UI by Dariush |
Autor |
Wiadomość |
Vegelus
RAAAAAGE!!!
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1104
|
Wysłany: 2007-10-02, 12:45
|
|
|
Kroomleh napisał/a: | Ja gram na standardowym UI i jakoś nigdy nie grało mi się strasznie źle. Ale nigdy nie grałem healerem. |
Hunterem na standardowym UI też się nie da grać. No chyba że ograniczasz liczbe skilli na paskach :P.
Poza tym nie kłam, Chwali :P
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/3590303 |
_________________ Incredible! You have managed to screw up the screw up! |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2007-10-02, 12:46
|
|
|
tak, ale gdyby nie możliwość montowania addonów np do threatu czy bossmodsów, już dawno większość z nas grałaby w zupełnie inne gry. A prawdę powiedziawszy to możliwość grania z innymi graczami jest tym, co trzyma ludzi w MMORPGach latami. Samemu latać po całej tej krainie, gdyby nie była taka popularna i nie miała do tego wowheadowo thottbotowych zasobów sieciowych - już dawno by każdemu zbrzydło. |
|
|
|
|
Sowa
Nerf Me plz !!111
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 177
|
Wysłany: 2007-10-02, 13:08
|
|
|
Standardowe UI Blizza imo sie nadaje tylko do Pacmana |
|
|
|
|
Panzerchwali
Pijany Pancernik
Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 38 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2007-10-02, 13:28
|
|
|
Vegelus napisał/a: | Kroomleh napisał/a: | Ja gram na standardowym UI i jakoś nigdy nie grało mi się strasznie źle. Ale nigdy nie grałem healerem. |
Hunterem na standardowym UI też się nie da grać. No chyba że ograniczasz liczbe skilli na paskach :P.
Poza tym nie kłam, Chwali :P
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/3590303 |
Hehe przyłapałeś mnie ;) Na moje usprawiedliwienie tylko powiem, że palkiem nie leczyłem tylko udawałem, że coś robię. Pamiętam na 3 pierwszych rajdach do MC z Teddysami, nawet 1 buffa nie rzuciłem (nie liczę siebie), bo mi się nie chciało, a moda nie miałem :mrgreen:
Tak naprawdę jeśli nie robi się pvp, to standardowe paski wystarczą imo. |
_________________
|
|
|
|
|
Konradpl
WoWPlayer
Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 109 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2007-10-02, 13:51
|
|
|
Ja gram na standardowym UI miło wiedzieć sowa że gram w pacmana zamiast wowa widać co sądzicie o moim skillu. |
_________________
|
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2007-10-02, 13:55
|
|
|
Cytat: | Ja gram na standardowym UI miło wiedzieć sowa że gram w pacmana zamiast wowa widać co sądzicie o moim skillu. |
OMG drama!!!!
Nie, nie grasz na standardowym UI, bo np korzystasz z wymaganych przez gildię addonów na rajdach (np Omen) :) |
|
|
|
|
Sowa
Nerf Me plz !!111
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 177
|
Wysłany: 2007-10-02, 13:56
|
|
|
No lol normalnie ;) |
|
|
|
|
Vegelus
RAAAAAGE!!!
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1104
|
Wysłany: 2007-10-02, 14:29
|
|
|
kwinto napisał/a: | tak, ale gdyby nie możliwość montowania addonów np do threatu czy bossmodsów, już dawno większość z nas grałaby w zupełnie inne gry. A prawdę powiedziawszy to możliwość grania z innymi graczami jest tym, co trzyma ludzi w MMORPGach latami. Samemu latać po całej tej krainie, gdyby nie była taka popularna i nie miała do tego wowheadowo thottbotowych zasobów sieciowych - już dawno by każdemu zbrzydło. |
Z tym threatmeterem to lekka przesada. Jakieś dwa lata (licząc od premiery w USA) bez tego ludzie rajdowali i nie było większych problemów, jeśli ktoś wiedział co i jak robić. Tak się czyściło kiedyś insty i nie było narzekania. Teraz jest potrzebny z jednego powodu - bo ludzie go używali, Blizz to zauważył i wrzucił sporej części bosów jakiś timer "enrage", przez co trzeba wyciskać każdy możliwy ułamek dpsu. Boss mody to też tylko ułatwienie - niektóre ze skillów są tak wyraźne, że trzeba być ślepym (lub healerem z całym ekranem zasłoniętym ;) ) żeby tego nie zauważyć. Podobnie jest z decursowaniem - walki typu Chromaggus powstały dlatego, że Blizz wziął pod uwagę istnienie Decursive'a. Blizz tworzy walki uwzględniając addony używane przez graczy, do czego nie raz się już przyznawali.
Jak dla mnie standardowemu UI brak jedynie większej liczby w dowolny sposób konfigurowalnych pasków, przynajmniej dla tanków i dpsów. Inna sprawa że w pewnym momenci bindy zaczynają być koniecznością. |
_________________ Incredible! You have managed to screw up the screw up! |
|
|
|
|
Sowa
Nerf Me plz !!111
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 177
|
Wysłany: 2007-10-02, 16:21
|
|
|
Hehe . Myslicie ze od poczatku istnienia WoWa był KTM :) . Cały MCi BwL sie bez niego przechodziło , a jak sie pooootem pojawił to niektorzy bali sie instalować w obawie przed banem ... ;) |
|
|
|
|
Semthril
Knight of the Ebon Blade
Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 277 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2007-10-02, 16:25
|
|
|
A podobno Blizzard pracuje nad zintegrowaniem Threatmettera w standardowym UI WoW'a. Moze to i dobre rozwiazanie i spore ulatwienie, ale moim zdaniem gra wtedy straci nieco na swojej spontanicznosci i nieobliczalnosci, ktorej i tak nie ma juz zbyt wiele ;) |
_________________ Once a powerfull mage,
raised again to continue in Lich King's command.
Now fearless Knight,
with vengeance fighting along with other heroes
in order to purify all remaining evil from Azeroth
and get his own revenge on Arthas, The Betrayer |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2007-10-02, 16:45
|
|
|
pardon, w momencie, gdy musisz wybierać między lagą +n Int albo +m spell crit rating, ta gra już dawno nie jest nieobliczalna, a polega właśnie na biegłości w matematyce (lub na używaniu modów biegłych w matematyce) |
|
|
|
|
Keyholder
Dołączył: 08 Wrz 2007 Posty: 250 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-10-02, 19:46
|
|
|
Wszystko co przetwarzają komputery to matematyka :) |
_________________ Keyholder |
|
|
|
|
|