty przez: Demelain 2008-05-17, 14:11 |
HIGH ASTROMANCER SOLARIAN |
Autor |
Wiadomość |
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-01-27, 15:56 HIGH ASTROMANCER SOLARIAN
|
|
|
High Astromancer Solarian – dziwny warlock w T4, który strzela z Arcane Missiles; prawdopodobnie około 3 milionów HP + addy, panienka bardzo wrażliwa na melee dmg - ZALECANE FLASK OF RELENTLESS ASSAULT NAWET DLA TANKÓW.
Faza I (50 sek)
Arcane Missiles (3 x po 3,4-3,6k dmg) - boss spamuje je, losowo zmieniając cele.
W rajdzie nikt nie powinien mieć poniżej 10k HP buffed. Zaopatrujemy się również w gear z arcane resistance (80+) – polecam Cloak of Arcane Evasion z enchantem +15 AR, Violet Badge i najlepiej jeszcze 1-2 przedmioty. Być może przeżyjemy bez AR, ale chcemy zwiększyć swoje szanse.
Wrath of the Astromancer – debuff rzucany co jakiś czas na losowo wybrany cel z wyjątkiem main tanka.
Osoba z debuffem ASAP ucieka od rajdu na minimum 15 yardów. Po 5 sekundach dostaje 7-8k dmg i wylatuje wysoko w powietrze. Na szczęście nie ma obrażeń od upadku, uff ;)
UWAGA!!! DEBUFF JEST ZABÓJCZY!!! Może się zdarzyć zawsze, gdy boss jest widoczny (również w fazie portali). Ucieczka od rajdu to absolutny priorytet!
Light of the Astromancer – co 45 sek. cały rajd dostaje 2,3-2,5 arcane dmg.
Melee dmg – od czasu do czasu słabo uderza w pierwszego na liście aggro, w melee range; obrażenia melee są redukowane przez AR
Faza II
Boss teleportuje się na środek sali, otwiera trzy portale i znika. W tym czasie rajd przemieszcza się tak, żeby stać przy brzegu platformy w równej odległości od wszystkich portali. Wychodzi z nich 12 addów po 20k hp, które są łapane przez przez dwóch tanków w miejscu, gdzie stoi rajd. Addy giną od AOE (Seed of Corruption, AOE magów, pułapka spowalniająca, frost nova w ustalonej kolejności).
Po 15 sekundach boss spawnuje się w jednym z portali. Z dwóch pozostałych wychodzą dwaj healerzy po 75k hp. Cała trójka jest łapana na miejscu przez tanków. Addy-healerzy muszą stać z dala od rajdu (silence). Konieczny interrupt heala (shield bash, pummel, kick, stun, whatever). Po zabiciu healerów kontynuujemy walkę z bossem.
Fazy I i II wystepują na zmianę do momentu odebrania bossowi 80 proc. HP.
Faza III (zaczyna się przy 20 proc. HP bossa)
Boss zamienia się w Voidwalkera. Przestaje używać dotychczasowych umiejętności. Co 10 sek. castuje Void Bolta (4,4-5,1k dmg) w cel o najwyższym aggro. Straszy do 5 celów w melee range. Jest tauntowalny. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
Ostatnio zmieniony przez Demelain 2008-11-26, 10:09, w całości zmieniany 12 razy |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-01-27, 16:39
|
|
|
ROZKŁAD JAZDY BEZ TRZYMANKI
Tankowie:
Thimotehh (dps gear)
Sliwek (dps gear)
Yerem
Daaron
Wilk
W Fazie I boss jest praktycznie nietankowalny (podobnie jak Aran).
W Fazie II dwóch tanków (Wilk + Yerem) zbiera 12 addów zabijanych AOE. Trzech tanków (Thimotehh, Sliwek, Daaron) biegnie pod portale, łapie bossa i dwóch healerów.
Melee dps:
W Fazie I - wszyscy melee (Blada, Kwinto, Daaron, Wilk, Thimotehh, Sliwek) na bossie.
W Fazie II melee tankują. Blada, Straszyk (add healer tankowany przez misia lub lewy) i Kwinto (drugi add healer) pomagają przerywać heala. Wolny tank pomaga zabić drugiego adda healera, potem wraca do bossa.
Ranged dps:
W Fazie I wszyscy leją Solarian, stojąc w dość ciasnej grupie w odległości około 20-24 yardów (wystarczającej dla shadow priesta) od bossa. Osoba z debuffem odbiega na minimum 15 yardów od rajdu (trzymając się z dala od tanków). Po upadku wraca do rajdu.
W Fazie II:
Hunterzy ustawiają pułapkę spowalniającą i pomagają zabijać addy do czasu spawnu healerów. Potem zabijają healerów, zaczynając od lewego.
Warlockowie zaczynają obrzucać addy Seed of Corruption, gdy tylko znajdą się w zasięgu.
Magowie rzucają frost novą na addy w ustalonej kolejności (Kalaam -> Keleborn -> Polak) i AOE.
UWAGA: MAGOWIE PILNUJĄ MANY. Ze względu na AOE, walka jest manożerna. Pijemy potki i używamy kamieni many najczęściej, jak to możliwe.
W Fazie III tank and spank.
Healerzy:
Nonenalim, Didimos, Brittanyy
W Fazie I i II leczenie tanka/tanków na bossie i dużych addach (tylko Faza II) oraz celów Arcane Missiles.
UWAGA: konieczne makro
dla paladynów:
/target High Astromancer Solarian
/assist
/cast Flash of Light(Rank 7)
dla priestów:
/target High Astromancer Solarian
/assist
/cast Flash Heal(Rank 9)
Marilith, Gajanna
focus ---> cały rajd; w Fazie II leczenie tanków (Yerem, Wilk) i klas AOE na małych addach.
Marilith ---> Wilk
Gajanna ---> Yerem
Crakuf, Ozrik
focus ---> cały rajd
W Fazie I - utrzymanie rajdu na top HP, leczenie gracza po Wrath of the Astromancer
W Fazie II - pilnujecie też tanków na bossie i dużych addach (Thimotehh, Sulivoy, Sliwek)
W Fazie III wszyscy leczą cel bossa. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
Ostatnio zmieniony przez Sante 2008-02-19, 13:12, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-01-27, 17:04
|
|
|
Grupa 1:
Daaron
Blada
Straszyk
Kwinto
Crakuf
Grupa 2:
Kalaam
Keleborn
Alishya
Nightblood
Ozrik
Grupa 3:
Elzbieta
Vegelus
Takin
Sivter
Wilk
Grupa 4:
Nonenalim
Didimos
Marilith
Gajanna
Thimotehh
Grupa 5:
Yerem
Brittanyy
Orchide
Sliwek
Ponia |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
|