• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Lurker - wskazówki
Autor Wiadomość
Gemm




Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 161
Wysłany: 2008-02-08, 08:42   
 
To jest jedna z nielicznych walk, na ktorych nadal zuzywam 5+ mana potek, wiec healerzy powinni byc na to przygotowani.

Guardiani robia bardzo wredny Cleave, z reguly oneshotujacy wszystkich ponizej plate'a.



_________________
Gemm
    
 
Dariush 



Judge Dredd


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 246
Wysłany: 2008-02-08, 09:17   
 
...
Ostatnio zmieniony przez Dariush 2008-04-04, 15:27, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-02-08, 10:12   
 
Skakanie do wody to plan, który będziemy realizować w pierwszej kolejności. Mnie też na oko wydaje się łatwiejsze od biegania. No i mniejsza strata dps. Ale ponieważ na niektórych filmach (w tym Nihilum vs. Lurker ;)) grupa biega w kółeczko, uwzględniamy to jako rozwiązanie awaryjne, gdyby ze skakaniem nam nie szło. Wtedy ofc wewnętrzna krawędź głównej platformy, żeby maksymalnie srócić sobie drogę (prędkość kątowa identyczna, jak na zewnątrz, ale V spouta mniejsze ;)).
Dzięki za przypomnienie o cleavie Guardianów. Wiedziałam, że czegoś zapomniałam dopisać ;)



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-02-08, 10:47   
 
Gdybym przypadkiem później zapomniał o tym wspomnieć - pety huntów na zewnętrznych platformach zostają na "stay" (czyli petem sterujemy przez ustawianie passive/atakowanie) na wewnętrznej platformie przez cały okres walki. Whirl i Spout na pety nie działają, addy na zewnętrznych platformach nie wymagają ich pomocy - mogą co najwyżej pomagać lać Guardianów.
Jak miałem możliwość bycia na Lurkerze z Misiakami, to pet miał problem z powrotem do bossa po przywołaniu go do siebie na czas walki z addami - albo cały czas już w wodzie zostawał.

I tak, skakanie do wody wydaje się dużo łatwiejsze. Na szczęście w tej walce bład i zostanie w miejscu jest równe własnemu zgonowi, nie zaś połowy rajdu (hellou, Solarian :P).



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Gemm




Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 161
Wysłany: 2008-02-08, 11:01   
 
Jeszcze tylko dwie podpowiedzi :-).

Melee oczywiscie moga chowac sie przed Spoutem w wodzie w wewnetrznym kregu i caly czas DPSowac.

Ranged moga od poczatku zrobic all-out na Lurkera - nawet jesli przeaggruja to biedny Lurkerek nie ma jak wyjsc ze swojej dziury :-).



_________________
Gemm
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-02-08, 11:06   
 
Gemm napisał/a:
Ranged moga od poczatku zrobic all-out na Lurkera - nawet jesli przeaggruja to biedny Lurkerek nie ma jak wyjsc ze swojej dziury :-)



O to to... tak właśnie lubię ;)



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Gemm




Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 161
Wysłany: 2008-02-08, 11:08   
 
Alishya napisał/a:
Gemm napisał/a:
Ranged moga od poczatku zrobic all-out na Lurkera - nawet jesli przeaggruja to biedny Lurkerek nie ma jak wyjsc ze swojej dziury :-)



O to to... tak właśnie lubię ;)


Hehe, no to z tego tez bedziesz zadowolona:

Rangersi kiedy chowaja sie przed spoutem z reguly nie maja bossa w line of sight, ale jesli troche zanurkuja, to LoS sie pojawi i moga DPSowac kiedy spout przechodzi nad nimi :-)



_________________
Gemm
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-02-08, 11:20   
 
Eee, z filmików to mi się wydawało, że to schowanie się trwa jakąś sekundę, dwie może i trzeba od razu wyskoczyć - to co tu można nakastować?
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-02-08, 11:25   
 
Gemm napisał/a:
Rangersi kiedy chowaja sie przed spoutem z reguly nie maja bossa w line of sight, ale jesli troche zanurkuja, to LoS sie pojawi i moga DPSowac kiedy spout przechodzi nad nimi :-)



aaaa... czyli tym razem locki też buffuja ;)



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-02-08, 11:37   
 
Aha - i jeszcze magowie na Spout mogą blinknąć w drugą stronę, jak im zejdzie CD na iceblocku.

A czy rogale mogą użyć CoS, bo tego nie mogę wygóglać?
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-02-08, 11:39   
 
Kwinto napisał/a:
A czy rogale mogą użyć CoS, bo tego nie mogę wygóglać?


Teoretycznie powinno działać, bo Spout jest frostowy...



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Gemm




Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 161
Wysłany: 2008-02-08, 11:51   
 
Kwinto napisał/a:
Eee, z filmików to mi się wydawało, że to schowanie się trwa jakąś sekundę, dwie może i trzeba od razu wyskoczyć - to co tu można nakastować?


Jak ktos chce ryzykowac i ma dobre wyczucie kiedy wskoczyc i kiedy wyskoczyc to moze uda mu sie wyciagnac sekunde. A jesli chcemy bez ryzyka to ciepla kapiel moze potrwac kilka sekund.

Gwarantuje ze mimo ostrzezen na TSie znajdzie sie wielu takich ktorzy beda chcieli zmaxymalizowac czas DPSowania i w rezultacie dostana Spoutem prosto w twarz - wystarczy ze ich zlaguje na chwile albo komputer sie przytnie.



_________________
Gemm
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-02-08, 11:56   
 
no myślę, że jeśli dziś sobie z trashami poradzimy (i sieć będzie działać :> ), to będzie można przetestować, co działa, a co nie :)
    
 
Saria 




Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 28
Wysłany: 2008-02-08, 12:55   
 
Dla casterów ta walka to miód malina (oprócz tony potków ofc). Ja zawsze stałem sobie na zewnętrznej stronie okręgu, gdy pojawia się spout, skok do tyłu i zawsze miałem zasięg. Potem tylko wybicie addów na platformach i z powrotem rybka.
Jeśli ludzie będą naprawdę zaznajomieni z taktyką to położycie go pierwszego wieczora, czego Wam serdecznie życzę.
    
 
Keleborn 





Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 572
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-02-08, 13:06   
 
A czy w SSC po drodze to tego bossa jest dużo trashy? SSC ma od groma bossów i mam nadzieje że nie jest tam za dużo śmiecia po drodze.
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU