Al'ar - filmiki i różne takie |
Autor |
Wiadomość |
Nightblóód
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 445
|
|
|
|
|
Wilk
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 358 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 2008-01-13, 15:13
|
|
|
Na filmiku, który pokazał Nightblood jest jedna dziwna rzecz. Moze kiedys tak bylo? Al'ar spawanuje sie po meteorze na srodku sali. Teraz jest chyba inaczej i laduje w miejscu, w ktorym pada meteor. Troche trudniej, bo jesli tanki sie nie polapia za szybko, to wszyscy odbieraja obrazenia od ognia.
Tak jak na tym filmie http://youtube.com/watch?v=JIrlM0nUsjY
Nihilum są za szybcy, po nich zmieniają wszystkie eventy ;) |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-01-13, 16:47
|
|
|
Crakuf napisał/a: | 1 uwaga - podpatrzone z GP
!!!!!najważniejsza rzecz!!!!
Radze nie zabijac adów w fazie 1. Zbierac je przy zjazdach z platformy, rogale zjedza je do 10%. Z tego co pamietam 1 druid zbieraj je i tankowal az do fazy II. z jeden storny 1 drood, z drugiej kolejny - w pogotowiu hunter - czasami add moze zostac zagrowany przez tanka wiec hunter sie przyda.
Ady zabijane były dopiero na samym poczatku Ii fazy przy odrodzonym bosie - zebrane ady zawsze zjezdzały al'ara do 60-70% hp - ekspozje adów robia dmg takze dla bosa.
Flame buffet - aby tego nie bylo, po prostu tank musi byc w miejscu tankowania bosa - latwo napisac, trudno wykonac... coz.. zmartwienie tanka ;) ( było robic rogala )
Meteor - nie może, a _jest_ co 30 sekund. Cały raid zamiast stac w miejscu po prostu biega gdzie popadnie - byle by z daleka od miejsca uderzenia.
Flame Patch - II runda.. pojawiaja sie po prostu takie sliczne ogniste kregi... stoisz i umierasz w czasie 2,3 sekund... uciekamy jakby sie nam ziemia pod nogami palila.
W czasie 1 rudny bezrobotny rogal, ktory nie zajmuje sie adami moze pomoc casteromi rzucac czymkolwiek w al'ara. Wiem, że za duzo dps w ten sposób sie nie robi, ale zawsze pozwoli nieco oszczedzic many dla casterów.
oki. to moje dopiski z tego co zauwazylem raidujac z GP.
Ogólnie najwiekszy ciezar gry spoczywa tutaj na tankach i koordynacji. |
Tyle od Crakufa. A ode mnie prośba, żeby uwagi dopisywać w tym wątku, a nie w głównej taktyce, którą zresztą właśnie zamykam :P
A.
PS. Spróbujemy na początek "klasycznie". Jak nie wyjdzie, będziemy modyfikować. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2008-02-22, 12:37
|
|
|
Kilka uwag odnośnie tankowania i bicia addów na Al'arze (faza I):
1. Potrzebny jest: tankadyn, 2-3 dps, hunter.
2. Po zespawnowaniu się ptaszka ważne jest, żeby tank, którego boss opuścił, nie miał na sobie lub nie odpalił żadnego generującego aggro skilla. To dotyczy także lajfbluma, którego ostatni tick robi aggro nie na healerze, tylko na tanku.
3. wyznaczony hunter za pomocą misdira, lub bez tego sprowadza adda na dół do tanka, po przyprowadzeniu tank musi go odebrać.
4a. Jeżeli mamy 3 melee, to czekamy kilka sekund i zaczynamy delikatnie głaskać adda, aż życie zejdzie mu do 35%-33%, wtedy pada komenda "stop". Zazwyczaj każdy "musi" jeszcze wcisnąć jakiegoś skilla, żeby wyczerpać rage albo combopointy i de facto add zostaje na 30% - TO JEST ZŁE. "Stop dps" to "stop dps". Melee i tak nie wyrobi na tej walce topdpsu, bo jest od czegoś innego - więc niech chociaż nie daje dupy. Lepiej, żeby addowi zostało za dużo na koniec fazy, niż za mało.
4b. Jeśli mamy 2 melee, to sprawa jest trudniejsza, bo trzeba się bardzo sprężać, żeby zrobić ten dps zanim przyleci następny add. Wszystkie oczy na omena.
5. Komenda "Stop dps" to także "stop dps" dla tanka. Nie ma już w tym momencie napieprzania mieczykiem po addzie. Włączamy consecration i trzymamy je do końca walki z addami. Jedyny moment, kiedy można zasuwać mieczem, to jak bardzo trzeba odebrać adda z kogoś, kto przeagrował. Chodzi o to, żeby na pewno wszystkie addy schodziły po równo.
6. Jeżeli przyleci kolejny add, gdy poprzedni nie jest jeszcze wystarczająco pobity, tank przejmuje tego adda i rozkłada tankowanie na tego nowego i tego, którego trzeba dokończyć. Po wyrównaniu pada komenda przełączenia się na nowego adda.
7. Kolejne addy bijemy tak długo, aż ich życie się wyrówna.
8. Po zakończeniu fazy I, jak nie będzie już addów, AoE dps da nam jeszcze kilka chwil na wyrównanie życia wszystkich addów, tak, żeby nie różniły się między sobą o więcej, niż 1-2%. Za żadne skarby nie wolno dopuścić do śmierci któregoś adda na tym etapie - będą flejmy na ventrilo, jak 25ppl będzie musiało się zrezować na cmentarzu.
9. Do obserwowania życia wszystkich addów potrzebna jest opcja "Show enemy nameplates", chyba klawisz "v", nie pamiętam. I najlepiej mieć addon, który modyfikuje te "nameplates" i pokazuje na nich liczbowe wartości. Ja używam Aloft.
10. To tyle - powodzenia dzisiaj :) |
|
|
|
|
|
|
|
|