• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
UI by Dariush
Autor Wiadomość
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2007-10-02, 12:45   
 
Kroomleh napisał/a:
Ja gram na standardowym UI i jakoś nigdy nie grało mi się strasznie źle. Ale nigdy nie grałem healerem.

Hunterem na standardowym UI też się nie da grać. No chyba że ograniczasz liczbe skilli na paskach :P.
Poza tym nie kłam, Chwali :P
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/3590303



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-10-02, 12:46   
 
tak, ale gdyby nie możliwość montowania addonów np do threatu czy bossmodsów, już dawno większość z nas grałaby w zupełnie inne gry. A prawdę powiedziawszy to możliwość grania z innymi graczami jest tym, co trzyma ludzi w MMORPGach latami. Samemu latać po całej tej krainie, gdyby nie była taka popularna i nie miała do tego wowheadowo thottbotowych zasobów sieciowych - już dawno by każdemu zbrzydło.
    
 
Sowa 



Nerf Me plz !!111


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 177
Wysłany: 2007-10-02, 13:08   
 
Standardowe UI Blizza imo sie nadaje tylko do Pacmana
    
 
 
Panzerchwali 



Pijany Pancernik


Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 38
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-02, 13:28   
 
Vegelus napisał/a:
Kroomleh napisał/a:
Ja gram na standardowym UI i jakoś nigdy nie grało mi się strasznie źle. Ale nigdy nie grałem healerem.

Hunterem na standardowym UI też się nie da grać. No chyba że ograniczasz liczbe skilli na paskach :P.
Poza tym nie kłam, Chwali :P
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/3590303


Hehe przyłapałeś mnie ;) Na moje usprawiedliwienie tylko powiem, że palkiem nie leczyłem tylko udawałem, że coś robię. Pamiętam na 3 pierwszych rajdach do MC z Teddysami, nawet 1 buffa nie rzuciłem (nie liczę siebie), bo mi się nie chciało, a moda nie miałem :mrgreen:

Tak naprawdę jeśli nie robi się pvp, to standardowe paski wystarczą imo.



_________________
    
 
Konradpl 



WoWPlayer


Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 109
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-10-02, 13:51   
 
Ja gram na standardowym UI miło wiedzieć sowa że gram w pacmana zamiast wowa widać co sądzicie o moim skillu.



_________________
    
 
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-10-02, 13:55   
 
Cytat:
Ja gram na standardowym UI miło wiedzieć sowa że gram w pacmana zamiast wowa widać co sądzicie o moim skillu.


OMG drama!!!!

Nie, nie grasz na standardowym UI, bo np korzystasz z wymaganych przez gildię addonów na rajdach (np Omen) :)
    
 
Sowa 



Nerf Me plz !!111


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 177
Wysłany: 2007-10-02, 13:56   
 
No lol normalnie ;)
    
 
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2007-10-02, 14:29   
 
kwinto napisał/a:
tak, ale gdyby nie możliwość montowania addonów np do threatu czy bossmodsów, już dawno większość z nas grałaby w zupełnie inne gry. A prawdę powiedziawszy to możliwość grania z innymi graczami jest tym, co trzyma ludzi w MMORPGach latami. Samemu latać po całej tej krainie, gdyby nie była taka popularna i nie miała do tego wowheadowo thottbotowych zasobów sieciowych - już dawno by każdemu zbrzydło.

Z tym threatmeterem to lekka przesada. Jakieś dwa lata (licząc od premiery w USA) bez tego ludzie rajdowali i nie było większych problemów, jeśli ktoś wiedział co i jak robić. Tak się czyściło kiedyś insty i nie było narzekania. Teraz jest potrzebny z jednego powodu - bo ludzie go używali, Blizz to zauważył i wrzucił sporej części bosów jakiś timer "enrage", przez co trzeba wyciskać każdy możliwy ułamek dpsu. Boss mody to też tylko ułatwienie - niektóre ze skillów są tak wyraźne, że trzeba być ślepym (lub healerem z całym ekranem zasłoniętym ;) ) żeby tego nie zauważyć. Podobnie jest z decursowaniem - walki typu Chromaggus powstały dlatego, że Blizz wziął pod uwagę istnienie Decursive'a. Blizz tworzy walki uwzględniając addony używane przez graczy, do czego nie raz się już przyznawali.

Jak dla mnie standardowemu UI brak jedynie większej liczby w dowolny sposób konfigurowalnych pasków, przynajmniej dla tanków i dpsów. Inna sprawa że w pewnym momenci bindy zaczynają być koniecznością.



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Sowa 



Nerf Me plz !!111


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 177
Wysłany: 2007-10-02, 16:21   
 
Hehe . Myslicie ze od poczatku istnienia WoWa był KTM :) . Cały MCi BwL sie bez niego przechodziło , a jak sie pooootem pojawił to niektorzy bali sie instalować w obawie przed banem ... ;)
    
 
 
Semthril 



Knight of the Ebon Blade


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 277
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-10-02, 16:25   
 
A podobno Blizzard pracuje nad zintegrowaniem Threatmettera w standardowym UI WoW'a. Moze to i dobre rozwiazanie i spore ulatwienie, ale moim zdaniem gra wtedy straci nieco na swojej spontanicznosci i nieobliczalnosci, ktorej i tak nie ma juz zbyt wiele ;)



_________________
Once a powerfull mage,
raised again to continue in Lich King's command.
Now fearless Knight,
with vengeance fighting along with other heroes
in order to purify all remaining evil from Azeroth
and get his own revenge on Arthas, The Betrayer
    
 
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2007-10-02, 16:45   
 
pardon, w momencie, gdy musisz wybierać między lagą +n Int albo +m spell crit rating, ta gra już dawno nie jest nieobliczalna, a polega właśnie na biegłości w matematyce (lub na używaniu modów biegłych w matematyce)
    
 
Keyholder 




Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-02, 19:46   
 
Wszystko co przetwarzają komputery to matematyka :)



_________________
Keyholder
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU