• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
[Mythic] Twin Ogron
Autor Wiadomość
Wesel 



Wesell


Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-06, 05:31   [Mythic] Twin Ogron
 


TWIN OGRON

jak zwykle, poniższy artykuł jest poglądowy, a taktykę wymyślimy w trakcie.
podsumowanie heroikowo/normalowe post nizej

Proponowany skład raidu: 2 tanków, 4 healerów, 14 dpsów.
Enrage Timer: 9 minut
Raid CD: do rozpisania przez ...Nisza!(bo kogo)
Bloodlust: poczatek

(Mythic) Imperator Mar'gok pojawia się co jakiś czas i ulepsza niektóre umiejętności bossów (empoweruje je przy pomocy Arcane).

Warming Up przez pierwsze 10 sekund walki, żaden z Ogronów nie użyje swoich umiejętności, co daje czas na odpowiednie ich ustawienie.


POL

Shield Bash uderza w obecnego tanka za około 200k dmg i interruptuje jego spellcasty na 3s.
Jeżeli zostanie ulepszony przez Imperatora, Arcane Bash - dodatkowo zadaje 50% arcane damage.

Shield Charge jest używany, gdy boss osiągnie 33 energii. Wybiera randomowy target, zadaje około 50k dmg i aplikuje bleeda Injured (tickuje za około 33k/s przez 18 sekund)
Jeżeli zostanie ulepszony przez Imperatora, krótko po tym używa Arcane Charge Pojawiają się 3 iluzje bossa i powtarzają atak, zadając arcane damage i pozostawiając bleed Injured. Prawdopodobnie targetują w formacji "y".



Interrupting Shout Używany, gdy boss ma 66 energii. 2 sekundowy cast, który zadaje ok. 83k pdmg i interruptuje spellcasty na 6s.



Pulverize Używany, gdy boss osiągnie 100 energii. Trzyfazowy atak. Pierwsza faza zadaje 40k pdmg AoE w obriębie 3 yardów 'splashując', więc trzeba stać w spreadzie. Druga faza spawnuje kilka niewielkich okręgów na ziemi, na które po chwili spadają skały i odrzucają ludzi - zadając im dodatkowo 50k dmg. Trzecia faza ataku sprawia, że pojawia się jedno wielkie kółko. Zadaje KOLOSALNE obrażenia rajdowi, i im dalej się stoi, tym mniej się obrywa. Zadaje około 60k - 200k i odrzuca uderzone osoby.



PHEMOS

Double Slash uderza tanka za około 150k dmg, działa na to active mitigation. Zempowerowany przez Imperatora, aplikuje Arcane Wound Stackuje się, ale nie wydaje się, aby tank swap był na tym konieczny.

Whirlwind używany na 33 energii. Ogromny bladestorm, który zadaje 35k pdmg co 0.5 sekundy przez 8.5 sekundy, oraz zwiększa dmg taken z Shield Bash o 10%. Tank trzymający Pola nie może tym oberwać.
Zempowerowany przez Imperatora - Arcane Vortex - przyciąga także wszystkich pobliskich graczy ("pobliskich". na becie zbugowane bo przyciaglo caly rajd praktycznie.



Enfeebling Roar używany na 66 energii. Cholernie dziwna mechanika. Phemos ryczy, zadając ok. 100k dmg i zarzuca debuffa, który zwiększa damage taken o 300% przez 300 sekund. % i czas "dzieli" się na każdy target w zasięgu 20 yardów. Więc jeżeli mamy 10 ludzi w zasięgu, każdy otrzyma 30% na 30s. Sęk w tym, że jak najwięcej osób musi go przyjąć na klatę, aby zniknął szybko. Jednakże, nie chcemy, by cały rajd go wziął na siebie, bo wtedy trzeba wszystkie osoby w rajdzie odleczyć za to 100k (moze wykonalne, healerzy musza sie wypowiedzieć)

Arcane Volatility to zaś nie jest na liście jako empower powyższego spella, ale wydaje się, że nim jest. Zempowerowany przez Imperatora sprawia, że 5-6 osób otrzyma ten debuff kilka sekund przez rozpoczęciem Enfeebling Roar. Takie osoby zaczną wybuchać po 6 sekundach za 80k dmg, czyli jest to tuż przed tym, jak zacznie się właściwy cast Enfeebling Roar. Te targety nie mogą być w zasięgu Roara, gdyż po prostu umrą.



Quake używany na 100 energii. Phemos rzuca obie bronie na ziemię tam, gdzie stoi. Bronie zaczynają pulsować niedługimi ścianami ognia, które przesuwają się w... póki co nieokreślonym kierunku. Oberwanie ogniem stackuje dotę 8k fire dmg na sekundę, trwającą 10 s. Dodatkowo, pulsuje 16k fire dmg 13 razy przez 11 sekund. - ogolnie, wpierdol.pl




_________________
jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować....
Ostatnio zmieniony przez Wesel 2014-12-12, 16:28, w całości zmieniany 2 razy  
    
 
Wesel 



Wesell


Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-06, 05:37   
 
Non Mythic podsumowanie.

POL

Shield Bash bam w tanka i silence w niego na 3 s
Shield Charge (33 energii) charge na randomową osobę. Im dalej ona stoi, tym większy po drodze wpierdol. Aplikuje Injured, jeśli ktoś będzie uderzony. Nie dać się uderzyć.
Interrupting Shout (66 energii) krzyczy w rajd fizycznym dmg. Interruptuje spellcasty
Pulverize (100 energii) trzyfazowy atak:
1. Dmg rajd nie do uniknięcia (Spread)
2. AoE w zasięgu 8 yardów. Wyjśc z tego, nim uderzy.
3. Dmg w rajd nie do uniknięcia, bazujący na tym jak blisko jest dana osoba od efektu na ziemi (im bliżej=tym więcej)

PHEMOS

Double Slash bum w tanka
Whirlwind (33 energii) Bladestorm. Uciekać z tego. Aplikuje Weakened Defenses, gdy uderzy gracza.
Enfeebling Roar (66 energii) boss krzyczy i zwiększa dmg taken na graczach o 300% na 300 sekund. Czas i procenty dzielą się na podstawie liczby uderzonych graczy (czyli 10 osób: każdy otrzyma +30% na 30 sekund)
Quake (100 energii) aoe nature damage, boss rzuca broniami w ziemię i od nich odchodzi ogień, wejście w niego nakłada nam fire dotę

Ogólnie, to dużo spreadowania się i potem przytulania.

Pro tipy:
* Whirlwind tank kituje to zdala od rajdu,
* Enfeebling Roar, Interrupting Shout - stack



_________________
jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować....
    
 
Wesel 



Wesell


Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-06, 09:21   
 
filmik guide do heroika
https://www.youtube.com/w...H1QnP2oNE5gbKOA



_________________
jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować....
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2014-12-06, 09:31   
 
Afair enrage brak.

edit: a jednak był :D



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wesel 



Wesell


Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-12, 14:31   
 
kwestia enrage to narazie kwestia nieodgadniona - 3 rożne osoby miały 3 rożne timery na boss modach a żaden w końcu nie zadziałał
na Mythicu jest na pewno enrage, nie wiem jak hc i normal, coś mi mówi ,ze skoro większość gildii sunie na HC Twinsy zaraz po HC Kargathu to może świadczyć ze enrage na normal/hc to ściema.



_________________
jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować....
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2014-12-12, 14:45   
 
Na normalu mieliśmy 9min enrage time w zeszłym tygodniu.


edit: eeeee, punkt 1.2 na icy-veins mówi o tym dobitnie :>
http://www.icy-veins.com/...-strategy-guide



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wesel 



Wesell


Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-12, 16:28   
 
poprawione w taktyce, dziękuje Veg.



_________________
jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować....
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU