• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Malygos 6 minut
Autor Wiadomość
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2009-02-20, 14:06   Malygos 6 minut
 
Ciekawostkę przeczytałem dotyczącą walki z Malygosem. Wiadomo, najgorsza jest trzecia faza, gdzie nie ma znaczenia, jaki mamy gear, i tak robimy 1112 w kółko z tą samą siłą.
Otóż tę siłę można zwiększyć o CoE. Robi się to w ten sposób, że jak się zaczyna faza trzecia, jeden z locków leci nad bossa i czeka, aż bossa da się stargetować. Wtedy unmountuje się ze smoka (leave vehicle) i w drodze na dół rzuca CoE na bossa (najlepiej spamując makro typu /cast [target="Malygos"] Curse of the Elements )

Hot or not?
    
 
Ranghar 



soup is good food


Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 402
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-02-20, 14:28   
 
Na wersje 6 min 1112 to raczej za wolno. Zdecydowanie lepiej uzywac 112, ktore buduje doty szybciej, a przy uzyciu makra (O ZGROZO, ON ZNOWU O MAKRACH!) jest absolutnie bezpieczne. Dlaczego te makro jest dobre? Poniewaz nigdy nie ominie Engulf, gdy jest za malo energii.

/tar mal
/castsequence reset=target Flame Spike, Flame Spike, Engulf in Flames

Co do CoE, to ponoc lockowie potrafia je rzucic z poziomu ziemi. Prawda li to?



_________________
IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
™‹
Š‚€€€€€€€€€€€
˜Œ
    
 
Nightblóód





Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 445
Wysłany: 2009-02-20, 14:33   
 
nie prawda Ranhg, kiedys sie dalo, teraz NIE
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2009-02-20, 14:37   
 
Ranghar napisał/a:
Dlaczego te makro jest dobre? Poniewaz nigdy nie ominie Engulf, gdy jest za malo energii.

Makro jest dobre, ale nie wiem, czy mam jeszcze miejsce na makra, czy nie wykorzystałem już całego. A nie chciałbym się pozbywać makra na targetowanie broni na Kael'thasie, bo nigdy nie wiadomo, kiedy może się jeszcze przydać.
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2009-02-20, 14:44   
 
Ranghar napisał/a:
Mozesz sprecyzowac co i dlaczego nie?


Ja mogę :> "Ciekawostki" w postaci CoE na III fazę używaliśmy już dawno. Niestety po 3.08 stało się to niemożliwe, bo smok między II a III fazą jest nietargetowalny.

PS. Tak to jest, jak się kasuje posty... za wolno ;)



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Diuna 





Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 73
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-02-20, 14:54   
 
tzn to ze nie mozna targetowac bossa miedzy fazami to wiadomo, ale Kwinto pisze o tym aby jeden z lockow sie poswiecil na poczatku III fazy :D
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2009-02-20, 15:06   
 
Aaaa... faktycznie. Hmm. 19 dpsów dostaje + 10 proc. Bilans jest taki, że tracimy jednego dpsa, a w zamian zyskujemy prawie dwóch. Wszystko bangla pod warunkiem, że ten poświęcony lock zrobiłby w III fazie dps bliski średniej pozostałych. Jeśli poniżej, jesteśmy jeszcze bardziej do przodu. Jeżeli znacznie powyżej, wynik będzie w okolicach zera. Niestety nie ma chyba żadnych wiarygodnych danych o naszym dpsie w III fazie. Po liczbie stacków debuffa widać jednak, że nie jest on wyrównany. Więc na dwoje babka wróżyła.

PS. To oczywiście rozwiązanie wyłącznie na 25 ppl.
PS2. Ciekawe, jak działa SS w III fazie.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
Ostatnio zmieniony przez Demelain 2009-02-20, 15:08, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2009-02-20, 15:06   
 
Szop napisał/a:
tzn to ze nie mozna targetowac bossa miedzy fazami to wiadomo, ale Kwinto pisze o tym aby jeden z lockow sie poswiecil na poczatku III fazy :D

Nie pisałem, żeby się poświęcił, tylko żeby został komisyjnie zgłoszony na ochotnika do zrobienia "leave vehicle" nad bossem i podczas przelatywania przez bossa rzucił mu CoE.

A co zrobi potem, to już jego sprawa :)
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2009-02-20, 15:24   
 
Wracając do rotacji, istotnie jeśli chcemy zrobić 6min musimy przejść na 112 a nawet pierwsze dwa stacki przez 1212 (na początku mamy full energii, więc to nie problem).
Podobno nawet w bardzo sprzyjających okolicznościach można spamić 12121212 całą walkę, ale jak się na ułamek sekundy człowiek pomyli, wyjdzie z zasięgu, dostanie laga czy coś, to wszystkie stacki idą się paść -> FAIL.
Trochę mnie martwi jeszcze to, że faktycznie wiele osób u nas ma ciągle problemy ze spamem 1112, bo to oznacza poważne problemy, jeśli chcemy zrobić 6 minut.
Znalazłem taki addon: http://wow.curse.com/down...gos-helper.aspx - może pomoże.

BTW: można ograniczyć liczbę healerów na tej walce poprzez używanie rotacji 1123, ale nie wiem, jak to się opłaca (tzn ilu healerów jest potrzebnych wtedy).
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2009-02-20, 15:38   
 
I zupełnie w drugą stronę strategia (rotacja pięciospellowa) na 10ppl, połączyłem dwa posty:

Elitist Jerks napisał/a:
The edge points that make 10man very simple:
Pull, tank and nuke right after he drops down - no need to turn or move him away at all.
1) First spark comes right before Vortex, tank moves him opposite way after vortex.
Position him so that the rear end of the hitbox is touching the white square thats in the middle of the platform.
Drop the spark right in the middle for melee.
Bloodlust now or even a few seconds earlier - just have an eye on the Vortex timer.

2) Second spark will by flying by now. (This is where a DK makes the fight easier oc)
If its straight in your back - let it come.
If its to the sides, let the tank move Malygos 90 degree to the side - rest of the raid doesn't move at all.
If its in front of the tank - well pray or be really skilled as tank

3) You should get him to like 55% - sub 50% it really doesn't matter much in the longer run.
We got a 2nd vortex, ended up with ~35% after nuking him hard.

What really helps here and sub 50% - have 1 ranged guy go out and dot/damage Spark #3 and #4, which will be up already, instead of nuking.
We had both sparks fly towards the middle and drop down there.

4) Phase 2
used two holy paladins chaining divine guardian to reduce the damage at the beginning of phase 2. After these 24 seconds, quite a few scions and lords are dead so damage is reduced, and spark splash is gone so raid can move to one shield, usually the one as close as possible of the middle. In the 10 men version, it's probably a mix of talents (divine guardian if the paladin is not tanking, improved spell reflection, anti-magic zone) and self cooldowns and awareness (barkskin for druids, shield for DK, priests, mages, healthstones for everyone, fast healing too ^^) - finish it just before the Deep Breath.

5) Phase 3
2 Healers that Spam the AoE Heal - just as he casts the focus.
8 DPSers that press 33333 - Malygos pops out - 11123, repeat.
Keeps high stacks, keeps self heals - no shielding.
    
 
Wariatus 



wariat inside


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 238
Skąd: Sieraków/Poznań
Wysłany: 2009-02-20, 18:29   
 
http://www.youtube.com/watch?v=UrCxLHXYqwg
malygos na 25tce
niestety strona tankspota cos sie chwilowo wali, wiec poczytac nie mozna >.>



_________________
W piekle diabeł jest postacią pozytywną.
    
 
Soucouyant




Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 102
Wysłany: 2009-03-09, 09:53   
 
teoretyczne czasy potrzebne do ubicia Malygosa<6 w 3 fazie - http://elitistjerks.com/f..._magic/p15/#362
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2009-03-09, 09:58   
 
Czyli wszystko jest na dobrej drodze. W I fazie zjeżdżamy zazwyczaj do 35-40 proc. (tak mi się wydaje), więc przy naszej rotacji i 5 healerach 1,5 min. powinno wystarczyć. Byle na tym etapie nie popełnić błędu.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Ranghar 



soup is good food


Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 402
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-11, 01:17   
 
Tak bym strescil nasze ostatnie próby:
1. Nie moze byc 2 vortexa, gdyz zaoszczedzone 10s daje nam dodatkowy czas na koncu, gdy na bossie jest juz powiedzmy 200 aplikacji dota, co daje masakryczny dps.
2. Zeby uzyskac powyzsze, spora czesc rajdu musi miec pod stopami przez pewien czas co najmniej 2 placki na raz.
3. W drugiej fazie kiedy jest placek na ziemi, ignorujemy kopuły i napieprzamy z niego. Gdy nie jestesmy chronieni, ogien skondensowany na jednym latajacym celu (/assist [gracz]). Placek w 2 fazie wydaje sie byc konieczny swoja drogą.
4. Po skończonej walce część ekipy idzie odebrać pocztę.

Nic tu nowego nie odkryłem, ale jak to w tej reklamie herbaty: "... lubię mieć wszystko na papierze...".



_________________
IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
™‹
Š‚€€€€€€€€€€€
˜Œ
    
 
Ranghar 



soup is good food


Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 402
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-11, 14:20   
 
Re shoutbox, czy dziala CoE

Kod:
21:13'03.187    Malygos #6 suffers 1390 Fire damage from Wyrmrest Skytalon #26 Engulf in Flames. (155 Resisted)
21:13'06.062    Malygos #6 is afflicted by Curse of the Elements.
21:13'06.140    Malygos #6 suffers 3399 Fire damage from Wyrmrest Skytalon #26 Engulf in Flames.


Engulf to 1500 per aplikacja. 2*1500*1.13 jest bliskie 3400, czyli chyba dziala.

cytaty z:
http://wowwebstats.com/zl...the+elements%22
http://wowwebstats.com/zl...ytalon+%2326%22



_________________
IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
™‹
Š‚€€€€€€€€€€€
˜Œ
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU