• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: Demelain
2008-05-17, 14:11
AL'AR
Autor Wiadomość
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-01-13, 13:00   AL'AR
 
Al'ar - pozycje w Fazie I



UWAGA: AL'AR JEST IMMUNE NA FIRE. Fire dps zmienia ciuchy i talenty.

Faza I

Tankowanie bossa (3 tanków):

Tankowie zajmują pozycje na platformach 1, 2 i 3. Pull na platformę 1. Co około 30 sek Al'ar przemieszcza się zgodnie z ruchem wskazówek zegara z platformy na platformę. Aggro ma tank pozostający w melee range. Po zmianie platformy tank nr 1 przebiega na platformę 4. Po następnej zmianie tank nr 2 biegnie na platformę 1, a po kolejnej, tank nr 3 - na platformę 2. I tak w kółko- za każdym razem zwolniony tank "cofa się" na nieobsadzoną platformę. Ma na to około 1 minuty, później więcej.

Ważne:

1. Bossa tankujemy NA SAMYM BRZEGU platformy, żeby być w zasięgu i na linii healera i móc błyskawicznie zeskoczyć na dół.
2. WSZYSCY tankowie zeskakują natychmiast, gdy boss wzniesie się do góry. Al'ar zaczyna się obracać i castuje Fire Quill. Tankowie czekają do końca "whirlwinda" NA SAMYM DOLE tuż przy wejściu na platformy. Gdy boss skończy NATYCHMIAST wracają na pozycje. Al'ar pojawi się na platformie 1 lub 4. Trzeci tank zawsze zajmuje platformę 2. Jeśli boss zjawi się na 1, tank z 4 natychmiast przechodzi na 3. Jeżeli boss wyląduje na 4, wszyscy tankowie zostają na swoich platformach.

Tankowanie addów (2 tanków):

Al'ar przyzywa 1 adda (ok 70k hp) przy każdej zmianie platformy, czyli co około 30 sek. Addy są tankowane na południu, po dwóch stronach wejścia do sali - Z DALEKA OD RAJDU I PLATFORM.

Ważne:

1. W chwili śmierci addy EKSPLODUJĄ, zadając około 7k obszarowych obrażeń (nie znamy zasięgu, ale jest chyba dość duży) i knobackując. Powinna wówczas znajdować się przy nich najwyżej 1 osoba (tank lub rogal z odpalonym Cloak o Shadows - będziemy testować).

2. Prawdopodobnie nie zdążymy zabijać addów na bieżąco. Tankowie muszą być przygotowani na przejmowanie kolejnych (niestety nie wiemy, w którym miejscy lądują, wyjdzie w praniu).

Melee dps:

W pierwszej fazie melee zabijają wyłącznie addy, pilnując, by być poza obszarem eksplozji (być może z wyjątkiem rogala z CoS). Na addy spróbujemy też wysyłać hunterskie pety.

Ranged dps:

Ranged strzelają do bossa, ile fabryka dała, bo w fazie I nikt poza tankami nie może zaggrować Al'ara. Strzelający przemieszczają się między pozycjami 1 (gdy Al'ar jest na platformach 1 lub 2), a 2 (gdy boss jest tankowany na platformach 3 lub 4).

Healing:

Trzej healerzy, stojąc NA DOLE, leczą aktualnego main tanka, przemieszczając się tak, by ZAWSZE mieć w zasięgu dwie platformy (aktualną i następną). Ewentualnie dwaj healerzy na main tanku, trzeci czeka przy następnym w kolejce, dopóki pozostali nie dobiegną.

Dwaj healerzy leczą tanków na addach, trzymając się w BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI, żeby uniknąć ekplozji.

Trzej healerzy leczą rajd, który co jakiś czas otrzymuje obrażenia od flame buffet bossa (około 2k + debuff zwiększający o 10 proc. damage od fire). Al'ar castuje flame buffet zawsze, ilekroć nie ma nikogo w zasięgu melee. Może się to zdarzyć kilka razy z rzędu.

Ważne: OSZCZĘDZAMY MANĘ w fazie I. Faza II wyssie was do dna.

Faza II

Tankowanie bossa (3 tanków):

Boss po pierwszej śmierci odradza się na dole, w centrum sali. Walka wygląda podobnie, jak w przypadku Nalorakka, tylko jest ciut bardziej skomplikowana ;) Co 60 sek. Al'ar rzuca Melt Armor na aktualnego tanka, zmniejszając jego armor o 80 proc. Boss musi być NATYCHMIAST przechwycony przez drugiego tanka. Debuff trwa tyle, ile cooldown, czyli 60 sek. Trzeci tank tankuje "rezerwowo" na wypadek resistu na taunta.
Co jakiś czas boss castuje w przypadkowym miejscu Flame Patch, który zadaje obszarowo 2k obrażen co 1 sek (i debuffuje na fire). Piszą o tym "it's brutal - avoid it".

Ważne:

1. Flame patch może zdarzyć się również w miejscu tankowania bossa. Tankowie muszą się stamtąd wynieść ASAP.

2. Co jakiś czas (cd 30 sek) boss wzlatuje do góry, zamienia się w meteor i uderza w ziemię w losowym miejscu, zadając 5k obrażeń. Pojawiają się tam 2 addy. Boss spawnuje się tam, gdzie wylądował, i castuje flame buffet, dopóki w pobliżu nie ma tanka. Musi być złapany ASAP. Dlatego tankowie obserwują, gdzie będzie lądował meteor (kamera w górę).

Tankowanie addów (2 tanków):

Dwa addy pojawiają się co jakiś czas (nie częściej niż co 30 sek) w miejscu lądowania meteora. Muszą być przejęte i ODPROWADZONE na bezpieczną odległość od rajdu, tanków i siebie nawzajem - najlepiej pod ścianę. Tankowanie jak w fazie I. UWAGA na flame patch i kolejne meteory, z których wyjdą następne addy.

Melee dps:

Melee zajmują się wyłącznie bossem, uważając, by trzej tankowie utrzymywali się na topie.

Ranged dps:

Ranged strzelają do addów, na które biegną też hunterskie pety. Zabicie 1 adda zabiera bossowi 3 proc. hp. SPREAD OUT. Do bossa strzelamy po zabiciu addów.

Ważne:

1. Kiedy boss wzleci do góry, ranged patrzą, gdzie spadnie meteor i uciekają z tego miejsca ASAP. Boss może zabić każdego, kto będzie w pobliżu miejsca lądowania.

2. Uwaga na flame patch. Uciekamy z obszarówki natychmiast - jest bardzo śmiercionośna.

3. Trzymamy się z dala od miejsca tankowania addów, żeby uniknąć ekplozji. NIGDY nie dobijamy adda, jeśli znajduje się w pobliżu rajdu.

4. Uwaga, w tej fazie aggro działa normalnie.

Healing:

Trzej lekarze biegają za tankami, trzej za rajdem, dwaj za offtankami na addach. Wszyscy uważają na flame patch, meteory i odległość od addów. Uwaga, w fazie II Al'ar również castuje flame buffet.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
Ostatnio zmieniony przez Demelain 2008-11-26, 10:10, w całości zmieniany 12 razy  
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-01-13, 15:40   
 
ROZKŁAD JAZDY BEZ TRZYMANKI


Tankowie na bossie:


Faza I (4 tanków w rajdzie)

Pozycje wyjściowe:

Platforma 1: Thimotehh
Platforma 2: Daaron
Platforma 3: Wilk

Rotacja do czasu flame quill:

Sulivoy: 1 ---> 4 ---> 3 ---> 2 itd.
Daaron: 2 ---> 1 ---> 4 ---> 3 itd.
Wilk: 3 ---> 2 ---> 1 ---> 4 itd.

Rotacja po flame quill:

Tankowie, którzy zeskoczyli z platform 1, 2 i 4, wracają na nie i rotacja podobnie jak wyżej, czyli o jedną platformę "do tyłu". Po flame quillu tankowie meldują, na którą platformę będą wracać (podając numer). Wolny tank (który zeskoczył z platformy 3 lub był w drodze), biegnie na nieobsadzoną platformę 1, 2 lub 4.
KLUCZOWE ZNACZENIE MA BŁYSKAWICZNE OBSADZENIE PLATFORM 1 I 4 (nie wiemy, na którą z nich wróci boss). Kiedy Al'ar wybierze platformę, odpowiedni tank przejmuje bossa SZARŻĄ.


Faza I (5 tanków w rajdzie)

Platforma 1: Sulivoy/Thimotehh
Platforma 2: Wilk
Platforma 3: Daaron
Platforma 4: Sliwek

Bez rotacji, po flame quill tankowie wracaja na swoje platformy.

Faza II (4 tanków w rajdzie)

Na zmianę:
1. Daaron
2. Wilk

Faza II (5 tanków w rajdzie)

Na zmianę:
1. Sulivoy/Thimotehh
2. Daaron
3. Wilk

Tankowie na addach:

Faza I

1. Yerem

Wariant A: Tank zbiera wszystkie addy Z POMOCĄ HUNTERÓW i trzyma aż do początku Fazy II, kiedy są zabijane W BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI OD RAJDU.

Wariant B: Tank zbiera wszystkie addy, które są kolejno zabijane.

Faza II

1. Sliwek
2. Yerem

Tankowie zbierają wszystkie addy z pomocą hunterów i trzymają do końca walki.

Melee dps:

Blada, Straszyk - w Fazie I na addach, w fazie II na bossie.

Wariant A: w Fazie I sprowadzamy addy do 30 proc. HP i zostawiamy.

Wariant B: w Fazie I zabijamy kolejne addy, melee uciekają przed wybuchem, dobija Takin.

Ranged dps:

Elzbieta, Sivter, Takin, Vegelus, Kalaam, Keleborn, Ponia, Polak, Alishya, Orchide, Undet

W Fazie I dps na bossie no limits (nie ma aggro).

Wariant A: Na początku Fazy II: Alishya, Orchide - po 2-3 Seed of Corruption na addach. Następnie magowie i hunterzy równocześnie odpalają AOE. Potem dps na bossie (uwaga na aggro).

Wariant B: dps tylko na bossie

Healerzy:

Faza I

Nonenalim, Wolfhart , Zuzana ---> main tanks (Daaron, Wilk, Sulivoy/Thimotehh, Sliwek)

Druzzo, Dariush ---> Yerem + dps na addach (Blada, Straszyk, Takin)

Crakuf, Brittanyy ---> rajd

Faza II

Nonenalim, Wolfhart, Zuzana ---> tankowie na bossie (Sulivoy/Thimotehh, Daaron, Wilk)

Druzzo ---> Sliwek
Dariush ---> Yerem

Crakuf, Brittanyy ---> rajd + focus na tanków i offtanków



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
Ostatnio zmieniony przez Demelain 2008-02-22, 13:56, w całości zmieniany 21 razy  
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-01-13, 15:57   
 
Grupa 1:

Kwinto
Blada
Straszyk
Sivter
Vegelus

Grupa 2:


Crakuf
Kalaam
Nightblood
Alishya
Undet

Grupa 3:

Orchide
Keleborn
Polak
Takin
Druzzo


Grupa 4:


Nonenalim
Wolfhart
Daaron
Sulivoy
Wilk

Grupa 5:

Wariatus
Brittanyy
Didimos
Gajanna
Sliwek



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
Ostatnio zmieniony przez Demelain 2008-02-17, 16:06, w całości zmieniany 7 razy  
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-01-13, 16:18   
 
Buffy:
Druzzo: MotW (1, 2, 3, 4, 5)

Brittanny: spirit (1, 2, 3, 4, 5)
Zuzana: stamina (1, 2, 3, 4, 5)
Undet: shadow prot (1, 2, 3, 4, 5)

Kalaam: intelect (1)
Keleborn: intelect (2)
Ponia: intelect (3)
Polak: intelect (4, 5)

Dariush, Nonenalim, Wolfhart, Yerem: planuje CL



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU