• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: nonenalim
2008-01-29, 13:16
Slawomir - Balance Druid
Autor Wiadomość
Slawomir 



My life for Ainur


Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 37
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 2008-01-26, 23:51   Slawomir - Balance Druid
 
Nick : Slawomir

Klasa: Balance Druid

Level : 70

Server: Sporeggar (wyjasnienia ponizej)

Armory: http://eu.wowarmory.com/c...ggar&n=Slawomir

Karazhan: Wyczyszczone

Klucze do heroiców: Wszystkie

Doświadczenie z raidów: Gruul Lair, Serpentshrine Cavern, oraz raidy preTBC (Onyxia Lair,

Molten Core, Blackwing Lair Naxxramas chyba niecale z tego co pamietam)

Komunikacja głosowa: Voice chat w grze przez popsute sluchawki :(

Kilka słow o sobie: No wiec mam 17 mieszkam na gornym slasku, konkretnie w Knurowie kolo Gliwic gram w WoWa od roku to moja jedyna postac. Gram na serverze Sporeggar ale mam zamiar zrobic transfer na Shadowsong, nieukrywam ze z powodu waszej gildi :)
Gram praktycznie codziennie i bardzo duzo jestem chetny na kazde mozliwe raidy kiedy tylko jestem w domu. Jestem graczem ktory chce poznawac swiat wowa za wszelka cene.

Poprzednia gildia: Oj bylo tego troche - praktycznie wszystko na Sporeggarze zostala mi tylko 1 ktora robi Mount Hyjal i BT wiec ja jestem dla nich za slaby. Reszta to malutkie gildie robiace Karazhan ktore nigdy sie nie wybija...