High King Maulgar |
Autor |
Wiadomość |
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2007-09-12, 15:26
|
|
|
Ja jestem mentalnie przygotowany na to, że w sobotę wieczór będę miał -6DKP :> |
|
|
|
|
Sowa
Nerf Me plz !!111
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 177
|
Wysłany: 2007-09-12, 15:57
|
|
|
POdobno wlasnie na tym podwyzszeniu mniej wiecej tankuje sie maulgara. A po zabiciu addow nie ma problemów aby go sprowadzic bardziej na srodek sali |
Ostatnio zmieniony przez Sowa 2007-09-12, 16:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gemm
Dołączył: 11 Wrz 2007 Posty: 161
|
Wysłany: 2007-09-12, 16:13
|
|
|
Sowa napisał/a: | POdobno wlasnie na tym podwyzszeniu mniej wiecej tankuje sie maulgara. A po zabiciu go nie ma problemów aby go sprowadzic bardziej na srodek sali |
Jak kto woli :-)
My tankujemy Maulgara dokladnie z drugiej strony. Troche wiecej miejsca na rozstawienie ludzi w ladny polokrag w drugiej fazie (i blizej do wyjscia dla MT healerow w razie wipu :-D). |
_________________ Gemm |
|
|
|
|
Sowa
Nerf Me plz !!111
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 177
|
Wysłany: 2007-09-12, 16:34
|
|
|
No widzisz , taktyk z roznymi ustawieniami jest naprawde sporo. Tą którą wybralismy widziałem na zywo w IoF i sprawdza sie naprawde dobrze przede wszystkim dlatego iż do minimum ogranicza poruszanie graczy po jaskini w trakcie walki. Ale uwagi mile widziane |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2007-09-12, 17:18
|
|
|
Są na przykład dwie szkoły, jeśli chodzi o ustawienie rajdu w drugiej fazie walki z Maulgarem. Jedna mówi o maksymalnym spread out, żeby wstrętny ogr, biegając z whirlwindem, nie załatwił wszystkich szmaciarzy jednym pacnięciem. A druga mówi, że lepiej trzymać rajd w jednym miejscu (bo przynajmniej wiadomo, w którą stronę ogr poleci), a między rajdem a Maulgarem ustawić offtanka, żeby natychmiast po fearze przechwytywał gościa. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Gemm
Dołączył: 11 Wrz 2007 Posty: 161
|
Wysłany: 2007-09-12, 19:57
|
|
|
Sowa napisał/a: | (...) sprawdza sie naprawde dobrze przede wszystkim dlatego iż do minimum ogranicza poruszanie graczy po jaskini w trakcie walki. Ale uwagi mile widziane |
Tak samo poruszanie ogranicza ustawienie dokladnie symetryczne :-).
W ToDzie ustawiamy moby tak, ze ubijamy je idac od strony zamknietej bramy do wejscia. Czyli krotko mowiac DPSerzy stoja "przy" podwyzszeniu przy bramie, tam tez tankowany jest priest i warlock, tam padaja, potem rozdwojenie na shammiego i maga, ktory jest tankowany tam gdzie stoi, i na koncu Maulgar tuz przy wejsciu.
Jak juz wspomniales taktyk jest sporo, a ustawien jeszcze wiecej. Dlatego zwrocilem uwage na to czym grozi tankowanie tuz przy bramie, a nie ze to ustawienie jest do dupy :-). |
_________________ Gemm |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2007-09-14, 09:59
|
|
|
Z wowwiki, a propos bicia tego kolo, na którym wyłożyliśmy się w Sarmatii:
there are eight ways to interrupt Blindeye's Prayer of Mending while the shield remains up:
* a priest with Silence
* a rogue with Kidney Shot
* a rogue with Improved Kick
* a hunter with Silencing Shot
* a hunter with Intimidation
* a warrior with Improved Shield Bash
* a warrior with Intercept
* a mage with Improved Counterspell
On jest podatny na stuny BTW, jeśli ktoś tego jeszcze nie zauważył na jakimś filmiku :) |
|
|
|
|
|