Jaszczurki |
Autor |
Wiadomość |
Soucouyant
Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 102
|
Wysłany: 2009-01-19, 11:28 Jaszczurki
|
|
|
Z wczorajszego Sarthariona, jak niektorzy byc moze zauwazyli wynikaja trzy rzeczy.
Po pierwsze, niektorzy wciaz, grajac:
a) jedza pizze
b) ogladaja 'M jak Milosc'
c) pala fajki
Okazuje sie, ze nawet pomimo kilkuletnego doswiadczenia w graniu w cos, co w podtytule ma 'Uciekaj z ognia', wciaz mamy problemy z rozroznianiem szczegolnych odcieni czerwonego i fioletowego. Byc moze niektorzy to lubia...
Po drugie okazuje sie, iz zeszlotygodniowy kill - ktory poszedl nadzwyczaj sprawnie i w zasadzie bezbolesnie - byl kompletnym przypadkiem. Prawdopodobnie:
a) pizza nie dotarla na czas
b) telewizor sie zepsul
c) w kiosku braklo fajek
Dodanie jednej zmiennej (notabene takiej, ktora nie dotyczy 70% rajdu) do walki, zupelnie nas paralizuje, wywoluje drgawki i niewytlumaczalne zachowania. Byc moze ujawnia sie tu tesknota za niejakim Archimondem-O-Boze-Wlazlem-W-Ogien-I-Zapomnialem-Nacisnac-Lezki. Poniewaz argument, ze kazdemu sie moze przydarzyc jakos do mnie nie trafia, niektorym nie zdarza sie w ogole...
Ale nie o tym chcialem pisac, poniewaz po trzecie Thim ma za malo zycia... zeby przezyc Shadrona.
Aby przypomniec, aura Shadrona obecna od poczatku walki do smierci tego szczegolnego jaszczura, zwieksza obrazenia od ognia (Flame Breath, elemki, meteory) o 100%.
Srednio-bazowo Ognisty Oddech uderza po ~10k. Z aura jak latwo mozemy zauwazyc bedzie to srednio ~20k.
Dodatkowo jak juz smoku wyladuje, uruchamia swojego ucznia, ktory to buffuje Sarthariona tak, iz ten dodatkowo z ognia bije o 50% mocniej.
Kalkulator w dlon, kilka szybkich ruchow palcem wskazujacym i mamy ladna liczbe - 30k.
Byloby to jeszcze spokojnie do przezycia gdyby nie Vesperon aka Zmniejszam-Twoje-Zycie-O-25%-A-Masz.
Thim w rajdzie ma, jesli dobrze pamietam 37600hp. Co po odjeciu 25% daje nam 28200hp.
Zgodnie z powyzsza matematyka i wczorajszymi doswiadczeniami (nie wiem czy ktos zauwazyl) jest to zdecydowanie za malo.
Na zeszlotygodniowym, przypadkowym killu bilismy Vesperona - wszystkie smoki maja tyle samo zycia - 1min 30sek. Przy Oddechu rzucanym zrednio co 14sek (cast sprawdzilem, trwa 2sek) daje nam to 6 smierci tanka w ciagu walki. Szesc smierci, ktorym musimy zapobiec.
Jest kilka alternatyw:
a) moze go tankowac druid, najlepiej w Polar Secie, mega wypasnym stamina gearze, przy zyciu w okolicach 45k aura Shadrona sprowdzi go do 33k+
b) potrzebujemy 6 cooldownow, ktore pomoga nam utrzymac Thima przy zyciu, Shield Wall, Last Stand, Hand of Scrifice, Divine Guardian... przy czym musi to byc oczywiscie odpowiednio zaplanowane, zgrane i wykonane, inaczej lipa
c) jest to jakas wariacja powyzszego, boss jest tauntowalny wiec moznaby wymienic tankow tak by ten nowy mogl wykorzystac swoje nieskuldowane umiejetnosci
d) niektorzy polecaja DK jako tanka na nim - masa cooldownow- choc nie wiem czy to by cos zmienilo, ale zawsze mozna sprobowac
Oczywiscie wszystko to moze zadzialac tylko w przypadku gdy tank Sarthariona sciaga debuff, ktory to caly rajd dostaje w obecnosci Vesperona. Na dodatkowe 75% od ognia nawet Ajax nie pomoze. Ahh, no i rajd nie ginie od czerwonego i fioletowego...
PS: Gdyby sie zebralo kilku chetnych, chetnie zabilbym go dzisiaj w wersji 10ppl z dwoma drake'ami. Lava i zony gwarantowane. |
Ostatnio zmieniony przez Soucouyant 2009-01-19, 12:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Didimos
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 246
|
Wysłany: 2009-01-19, 11:44
|
|
|
Najlepszy sklad healerski na Sarthariona 10 z addami to: palek (aura), szaman (hero) i druid (hoty). Priest jest tu umiarkowanie przydatny (guardian) ale gdybym byl potrzebny to moge pomoc.
W RP jest juz zaproponowany event Soucouyanta. |
|
|
|
|
Gemm
Dołączył: 11 Wrz 2007 Posty: 161
|
Wysłany: 2009-01-19, 13:16
|
|
|
Priestowy Shield rzucony w odpowiednim czasie zwiększy HP tanka na czas uderzenia nawet o kilka tysięcy. Pewnie dlatego cooldown na breath jest ~15s czyli tyle ile trwa Weakened Soul debuff. |
_________________ Gemm |
|
|
|
|
Nightblóód
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 445
|
Wysłany: 2009-01-19, 13:22
|
|
|
Soucouyant napisał/a: | Ale nie o tym chcialem pisac |
gdybys nie chcial, to bys nie napisal. Wczoraj zginalem 2 razy w idiotyczny sposob, rozejrzalem sie z ktorej strony przechodzi lava i to wystarczylo abym pod dupa mial juz i czerwone i fioletowe i kazdy inny pieprzony kolor wystarczajacy do wyzerowania mojego HP. Cholernych efektow na ziemi jest wystarczajaco duzo aby moc nie zauwazyc w ogolnie panujacym pierdolniku. Zamiast wiec poszukiwac usilnie przyczyn niepowodzen w pizzy, serialu i fajkach, przegadajmy pozycjonowanie rajdu podczas calej walki, aby nie robic na tym malym skrawku gruntu rozpierduchy. |
|
|
|
|
Soucouyant
Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 102
|
Wysłany: 2009-01-19, 14:01
|
|
|
Gemm napisał/a: | Priestowy Shield rzucony w odpowiednim czasie zwiększy HP tanka na czas uderzenia nawet o kilka tysięcy. Pewnie dlatego cooldown na breath jest ~15s czyli tyle ile trwa Weakened Soul debuff. | - wlasnie o to chodzi, ze cd jest zdecydowanie krotszy, na EJ jest specjalny watek i jakis kolo robil tam badania i wyszlo mu cos takiego:
Min 00:00:06,625
Max 00:00:32,719
Avg 00:00:14,233
Tu jest link http://elitistjerks.com/f..._discussion/p9/
Po drugie z tego co wiem Shield absorbuje kilka tysiecy, ale ztalentowany, a chyba w tej chwili zaden priest takowego nie ma.
Nightblóód napisał/a: | Zamiast wiec poszukiwac usilnie przyczyn niepowodzen w pizzy, serialu i fajkach, przegadajmy pozycjonowanie rajdu podczas calej walki, aby nie robic na tym malym skrawku gruntu rozpierduchy. | - nie bardzo rozumiem, chodzi Ci o to, ze ja stoje na wspolrzednych 54,76, a ktos inny na 67,78 gdzie x,y odpowiadaja kolejnym pikselom na ekranie? |
|
|
|
|
Restor
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 465
|
Wysłany: 2009-01-19, 14:07
|
|
|
Na tej walce dużo się dzieje i trzeba ogarnąć kilka podstawowych rzeczy. Ci którzy umieją (hello Souc) mają troche za złe tym którzy nie. Zamiast się pienić (obie strony), może po prostu trzeba faktycznie zwrócić uwagę i poprawić błędy (co gdzieś tam w wątku Souca się pojawiło ;) |
|
|
|
|
Gemm
Dołączył: 11 Wrz 2007 Posty: 161
|
Wysłany: 2009-01-19, 14:13
|
|
|
Soucouyant napisał/a: | Gemm napisał/a: | Priestowy Shield rzucony w odpowiednim czasie zwiększy HP tanka na czas uderzenia nawet o kilka tysięcy. Pewnie dlatego cooldown na breath jest ~15s czyli tyle ile trwa Weakened Soul debuff. | - wlasnie o to chodzi, ze cd jest zdecydowanie krotszy, na EJ jest specjalny watek i jakis kolo robil tam badania i wyszlo mu cos takiego:
Min 00:00:06,625
Max 00:00:32,719
Avg 00:00:14,233 |
Hehe, byłoby pewnie zbyt łatwo gdyby było regularnie co 15s :-). Tak czy inaczej, Shield pozwoliłby uchować tanka przy życiu na co drugim Oddechu, co mam wrażenie też dużo daje - inne abiltiesy powinny zapewnić przeżycie na pozostałych.
Cytat: | Po drugie z tego co wiem Shield absorbuje kilka tysiecy, ale ztalentowany, a chyba w tej chwili zaden priest takowego nie ma. |
Fakt, Discipline jest najlepszy, ale każda ilość jest lepsza od zera :-). Discipline jeszcze by miał Pain Suppresion, Divine Aegis i Grace, chyba idealny healer do tego achievementu. |
_________________ Gemm |
|
|
|
|
Didimos
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 246
|
Wysłany: 2009-01-19, 14:31
|
|
|
Gemm napisał/a: | Discipline jeszcze by miał Pain Suppresion, Divine Aegis i Grace, chyba idealny healer do tego achievementu. |
To jak, Souc, mam sie przerabiac? :> |
|
|
|
|
Undet
Pijak i Zlodziej
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 473
|
|
|
|
|
Nightblóód
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 445
|
Wysłany: 2009-01-19, 19:13
|
|
|
Soucouyant napisał/a: | - nie bardzo rozumiem, chodzi Ci o to, ze ja stoje na wspolrzednych 54,76, a ktos inny na 67,78 gdzie x,y odpowiadaja kolejnym pikselom na ekranie? |
dokladnie o to, a jak przestniesz drwic to moze dojdziesz do wniosku ze chodzi cos zupelnie innego |
|
|
|
|
Soucouyant
Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 102
|
Wysłany: 2009-01-19, 19:45
|
|
|
Nightblóód napisał/a: | dokladnie o to, a jak przestniesz drwic to moze dojdziesz do wniosku ze chodzi cos zupelnie innego | - to jesli mozesz wytlumacz o co Ci chodzi. Jak dla mnie pozycjonowac sie mozna na Thaddiusie, nie tutaj. |
|
|
|
|
Ranghar
soup is good food
Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 402 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2009-01-19, 21:05
|
|
|
Co do tankowania, dobrze piszesz. Jednak te "dowcipne" uwagi na temat fajek i pizzy to moglbys sobie podarowac. Nie jestesmy banda nieudacznikow. |
_________________ IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
|
|
|
|
|
Zuzana
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 155 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-01-19, 23:01
|
|
|
Ranghar... niestety musisz się w końcu z tym pogodzić.
Od kiedy ZL zaczął być bardziej hardcorowy niż casualowy, wszystko powinno być na cacy :)
I tylko szkoda, że rajdowych instów tak mało... za dużo "dziur" w kalendarzu :) |
|
|
|
|
Cadanea
Dołączyła: 19 Lip 2007 Posty: 168
|
Wysłany: 2009-01-20, 11:10
|
|
|
O nie nie nie Didi jak cos to ja wracam na "stary" build :P |
_________________ Hmmm... juz nie taki mały Żelek ;) |
|
|
|
|
Ranghar
soup is good food
Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 402 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2009-01-20, 14:18 Re: Jaszczurki
|
|
|
Soucouyant napisał/a: |
Na zeszlotygodniowym, przypadkowym killu bilismy Vesperona - wszystkie smoki maja tyle samo zycia - 1min 30sek. Przy Oddechu rzucanym zrednio co 14sek (cast sprawdzilem, trwa 2sek) daje nam to 6 smierci tanka w ciagu walki. Szesc smierci, ktorym musimy zapobiec. |
Nie jest chyba tak zle. Ponizszy widok WWS wskazuje, ze meczylismy go 1:08.
http://wowwebstats.com/ic...1300076f100098e
(nie patrzcie sie na "active presence", bo jest ono liczone od poczatku walki) |
_________________ IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
|
|
|
|
|
|
|
|
|