Wesel
Wesell
Dołączył: 15 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-09, 17:52 Heroic [Imperator Mar'Gok]
|
|
|
Witam
z racji wielu pretensji po rajdzie nt przygotowanych przeze mnie taktyk oraz niskiego % zainteresowanych co się dzieje na bossach(bo i tak Nisz opowie), uprzejmie zawiadamiam, ze to jest to ostatnia przeze mnie przygotowana - jak się komuś nie podoba, niech od teraz korzysta z googla.
obowiązkowy filmik!
https://www.youtube.com/watch?v=ZHPiXvPV6L8
Walka dzieli się na fazy zależne od % HP bossa.
FAZA 1 (100% - 85%)
Arcane Wrath skaczący debuff. Po 4 s wybucha, zadając nosicielowi sporo dmgu i przeskakuje na kolejną losową osobę w zasięgu 200 yardów. Każdy przeskok = zwiększony dmg o 25%, ale zmniejsza się zasięg targetowanych osób o 50%.
Destructive Resonance spawnuje na ziemię minę/runę. Aktywowana uderza cały rajd za sporą ilość arcane dmg, a idiota który w nią wszedł dostaje takii wpierdol, że raczej umiera. Jeśli przeżyje, to ma debuff na zwiększony arcane damage taken o 45% + 1,5s stuna za każde oberwanie od arcane.
Arcane Aberration addy, nukować jak najszybciej, gdyż co sekundę castują Collapsing Entity
Mark of Chaos debuff Tanków. po 8s wybucha zadając wszystkim w zasięgu 25yardów spory dmg
Force Nova to takie AoE jak HALO u Priesta. boli, trzeba unikać
Accelerated Assault kolejny debuff tanków, boss zadaje temu samemu targetowi o 8% większy dmg, stackuje się.
Faza 2 (85% - 55%)
Dodaje do każdych umiejętności z fazy 1 "Displacement". Na czerwono dodam działanie tego czaru.
Arcane Wrath skaczący debuff. Po 4 s wybucha, zadając nosicielowi sporo dmgu i przeskakuje na kolejną losową osobę w zasięgu 200 yardów. Każdy przeskok = zwiększony dmg o 25%, ale zmniejsza się zasięg targetowanych osób o 50%. Nie można się odsunąć na więcej niż 10 yardów od docelowego miejsca, w którym otrzymało się debuff. Każda próba = teleportacja z powrotem na miejsce początkowe
Destructive Resonance spawnuje na ziemię minę/runę. Aktywowana uderza cały rajd za sporą ilość arcane dmg, a idiota który w nią wszedł dostaje taki wpierdol, że raczej umiera. Jeśli przeżyje, to ma debuff na zwiększony arcane damage taken o 45% + 1,5s stuna za każde oberwanie od arcane. Runa/mina rośnie podwójnie w przeciągu 30 s od jej powstania. Nadal na nią nie wchodzić
Arcane Aberration addy, nukować jak najszybciej, gdyż co sekundę castują Collapsing Entity Gdy umierają, odrzucają od siebie ludzi
Mark of Chaos debuff Tanków. po 8s wybucha zadając wszystkim w zasięgu 25yardów spory dmg Tank zostanie przeteleportowany w randomowe miejsce w pokoju, po prostu się od niego odsunąć
Force Nova to takie AoE jak HALO u Priesta. boli, trzeba unikać Odrzuca, gdy "krąg" działania umiejętności idzie dalej
Przejściówka 1
]1 minutowa faza. Summonuje addy.
Gorian Warmage
- jest ich dwójka,
- Dominance Aura buffuje przyjaciół dając im zwiększony dmg done i haste (nie stackowac się na bossie ani addach)
- Nether Blast - uderza gracza + każdego innego w zasiegu 5 yardów
- Slow spowalnia melee/casting speed i movement speed o 50%. DISPELLOWAĆ
Fixate fixatuje się na losowym graczu przez 15s i uderza w niego Nether Blast
Volatile Anomaly
- spawnują się co 12 s,
- gdy umierają, castują Destabilize(30-40k we wszystkich)
Faza 3 (55% - 25%)
Dodaje do każdej umiejętności z fazy pierwszej "Fortification".
Arcane Wrath skaczący debuff. Po 4 s wybucha, zadając nosicielowi sporo dmgu i przeskakuje na kolejną losową osobę w zasięgu 200 yardów. Każdy przeskok = zwiększony dmg o 25%, ale zmniejsza się zasięg targetowanych osób o 50%. Range kolejnych jumpów jest zmniejszony o 25%, a nie o 50%
Destructive Resonance spawnuje na ziemię minę/runę. Aktywowana uderza cały rajd za sporą ilość arcane dmg, a idiota który w nią wszedł dostaje taki wpierdol, że raczej umiera. Jeśli przeżyje, to ma debuff na zwiększony arcane damage taken o 45% + 1,5s stuna za każde oberwanie od arcane. Teraz mina/runa leży na ziemi przez 2 minuty, zamiast jednej
Arcane Aberration addy, nukować jak najszybciej, gdyż co sekundę castują Collapsing Entity Addy mają 75% więcej HP i nie mogą być objęte CCkami
Mark of Chaos debuff Tanków. po 8s wybucha zadając wszystkim w zasięgu 25yardów spory dmg. Rootuje tanka w miejscu
Force Nova to takie AoE jak HALO u Priesta. boli, trzeba unikać Spawnuje się jedna co osiem sekund na 16 sekund.
Przejściówka 2
Te same addy co w poprzedniej przejściówce + dochodzi jeden nowy.
Gorian Reaver
- Devastating Shockwave ogromny aoe damage dla każdego w zasięgu 20 yardów w stożku przed bossem
- Crush Armor stackujący się debuff. 15% physical dmg taken na 25 sekund.
- Kick to the Face kopie w mordę gracza i usuwa z siebie cały threat na nim, zadaje spore obrażenia + odrzuca
Faza 4 (25% - 0%)
Dodaje do umiejętności z pierwszej fazy Replication.
Arcane Wrath skaczący debuff. Po 4 s wybucha, zadając nosicielowi sporo dmgu i przeskakuje na kolejną losową osobę w zasięgu 200 yardów. Każdy przeskok = zwiększony dmg o 25%, ale zmniejsza się zasięg targetowanych osób o 50%. Teraz, gdy debuff przeskoczy na innego gracza, kolejny randomowo wybrany gracz otrzyma debuff (Gdy ten 1 przeskoczy, na innym graczu pojawi się nowy, więc będą dwa w obiegu. Z każdym skokiem tworzy się nowy debuff na kolejnej osobie, chyba).
Destructive Resonance spawnuje na ziemię minę/runę. Aktywowana uderza cały rajd za sporą ilość arcane dmg, a idiota który w nią wszedł dostaje takie bęcki, że raczej umiera. Jeśli przeżyje, to ma debuff na zwiększony arcane damage taken o 45% + 1,5s stuna za każde oberwanie od arcane. Gdy runa zniknie, na jej miejsce pojawią się dwie nowe
Arcane Aberration addy, nukować jak najszybciej, gdyż co sekundę castują Collapsing Entity. Kiedy jeden add umrze, w jego miejsce pojawia się 7 mniejszych addów.
Mark of Chaos debuff Tanków. po 8s wybucha zadając wszystkim w zasięgu 25yardów spory dmg. Gdy eksploduje, wystrzela 8 kulek. Ktokolwiek z nich oberwie, otrzyma na pysk ponad 120k dmg.
Force Nova to takie AoE jak HALO u Priesta. boli, trzeba unikać. Ktokolwiek oberwie z tego spella, oberwą też inne osoby w zasięgu 4 yardów
<bum> boss padl a my mozemy wrócic do nic nie robienia.
==============================
Mythic jak ktos jest zainteresowany to oprócz więcej mocniej, zmienia się tak ,ze boss ma 2 runy aktywne naraz, za to nie ma IV fazy
100% - 66 (55)% - Replication + Displacement
55% - 33 (25)% - Displacement + Fortification
25% - 0% - Fortification + Replication |
_________________ jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować.... |
|