• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Vegelus
2017-06-05, 12:22
Comento
Autor Wiadomość
Comento




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 1
Wysłany: 2014-09-30, 18:33   Comento
 
Witam. Mam na imię Mateusz, pochodzę z Ustronia i tutaj aktualnie jestem w Technikum na kierunku informatycznym. Mam 18 lat. Na serwerze globalnym mój staż jest naprawdę mały lecz grałem około 2 lat na serwerach prywatnych typu Pandashan. Na Globalu niestety mało co raidowałem (szczególnie warriorem) lecz szybko się uczę i staram się zapoznać z każdą taktyką. Staram się w każdej wolnej chwili wejść do gry, często zdarzą się to nawet w godzinach porannych w szkole. Aktualnie gram warriorem Arms'em, ale na potrzeby gildii zawsze mogę zmienić speca bo dla mnie to nie jest żaden problem. Posiadam również Monka Windwalker'a lecz nie przypadł mi jakoś strasznie do gustu. Wiem, że mój wiek i staż nie jest wielki lecz bez problemu dogaduje się z ludźmi, jestem otwarty na krytykę i szybko staram się uczyć, i naprawiać swoje błędy.
Nick : Comento
Realm : Kul- Tiras
Pozdrawiam. ;)
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2014-09-30, 18:48   
 
My też jesteśmy otwarci i dobrze się dogadujemy - nawet z takimi małolatami jak Ty, choć wielu z nas to już zgrzybiali starcy ;)

Jaki będzie z Ciebie rajder, to wielka zagadka - i dla nas, i dla Ciebie - a nowy dodatek to niezła okazja, żeby to sprawdzić. Jeżeli faktycznie szybko się uczysz (a różne już widywaliśmy przypadki - nawet po takim zapewnieniu), miejsce w grupie rajdowej na pewno się znajdzie.

O szczegółach możemy pogadać na TS-ie - nawet dzisiaj, np. o 20.00. Przesyłam Ci namiary na priva.

Pozdro.
Deme



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Zuoś





Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 116
Wysłany: 2014-09-30, 19:51   
 
Jesu... warek... na tsie... dzwonił ktoś do Vega? idę po popcorn!
    
 
Frosthammer