Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-11-25, 16:04 Naxxramas #1
|
|
|
Jako że zostałem uhm "zmotywowany" do napisania tych taktyk... No to uhm, piszę.
Abominejszyn łing
Paczłerk
4.3 mln hp, melee hit na tanka koło 4.5k, 6 minut berserk timera
Hateful strike: Bije co sekunde cel z największą ilością hp (poza MT, chyba że nie ma nikogo innego w melee range) za 20-27k, zmniejszanie przez armor i inne takie, na tanka z częściowym gearem z naxxa jakieś 7k
Frenzy: na 5% hp zwiększa cały dmg (razem z Hateful Strikiem) o 25% i dostaje 40% haste'a
Walka jest dps racem, typu brutallusa boli głownie healerow.
Grobbulus
3 mln hp, 6 minut berserk timera.
Poison cloud: Grobbulus puszcza bąki co około 15 sekund, robią 2k dmgu na sekunde i rozszerzają się (jak 2 boss w blood furnace)
Slime spray: Grobbulus rzyga przed siebie (frontal cone, 45 yd.) Każdy kto tym dostanie przywołuje ślimaka
Ślimaki powinny być łapane przez offtanka i odprowadzane od raidu na 10 yd a potem od razu zabite, robią 1000 dmgu AoE co 2 sekundy.
Mutating injection: Na początku co 20 sekund, razem ze spadającym HP boss częściej rzuca tym badziewiem, po 10 sekundach lub jeśli zostało zdisspelowane zada 8-9k dmgu wszystkim w promieniu 10 yd. Zainfekowany powininen odbiec od raidu i po 10 sekundach dostać leczenie
Najważniejsze jest prowadzenie bossa dookoła sali wychodząc z bąków i mordowanie ślimaków.
Gluth
3.2 mln hp, 3.5k hit na tanka, 8 minut berserk timera
Mortal Wound: 150% dmgu i zmniejsza otrzymywany healing o 10% na 15 sekund, stackuje się do 10 razy
Enrage: Zwiększa dmg i i haste o 25% na 8 sekund, disspelowalne przez huntów i rogali
Decimate: Co około 90 sekund zmniejsza hp wszystkiego dookoła (graczy i zombie) do 5% (tbh, nie mam pojęcia jak mamy to przeżyć)
Devour zombie: Pojawi sie emotka: "Gluth spots a nearby Zombie to devour!" jeśli jakieś zombie przechodzi obok zeżre je i odzyska 5% hp.
Zombie nazywają się "Zombie Chow" i co 10 sekund wychodzą z czegoś, nie doczytałem czego pod rurą którą tam wbiegamy, działają na nie wszystkie rooty/slowy. Powinny być kajtowane przez tonka najlepiej palka. Zombie na każdym hicie zakładają bitemu debbufa który zwiększa otrzymywany dmg o 100, stackuje się bez ograniczenia zmusza to do kitowania ich. Kiedy dostają Decimatem przestają atakować i biegną do Smarka (glutha) powinny być wtedy spowalniane i wybite AoE. z Decimatem mają około 25k hp.
Thaddius
Na początku walki na 2 platformach na 2 końcach sali stoja 2 addy Feugen i Stalagg (około 800k hp każdy). Raid musi się podzielić na 2 platformy. Jeśli jeden nie padnie w ciągu 5 sekund od drugiego (romeo i julia w kara, thekal w zg) wstająz pełnym życiem. I bardzo ważna rzecz, nie mogą opuścić platform albo raid instantowo wipnie.
Feugen.
3k na płyte
Static field: 2500 nature dmgu co 3 sekundy w wszystkich w promieniu 60 yd
Magnetic pull: Przyciąga tanka Stalagga do siebie, tank przejmuje aggro.
Stalagg.
4.5k na płyte
Power surge: zwiększa melee haste o 200% na 10 sekund
Magnetic pull: przyciąga tanka Feugena i przejmuje jego aggro
Kiedy 2 addy są zabity raid musi skoczyć na platforme z Thaddiusem(3.9 mln hp) który robi takie świństwa:
6 minut berserk timera
Chain Lightning: Błyskawica w 3 cele 3600-4400 nature dmgu, castowane co około 15 sekund
Polarity shift: Co 30 sekund około połowa rajdu zostaje naładowana pozytywnie, a druga negatywnie (jak pierwszy boss w mecha) jeśli stoimy na kimś kto jest naładowany tak samo jak my dostajemy bonus 10% do dmgu, stackuje się, jeśli na kimś kto jest naładowany inaczej 3.500 dmgu co sekunde (7k total)
Ważne jest ustawianie się razem z ludźmi tak samo naładowanymi, gdyż bez tego bonusu nie ma szans zabić bossa przed berserkiem
Jeśli nie ma nikogo w melee range zacznie rzucać piorunami ktore zadają 20k+ dmgu
CDN.
PS. Pszepszaszam bardzo za chaos, jak cos jest nie jasne proszę spamić |
_________________ tup tup :< |
Ostatnio zmieniony przez Demelain 2008-11-26, 11:26, w całości zmieniany 1 raz |
|