• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Demelain
2007-11-16, 10:49
Co Prot Pala Powinien mieć lub wiedzieć
Autor Wiadomość
Wolfhart 



Wolfhart


Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 25
Wysłany: 2007-10-22, 12:04   Co Prot Pala Powinien mieć lub wiedzieć
 
!!!!!!!!!!!!!!!!! PROT PALA !!!!!!!!!!!!!!!!!


Co do skilli, cech i wyznikajacych z nich wartosci defensywnych


crushing blow - minimum 490 defense skilla
Avoidance - powyzej 500 def inwestujemy w dodge/pary/block z naciskiem na dodge -
powinno wynosic około 72,7% (suma - block+pary+dodge) - liczone bez wlaczonego holy shielda - z holy shieldem 102,7%
Spell Damage +200

Atrybuty jakie nas interesuja to Stamina, inteligance/spell damage, ewntualnie mana regen

Armor
Jak najwiecej ale trzeba sie zastanowic czy investowac w improved devotion aura (zwieksza armor z aury o jakies 300) bo wedlug mnie to strata 5 pkt - lepiej sprawa wyglada z skillem zwiekszajacym armora okolo 1200 armora

Gemy
Jak najwiecej staminy -> ladujemy gemy +12 stamina ale pamietamy o avoidance zeby spelnic minimum


Enchanty
Enchant na helm z Keepers of Time
Enchant na shouldery z Aldorow/Scryerow
Staminowy clefthoof kit na spodnie od letherworkerow
Cloak enchant z agility
Reszta najlepiej w stamine


---pullujemy--- avengers shieldem jesli mozna (tu trzeba uwazac na CC) lub egzorcyzmam (przewaznie tym pullowalem w karazhanie) lub JoR (tego uzywalem jak chcialem drugi cel na siebie sciagnac)
---uzywanie consecrate--- to jest sliska sprawa tzn uzywac tylko wtedy kiedy nie zerwiemy CC i w takim miejscu gdzie nie zabierzemy drugiemu tankowi aggro z jego celow
---judgementy na bossach--- ja osobiscie uzywam tylko dwoch JoWisdom i JotCrusader
JoW daje mane, a JotC zwieksza aggro, proste
---Holy Shield--- jest wlaczony non stop, spamujemy to caly czas, ma byc wlaczone 24/7 jak tankujemy jak walka jest dluga i zaczyna nam brakowac lub wiemy ze tak bedzie przestajemy uzywac judgementy po to zeby miec mane na Holy Shield !!!!
---macro na Ardent Defender--- jak wiemy dpsowcy lubia zabierac tankowi agrro (szczegolnie lockowie i robiacy AOE magowie) dlatego tez tankadinowie powinni miec te macro. Jest to najprostsze macro tego rodzaju, sa inne wersje tego macra ale posiadanie tego to juz absolutne minimum i nie posiadanie go oznacza ze jestem nie powazny i bardzo mozliwe ze chory psychicznie:)
jak ono dziala ?
1)masz cel np jakas "wsciekla zielona krowa"
2) jakis lock kradnie ci aggro z tego celu
3)nadal masz jako swoj cel ustawiony "wsciekla zielona krowa"
4) klikasz na macro
5)"wsciekla zielona krowa" wraca do ciebie rownie wkurwiona jak przedtem a ten lock prawdopodobnie nadal zyje
i oto te macro:
/cast [target=targettarget] Righteous Defense

Moja propozycja builda
1) Gdzie zwiekszamy treat poprzez wieksze obrazenia i krytyki - jednoczesnie mamy +5% parry
http://www.wow-europe.com...100000000000000
2) Inny mozliwy build - 1 mi sie bardziej podoba - jak ma ktos pytania smialo na priva
http://www.wow-europe.com...000000000000000


Co do uzbrojenia - pasuja zbroje dla workow i paladynow zalecam duze ilosci badgy
aby kupic np :

G'eras Vindicator - za badge sprzedaje :
Farstrider Defender's Cloak 25 BG http://thottbot.com/i29385
Azure-Shield of Coldarra 33 BG http://thottbot.com/i29266
Crest of the Sha'tar 135 Gold http://thottbot.com/i29176
Faceguard of Determination 50BG http://thottbot.com/i32083

KONIECZNIE TRZEBA POSIADAC Libram of Repentance
http://thottbot.com/i32083


(build po konsultacji z wariatem)

Cd nastapi - holy
    
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2007-11-15, 20:53   
 
Dorzucę tu troche informacji jako, że patch 2.3 trochę zmienil sytuację - na lepsze żeby bylo jasne :)

1. Nowy sprzęt za bagde - do zakupu mamy 3 bardzo dobre jak nie nawet super itemy mianowice:
chest - 75 badge'y - http://www.wowhead.com/?item=33522
pasek - 60 badge'y - http://www.wowhead.com/?item=33524
buty - 60 badge'y - http://www.wowhead.com/?item=33523
razem daje to masakryczna ilosc 195 badge'y, ale cale szczescie w KZ i ZA dostaje sie je za bossow
>sa tez nowe gacie tankerskie z badgow kosztuja 75 i sa dobrym upgradem do gacii z curatora http://www.wowhead.com/?item=33515
> jest również nowy cloak - 35 badge'y - http://www.wowhead.com/?item=33593
interesujacy, ale jest minimalnym upgradem jesli sie ma cloak z SV

Wnioski: farmic badge

2. Zmiany w talentach
- możemy wydusić z talentów dodatkowe 16% HP na prawde proszę to wykorzystać (bo inaczej bede ostro bluzgał) (w moim wypadku daje to prawie 2K HP)
- inna sprawą bardzo interesującą jest ulepszony z talentów Judgement of the Crusader daje 3% do crita dla całego rajdu (rzecz moim zdaniem godna rozważenia :P rowniez przez raid leadera ;) ) - drzewko retribution (tier 2) - ten +crit dotyczy melee'owców jak i casterów

Wnioski: przemyslec sprawe i poprawic build

sugerowanym buildem w mojej opinii byłoby to http://www.wow-europe.com...000000000000000
uprzedzam ze jest to build tylko na tankowanie, a nie mordowanie solo >.> wiec pewnie tylko ja go bede uzywal >.<

PS. jako, że nasza sytuacja z HP ulegla zmianie/polepszeniu wymóg na jak najwieksza ilość gemów z +12stamina nie musi juz być do bólu spełniany choć nadal miło widziany ewentualnie co nie ktore niebieskie gemy mozna zamienic na jakies inne dajace avoidance (np. +8 dodge rating) tylko bez przesady ------------- Ale to tylko moje zdanie :)

edit: dodalem gacie ktore bezczelnie przegapilem ;)



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
Ostatnio zmieniony przez Wariatus 2007-11-17, 10:49, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Keyholder 




Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-11-16, 08:32   
 
Zalecenie: skierować do nieistniejącego sub-forum paladyńskiego ;)



_________________
Keyholder
    
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2007-11-16, 19:22   
 
Ciiiiiichooooo bo jeszcze ktos bedzie czytal ... ;)



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-01-30, 12:03   
 
/bump z nudów

Kinshara napisał/a:
Senex napisał/a:
Paladins have a simple solution for mana starvation that comes with overgearing:

PULL MORE.


Very true. We have a pally tank who solo tanks all of karazhan to help gear people these days; rather impressive when holding out against Moroes + adds with no CC.



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-02-19, 11:38   
 
Cisza w pracy, nie ma co robić. Pozwolę sobie trochę "wyprostować" i uściślić zawarte w tym temacie informacje. Mam nadzieję na jakąś dyskusję na ten temat, jeśli szanowni paladyni się ze mną nie zgadzają.

Wolfhart napisał/a:

crushing blow - minimum 490 defense skilla


490 daje bezpieczeństwo nieotrzymania krytyka. Defense wyższy od normalnego dla lvl 70 (350) nie ma bezpośredniego wpływu na otrzymanie cb od moba. Wraz z wychodzeniem powyżej 350, zwiększająca się z każdym punktem o 0,04% szansa na miss, block, parry, dodge. Po osiągnięciu 490 def skill, daje to dokładnie 5,6% na plus do każdego z wymienionych zdarzeń i tyle...

Wolfhart napisał/a:

Avoidance - powyzej 500 def inwestujemy w dodge/pary/block z naciskiem na dodge -
powinno wynosic około 72,7% (suma - block+pary+dodge) - liczone bez wlaczonego holy shielda - z holy shieldem 102,7%


Poniżej 490 def (350) możemy wyłapać krytyka od 73lvl moba. Lista zdarzeń w kolejności od lewej do prawej wygląda tak:

miss (5%) - dodge - parry - block - crit (5%) - crushing blow (15%) - zwykły hit

po 490 def z listy ucieka nam crit i zwiększa się szansa na miss

miss (10,6%) - dodge - parry - block - crushing blow (15%) - zwykły hit

Jak napisał Wolf, 73 lvl bossik/trasz wymaga odrobinę więcej avoidance, mianowicie 102,7% szans na miss, dodge, parry, block (brakowało miss, gdyby ktoś nie zwrócił uwagi i trochę statów mogło się zmarnować).

Każdy z naszych dzielnych tankadinów nosi Libram of Repentance, który zwiększa szansę zablokowania ciosu o 5,3% kiedy Holy Shield jest uruchomiony.

Przyjmując, że nasi paladyni mają dokładnie 490 def skilla, kombinowane dodge, parry, block z aktywnym holy shieldem i libramem nie powinno spaść poniżej 56,8% Trochę statsów da się dzięki temu zainwestować lepiej. Avoidance nigdy za mało, to oczywiste, wydaje mi się, że w naszym konkretnym przypadku warto troszkę zainwestować w spell damage, lub w trakcie raidów buffować przede wszystkim staty odpowiedzialne za threat, którego wraz z dozbrajaniem dps-u, potrzeba coraz więcej.To w zasadzie osobny temat i trochę liczenia dla niedowiarków, jeśli ktoś podejmie temat, to bardzo chętnie.

pozdrawiam serdecznie
--
Wilk
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-02-19, 18:39   
 
Wilk napisał/a:
kombinowane dodge, parry, block z aktywnym holy shieldem i libramem nie powinno spaść poniżej 56,8%


Ja tam się nie znam, ale tak gwoli ścisłości to chyba nie "z", tylko "bez". Wydaje mi się, że z Holy Shieldem i libramem powinno być właśnie to wspomniane wyżej 102,7% minus szansa na bycie zmissowanym (10,6%), czyli ostatecznie 92,1% (co odpowiada 56,8% z avoidance + 35,3% z HS i libramu).

Jeśli coś mieszam, to przepraszam ;)

A.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-02-19, 19:11   
 
Alishya napisał/a:
Jeśli coś mieszam, to przepraszam ;)


Mieszasz jak zwykle, ale masz rację ;) Już mnie chyba jakiś klient gonił. Oczywiście 56,8 pod warunkiem posiadania libramu i bez aktywnego HS :)
    
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2008-02-20, 14:07   
 
Cytat:
Ja tam się nie znam, ale tak gwoli ścisłości to chyba nie "z", tylko "bez". Wydaje mi się, że z Holy Shieldem i libramem powinno być właśnie to wspomniane wyżej 102,7% minus szansa na bycie zmissowanym (10,6%), czyli ostatecznie 92,1% (co odpowiada 56,8% z avoidance + 35,3% z HS i libramu).

zgadza się (więc nie mieszasz ;) )
Cytat:
490 daje bezpieczeństwo nieotrzymania krytyka

tutaj też racja, źle podałem Wolfowi info

Wilku jak już sie wkręcasz( ;) ) w mechanike tankadinów to polecam http://forums.wow-europe....296609826&sid=1 (są tam też porównania do mechaniki worków i duridów)
jak przeczytasz całość za pierwszym podejściem to jesteś twardziel :> (ja wziąłem na 2 razy :P )

co do spell dmg to moge powiedzieć, że itemy z badgów maja tego całkiem sporo, a z tego co pamiętam to oba tankadiny gildiowe maja coś kolo 300 do tego można dodać bonus z ulepszonego Spirit buffu od priestów i olej na broń który daje chyba 40sd.
można też ewentualnie pofarmić honor na spell dmg mace S1 (ale to tylko ewentualność)
ps.
hmm może jestem przewrażliwiony, ale mam wrażenie że te słówko do spell dmg może mieć coś wspólnego z murlocami u morogrima :>
to tak dla wytłumaczenia (i własnego spokoju)
consecrate jest powiedzmy takim AoE dot'em - doty robia dmg co jakis tam czas -
a te murlocki szybko biegają i nie zawsze się łapia w strefie consecrate (tym bardziej ze czasami jeszcze skrecają w kierunku jakiegoś healera -.- )



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
    
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-02-20, 17:54   
 
Wariat napisał/a:
Wilku jak już sie wkręcasz( ;) ) w mechanike tankadinów to polecam http://forums.wow-europe....296609826&sid=1 (są tam też porównania do mechaniki worków i duridów)
jak przeczytasz całość za pierwszym podejściem to jesteś twardziel :> (ja wziąłem na 2 razy :P )


Wkręcam jak wkręcam... chodzi bardziej o to, że chcę wiedzieć dlaczego mam uzbierać akurat 415 def skilla, żeby nie dało się mojego avatarka critnąć i dlaczego on musi wyłapywać te wstrętne crushing blow's, kiedy paladyni i wojownicy nie zawsze muszą, to przez zazdrość ;)

Co do spell damage (spokojnie, tylko jedno małe liczonko ;)):

Sprawa nie dotyczy samego Morogrima, bo na niego sposób już został przecież "wynaleziony". W gildii mamy sporo tanków, którzy sprawdzają się w tankowaniu pojedynczych, mocno bijących celów (absolutnie nie mam na myśli tego, że paladyn się do tego nie nadaje). Twoje i Yerema walory można wykorzystać przede wszystkim tam, gdzie nie macie konkurencji wśród innych tanków, czyli zmuszanie paczek mobów do bicia Was a nie biednych healerów czy delikatnych "łomociarzy". Sprawa avoidance przy paczkach nie ma znaczenia krytycznego, crushinga i tak wyłapiesz, bo ładunki HS schodzą w kilka sekund.

Bardzo krótkie liczenie, bo już mi się do domu spieszy :)

Ten sam, sprzęt, zmieniamy tylko kilka dopalaczy na +dmg

Podstawowy skill przy tankowaniu 3 i więcej mobów to Consecration, prawda? Bonus ze spell damage to 100%

W przypadku=290 + spell damage

(512 + 290) / 8 x 1.9 = 190

Dodajemy:

Flask of Blinding light 80
Blackened Basilisk 23
Blessed Wizard Oil - 60

(512 + 290 + 163) /8 x 1.9 = 230

To około 17% więcej "nienawiści na sekundę" z consecration :) Moim zdaniem, gra warta świeczki, ale jak już pisałem wcześniej, chętnie podyskutuję.

pozdrawiam
--
Wilk
    
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2008-05-02, 12:21   
 
nekrofilia się kłania :mrgreen:
taka ciekawa lista itemów tonkadinow ;)
http://www.failsafedesign...opic.php?t=2652



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU