• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Demelain
2007-11-16, 10:51
Hunterski dps, rotacje, buildy
Autor Wiadomość
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2007-10-08, 08:46   Hunterski dps, rotacje, buildy
 
Na prośbę zamieszczam link do kilku tematów z forum Elitist Jerks, wyjaśniających co, jak i dlaczego.

Na początek wątek w którym jest opisany cykl dpsowy huntera - jakich skilli i w jakiej kolejności należy używać, żeby wyciągnąć jak najwyższy dps (przy okazji wyjaśnione jest dlaczego hunter nie powinien używać serpent stinga, przynajmniej do patcha 2.3 w którym jego mechanika zostanie zmieniona; wyjaśnione też jest dlaczego nie wolno już używać aimed). Nie uwzględnia on w cyklach arcane i multi, jednak napomina kiedy i dlaczego można ich używać (chociaż to jest dość intuicyjne po przeglądnięciu tego tematu). W skrócie sprowadza się to do tego, że Beast Masterowi na każdy jeden autoshot powinien przypadać jeden special (arcane/steady/multi), natomiast Marksmanon i Survi powinno przypadać średnio 1.5 speciala na jeden autoshot:

http://elitistjerks.com/f...on_illustrated/

Dalej mamy piękną pomoc dla hunterów w postaci rozbudowanego arkusza kalkulacyjnego pokazującego jaki dps z odpowiednim gearem, buildem, petem i buffami jesteśmy w stanie osiągnąć używając określonego cyklu dps na mobie o określonym lvlu i armorze:

http://elitistjerks.com/f...ts_development/

Kolejny jest wątek, w którym huntardzi (i lockowie) opisują zużycie mana potków:

http://elitistjerks.com/f...n_hunter_locks/

Czas na 3 wątki - molochy opisujące buildy i ich przydatność w rajdach.
Na początek wątek o Beast Masterach, teoria, pytania i odpowiedzi (wątek ciągnie się od patcha 2.0.1, jednak prócz kilku nerfów, jak na przykład nerf trutki skorpionów, wszystkie zmiany raczej buffują Beast Masterów):

http://elitistjerks.com/f...theorycrafting/

Tutaj wątek o drzewku survi, które przydaje się gdy na rajdzie jest więcej melee i hunterów. Wolę jednak zacytować fragment pierwszego posta z tego tematu:
Cytat:
We all know that Beast Mastery is the king of DPS right now but there is a definite desire for Survival hunters since many of us are taking the sacrificial route for the benefit of our raid's overall DPS, (or a change of pace), or simply are interested in knowing if they should make the switch to this spec for raiding at all.
...
While I do agree that BM is probably the higher DPS on a single target if the pet can remain alive and attacking for the duration, the MM spec does not seem to have the umph that it used to after this patch. According to the logs, Survival gave me (Mana) 6,750 returned from Thrill of the Hunt in that Hydross fight which is the equivalent of 2 fel mana potions for free, not to mention the 200~ AP buff to the entire raid from Expose weakness being up almost 100% of the time.

Link do wątku:

http://elitistjerks.com/f..._raiding_2_1_a/

Drzewko Marksman nie jest opisywane, z dość prostej przyczyny. Skoro BM daje największy dps (i buff dla wszystkich dpsów), a Survi najlepszego melee/hunter buffa, to co ma Marksman do zaoferowania? Niewiele, jeśli nie nic niestety.

Na koniec zostawiłem wątek o wdzięcznej nazwie "[Hunter]Help me please", kolejny wielostronnicowy (na ten moment tylko 32 strony, więc nie jest źle) wątek, w którym można znaleźć wiele ciekawych informacji, jak na przykład: czy i kiedy gemy 8agil są najlepsze po osiągnięciu optymalnej wartości +hit, jaka jest ta optymalna wartość, dlaczego hunterzy powinni szukać itemów z +haste (w szczególności na kilku stronach wyjaśnione dlaczego hunterzy skorzystają z Dragonspire Trophy/Tsunami Talisman bardziej od warków i rogali):

http://elitistjerks.com/f...help_me_please/

Dla tych, którzy szukają informacji o innych klasach link do części forum zawierającej wątki o mechanice róznych klas/buildów/skilli:

http://elitistjerks.com/f31/

edit: znalazłem jeszcze zakopany wątek o scorpid stingu i jego przydatności podczas niektórych walk (jeśli się nie mylę, Paciaa starał się trzymać scorpid na Gruulu na naszych najlepszych próbach):
http://elitistjerks.com/f...te_see_effects/



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
Ostatnio zmieniony przez Vegelus 2007-10-08, 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Panzerchwali 



Pijany Pancernik


Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 38
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-08, 14:45   
 
Kawał dobrej roboty, dziękować.



_________________
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-12-11, 17:59   
 
Pytanko (mnie nie dotyczy, z ciekawości pytam) - jaki jest +hit cap dla hunterów na rajdy?

pozdr.
    
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2007-12-11, 18:22   
 
142 hit ratting (bez talentow z drzewka survival)



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU