• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Szaman Lekarzem
Autor Wiadomość
Alyone




Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 25
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-11-21, 14:56   Szaman Lekarzem
 
Chciałbym podzielić się pewnymi spostrzeżeniami związanymi z moją grą szamanem. Jak już kiedyś wspominałem, uczę się dopiero grać tą klasą. Jestem także początkującym healerem. Próbuję określić w jakiej sytuacji szaman jest najbardziej przydatny i najbardziej efektywny.
Swoje obserwacje mogłem jak na razie poczynić podczas dwóch rajdów w Karazhan, jednego rajdu w GL i rozpoznawczej wycieczki po The Eye. Istotny może też być wczorajszy heroic z Yerem, Deksem i Ponią.

Oto co zauważyłem:

1. Podczas pierwszego Kara raczej nie odbiegałem od reszty healerów, healing rozkładał się raczej podobnie

2. Podczas drugiego Kara znacznie odbiegałem w healingu od Sante (różnica była chyba około 10%), ale nie tylko ja tyle odbiegałem, także można chyba powiedzieć, że to po prostu skutek mistrzowskiej gry Sante i pewnie dosyć dużej różnicy w sprzęcie, a skoro inne klasy też odbiegały to raczej nie świadczy o szamanie jako takim.

3. Gruul's Lair to moja pierwsza dwudziestka piątka tą postacią i w roli lekarza. Zauważyłem, że o efektywności szamana może przesądzić to, w jakiej odległości stoją od siebie członkowie tej samej grupy i to czy boss dysponuje AOE. Jeżeli członkowie grupy nie są rozproszeni, a boss lubi uderzyć obszarówkę to jest to sytuacja, którą szamani lubią najbardziej :) Chain heal to w takiej chwili błogosławieństwo.

4. Wycieczka do The Eye: subiektywnie rzecz biorąc, tutaj czułem się najlepiej. Dużo AOE, cały rajd na niewielkiej przestrzeni. Sytuacja dla szamana wręcz wyśmienita. Chain heal non stop.