• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Ciche nerfy hunterów
Autor Wiadomość
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2007-11-17, 17:56   
 
Ciche nerfy hunterów:
Cytat:
• Fixed a bug in which Hunters were able to use Readiness in conjunction with Freezing Trap on two different targets.

(dotyczy pułapek ogólnie, nie tylko w połączeniu z Readiness)
http://forums.worldofwarc...968656875&sid=1
Cytat:
• Fixed a bug in which Hunters were able to disengage from combat using Feign Death during boss encounters.

(głównie po to, żeby uniemożliwić zmiany gearu podczas walki; jednocześnie ubili możliwość karmienia rezzniętego peta i picia w trakcie walki; pierwszą rzeczą już się zajmują, o czym poniżej)
http://forums.worldofwarc...geNo=4&sid=1#60

Czyli dwie rzeczy, które wyrózniały hunterów od początku istnienia WoWa. Najśmieszniejsze jest to, że nagle okazały się bugami.

Jedną z tych rzeczy częściowo się zajmują:
Cytat:
One concern that has come up in this thread is the ability to feed pets during combat. I just wanted to stop back in the thread here to relay that the ability to feed a pet during combat is in the works for a future patch. Hopefully that will be one less concern for hunters in general. Once we're a bit closer to implementing this, we'll do our best to get you more information on what we have planned.

http://forums.worldofwarc...sid=1&pageNo=29

Dodatkowo dochodzi kwestia "buffa" 2.3, czyli:
Cytat:
Pets will try to get behind their targets when engaging in melee combat.

Wygląda na to, że w wielu walkach (z różnych powodów) powoduje to niemałe problemy, kończące się najczęściej tym, że pet/lolguard biega sobie wokół bossa nie atakując (Alar), wybiega poza zasięg KC/Mend/Health Tunnel. Jednym słowem - fun ;).



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Dariush 



Judge Dredd


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 246
Wysłany: 2007-11-17, 21:57   
 
...
Ostatnio zmieniony przez Dariush 2008-04-04, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-11-17, 22:27   
 
i niech kurde w końcu płacą solidarnie za naprawy, FFS
    
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2007-11-17, 22:36   
 
czy w drzewku BM ten +crit dla peta byl 10% zawsze ?



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2007-11-17, 22:53   
 
Tak, przynajmniej odkąd pamiętam. Unleashed Fury było 20%, ale do dmg.

Aha, patch spsuł też ponoć większość makr z dpsowymi rotacjami, ze względu na wprowadzenie tej niby kolejki na serwerze (i psucie przez to w jakiś sposób autoshota). Z tego, co piszą, niektórzy huntah przesiedli się na ręczne klikanie oraz związane z tym koncentrowanie się wyłącznie na timing i casting barach.

Nigdy tych autobotowych makr nie lubiłem ;].

Kwinto napisał/a:
i niech kurde w końcu płacą solidarnie za naprawy, FFS

Czytając wypowiedzi huntów na forach - to się nie zmieniło, nadal FD pozwala unikać zgonu.

Ale przypomniałeś mi o starych, dobrych rogalach retardach, którzy skakali po FDujących hunterach na wipach na Firemawie...
Na szczęście i na nich znaleźliśmy sposób, ginęli sobie sami ;].

Kto wie? Może w końcu Blizz pomyśli kiedyś i zlikwiduje jedyną zbędną klasę - rogali? :D



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
Ostatnio zmieniony przez Vegelus 2007-11-17, 23:07, w całości zmieniany 2 razy  
    
 
Strasia 



Straszyk not ded


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 811
Skąd: The Barrens
Wysłany: 2007-11-18, 01:36   
 
Vegelus napisał/a:
Kto wie? Może w końcu Blizz pomyśli kiedyś i zlikwiduje jedyną zbędną klasę - rogali? :D


Nie prosze! nie bede mial kogo gankowac!



_________________
tup tup :<
    
 
 
Keyholder 




Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-11-18, 11:49   
 
I dacie zarobić inżynierom na ładunkach do wysadzania zamków :D



_________________
Keyholder
Ostatnio zmieniony przez Keyholder 2007-11-22, 11:49, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2007-11-22, 11:11   
 
Cytat:
2.3.2 PTR Patch Notes
...
Class Changes

Hunters
* Arcane Shot: Ranks 1-5 will once again deal bonus damage based on attack power.
* Aspect of the Viper effect increased.
* Freezing Trap is no longer limited to one target at a time.
* Pet leveling speed has been increased.


Jedno na szczęście przywrócili, jak widać.



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-01-22, 14:19   
 
Przy okazji 2.3.2 pojawił się ciekawy exploit dla huntów:
http://www.gameriot.com/b...re-Unstoppable/



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-01-22, 17:41   
 
Vegelus napisał/a:
Przy okazji 2.3.2 pojawił się ciekawy exploit dla huntów:
http://www.gameriot.com/b...re-Unstoppable/


Jak dla mnie exploitowac tak w pvp raczej nieetycznie, ale w rajdzie cos takiego odwalic ;)
    
 
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-01-22, 17:55   
 
Kwinto pewnie musiałby mój dmg przez 3, albo i 4 dzielić.



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU