• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
High King Maulgar
Autor Wiadomość
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-09-12, 15:26   
 
Ja jestem mentalnie przygotowany na to, że w sobotę wieczór będę miał -6DKP :>
    
 
Sowa 



Nerf Me plz !!111


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 177
Wysłany: 2007-09-12, 15:57   
 
POdobno wlasnie na tym podwyzszeniu mniej wiecej tankuje sie maulgara. A po zabiciu addow nie ma problemów aby go sprowadzic bardziej na srodek sali
Ostatnio zmieniony przez Sowa 2007-09-12, 16:20, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
 
Gemm




Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 161
Wysłany: 2007-09-12, 16:13   
 
Sowa napisał/a:
POdobno wlasnie na tym podwyzszeniu mniej wiecej tankuje sie maulgara. A po zabiciu go nie ma problemów aby go sprowadzic bardziej na srodek sali


Jak kto woli :-)

My tankujemy Maulgara dokladnie z drugiej strony. Troche wiecej miejsca na rozstawienie ludzi w ladny polokrag w drugiej fazie (i blizej do wyjscia dla MT healerow w razie wipu :-D).



_________________
Gemm
    
 
Sowa 



Nerf Me plz !!111


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 177
Wysłany: 2007-09-12, 16:34   
 
No widzisz , taktyk z roznymi ustawieniami jest naprawde sporo. Tą którą wybralismy widziałem na zywo w IoF i sprawdza sie naprawde dobrze przede wszystkim dlatego iż do minimum ogranicza poruszanie graczy po jaskini w trakcie walki. Ale uwagi mile widziane
    
 
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2007-09-12, 17:18   
 
Są na przykład dwie szkoły, jeśli chodzi o ustawienie rajdu w drugiej fazie walki z Maulgarem. Jedna mówi o maksymalnym spread out, żeby wstrętny ogr, biegając z whirlwindem, nie załatwił wszystkich szmaciarzy jednym pacnięciem. A druga mówi, że lepiej trzymać rajd w jednym miejscu (bo przynajmniej wiadomo, w którą stronę ogr poleci), a między rajdem a Maulgarem ustawić offtanka, żeby natychmiast po fearze przechwytywał gościa.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Gemm




Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 161
Wysłany: 2007-09-12, 19:57   
 
Sowa napisał/a:
(...) sprawdza sie naprawde dobrze przede wszystkim dlatego iż do minimum ogranicza poruszanie graczy po jaskini w trakcie walki. Ale uwagi mile widziane


Tak samo poruszanie ogranicza ustawienie dokladnie symetryczne :-).

W ToDzie ustawiamy moby tak, ze ubijamy je idac od strony zamknietej bramy do wejscia. Czyli krotko mowiac DPSerzy stoja "przy" podwyzszeniu przy bramie, tam tez tankowany jest priest i warlock, tam padaja, potem rozdwojenie na shammiego i maga, ktory jest tankowany tam gdzie stoi, i na koncu Maulgar tuz przy wejsciu.

Jak juz wspomniales taktyk jest sporo, a ustawien jeszcze wiecej. Dlatego zwrocilem uwage na to czym grozi tankowanie tuz przy bramie, a nie ze to ustawienie jest do dupy :-).



_________________
Gemm
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-09-14, 09:59   
 
Z wowwiki, a propos bicia tego kolo, na którym wyłożyliśmy się w Sarmatii:

there are eight ways to interrupt Blindeye's Prayer of Mending while the shield remains up:
* a priest with Silence
* a rogue with Kidney Shot
* a rogue with Improved Kick
* a hunter with Silencing Shot
* a hunter with Intimidation
* a warrior with Improved Shield Bash
* a warrior with Intercept
* a mage with Improved Counterspell

On jest podatny na stuny BTW, jeśli ktoś tego jeszcze nie zauważył na jakimś filmiku :)
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU