[HEROIC] BRACKENSPORE |
Autor |
Wiadomość |
Wesel
Wesell
Dołączył: 15 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-06, 06:40 [HEROIC] BRACKENSPORE
|
|
|
Z tego co wiem, na Mythicu dochodzą 2 umiejętności, które one shotuja, ale dopisze je jak zajdzie na to potrzeba
Boss jest taki "czekiem" przed ostatnimi 3 bossami, więc jak to zrobimy, możemy śmiało iść dalej :mrgreen:
Gifów tez nie będzie, bo miejsce skąd je brałem zwyczajnie straciło połączenie ze światem :mrgreen: wszystko co potrzeba widzieć, jest na filmiku poniżej, koniecznie obejrzeć ,bo inaczej Resor pogryzie.
https://www.youtube.com/watch?v=j5DcXdUJm2Y
Enrage Timer: [brak info]
Raid CD: do rozpisania przez...Reda!
Heroism: nie wiem, chyba na początku.
Creeping Moss plama na ziemi, boss NIE MOŻE w niej stać, bo się leczy za 2% HP co 2 sekundy. spalać je przy użyciu Flamethrower (miotacz ognia się przegrzewa po zbyt długim użyciu i trzeba odczekać, przed użyciem go ponownie)
Necrotic Breath aoe w stożku przed ryjem bossa, redukuje healing taken o 99%.CDki healerskie/tankowe, tanki biorą na klatę
Złe grzyby:
Mind Fungus redukuje casting speed o 75%. zabić jak najszybciej
Spore Shot strzela do najbliżej osoby w zasięgu 8 yardów
Add Fungal Flesh Eater - interruptować Decay , add czasowo sobie stackuje Flesh Eater, więc zbić jak najszybciej (jak za dużo nastackuje, nie uda się nam przerwać castu bo będzie wręcz instantowy) - Fungal łapie off-tank.
Dobre grzybki:
Każdy z nich ma debuffa Withering - spada im HP ,więc trzeba je podleczać, bo wszyscy lubimy dobre grzybki
Living Spores leczą aoe cały rajd, należy je utrzymać przy życiu jak najdłużej
Rejuvenating Spores zwiększa wszystkim graczom w zasięgu 20 yardów haste o 30% i regeneruje manę.
Pare podpowiedzi:
złe grzyby spawnią się na graczach,
melee zbija Mind Fungus,
ktoś musi soakować Spore Shot, można je zadotować, ale nie są priorytetem
Flesh Eatery zabijać jak najszybciej
ogólny prio: Flesh eater > Mind Fungus > Spore Shot, spawnią się na timerach
wyznaczyć 2, 3 osoby do używania Flamethrowera na Creeping Moss
Flamethrower 2-3 miotacze ognia będą leżały na podłodze. Mogą zostać podniesione i dzięki temu pojawi się nam specjalny action button. Kiedy zostanie on kliknięty, włącza się miotacz ognia i pizga płomieniami w stożku przed graczem, który go posiada. Jest też heat bar, który mówi, kiedy urządzenie się przegrzewa. Jeżeli się przegrzeje, nie można go użyć przez kolejnych 10 sekund. Po minięciu tego czasu, stopniowo będzie się ochładzał. Z każdą sekundą channelowania ognia, otrzyma się buff Burning Infusion, zwiększający dmg i healing done oraz haste o 2% z każdym stackiem (max. 30). Co 2s, traci się jeden stack.
Chociaż ogień wydaje się palić także Spore Shootersów, powinno się go używać do czyszczenia Creeping Moss, które są bardziej.niebezpieczne dla rajdu. |
_________________ jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować.... |
|
|
|
|
Wesel
Wesell
Dołączył: 15 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-12, 14:27
|
|
|
czego nie dopisałem.
Tanki sie zmienia na 4 stackach debuffa który nakłada boss na istotę tankującą aktualnie bossa.
wróce do domu to znajde nazwe tego debuffa.
na normalu 5 stacków jeszcze tak mocno nie boli ,a czasem warto chwile poczekać, bo Necrotic Breath to nie jest najlepszy moment na zmianę.
pzdr |
_________________ jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować.... |
|
|
|
|
Vegelus
RAAAAAGE!!!
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1104
|
Wysłany: 2014-12-12, 14:47
|
|
|
Debuff na tankach to Rot (z pamięci). Dobrze ogarnięta zmiana przed Breathem to nic złego - po to (chyba) są cd. |
_________________ Incredible! You have managed to screw up the screw up! |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2014-12-12, 15:32
|
|
|
A właśnie. Jak jeszcze raz usłyszę na rajdzie, że _melee_ dps ma szybciej zbijać mind fungusy, to się wezmę, wkurwię i strzelę focha.
Niewiele rzeczy na tej walce jest lepiej robione niż melee (i tylko melee, plus wesele) zbijające mind fungusy :/
Edit: I mam na to kwity: https://www.warcraftlogs....et=84&boss=1720 |
|
|
|
|
Anula
Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 94 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-12-12, 15:56
|
|
|
Kwinto napisał/a: | A właśnie. Jak jeszcze raz usłyszę na rajdzie, że _melee_ dps ma szybciej zbijać mind fungusy, to się wezmę, wkurwię i strzelę focha.
Niewiele rzeczy na tej walce jest lepiej robione niż melee (i tylko melee, plus wesele) zbijające mind fungusy :/
Edit: I mam na to kwity: https://www.warcraftlogs....et=84&boss=1720 |
Co wcale nie wyklucza, że melee ma zabijać szybciej mind fungusy. Mogliby jeszcze szybciej zabijać spore shootery, tam mają jeszcze duży potencjał. :) |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2014-12-12, 16:00
|
|
|
niestety, meszek pod nogami utrudnia dobiegnięcie do |
|
|
|
|
Wesel
Wesell
Dołączył: 15 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-12, 16:25
|
|
|
fakt ze jestem w tej statystyce dmg done na Mind Fungus nad 2 melee dpsami i wszystkimi ranged to chluby dpsom nie przynosi. ale prosze o rozmowy nt temat kto co ile sio z moich taktyk. |
_________________ jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować.... |
|
|
|
|
|
|
|
|