• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rajdowy build dla locka
Autor Wiadomość
Undet



Pijak i Zlodziej


Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 473
Wysłany: 2008-10-17, 15:07   
 
sorry :) imho sadze ze lock w dalszym ciagu bedzie dobrym dmg dilerem. troche treningu przy utrzymaniu rotacji jakiejs tam i bedzie git.



_________________
Kwintesencja Szadoł Pryszczowania
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-10-17, 15:34   
 
Pewnie że tak. Oprócz tego, mogę się chyba wypowiedzieć, bo wydaje mi się że jestem w analogicznej sytuacji. Fajnie byc na samej górce i tak dalej, ale przyszła zmiana i czas żeby kto inny topował słupki, mimo niezmienionego gearu, skilla itp. Nie jest to miłe, ale nie ma tragedii - wciąż każda klasa jest użyteczna w rajdzie.

Z drugiej strony możesz Aga spojrzeć na to jako na okazję, bo teraz żeby znaleźć się wysoko będziesz musiała mocno się skupić na micromanagemencie. Troche kiepsko że jednocześnie musisz raid leaderować - spamieniu jednego curse'a+SB raczej to nie przeszkadzało. TBH moja rezygnacja z huntera właśnie była spowodowana głównie nudą wciskania czterech skilli na bossach. Teraz gra mi się trudniej, ale też ciekawiej.
    
 
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-10-17, 15:42   
 
Alishya napisał/a:
Przy tej całej super precyzyjnej grze na organach udało mi się wykrzesać z mojej zajebistej postaci ubranej w T6 całe 1,5 dps na kołku. Druid Semthrila w słabym healerskim sprzęcie wyciągnął 1,3k. Kalaam, używając trzech czarów (plus czwartego raz na 40 sek.) przekracza 1,6k.
Dodam jeszcze, że użyteczność mojego wymarzonego bonusu za 4 x T6 spadła obecnie cztero-pięciokrotnie. Shadow Bolt, do którego set dodaje mi 6 proc., stanowił poprzednio praktycznie 100 proc. mojego dmg. Teraz to tylko 20-25 proc.

Teraz rozumiesz, dlaczego tak marudzę?


Tak jak już ktoś w tym wątku napisał, dostaliśmy talenty na lvl 80 i dopiero na tym lvl-u można będzie liczyć na jakiś balans, mnie też się tak wydaje.

To wszystko chyba idzie w kierunku większego skomplikowania gry. Mnie się podoba :) Na podstawie tego co zdążyłem po patchu posmakować mogę napisać, że podobnie jest z wojownikiem tankiem i kotem, rotacja się skomplikowała, bądź jak mówią niektórzy poszła do lasu i można grać efektywnie działając reakcyjnie. Na pocieszenie dodam, że koty też będą musiały bardzo uważnie obserwować paski timerów i punkty combo, utrzymując stale 2 doty oraz 3 debuffy z 2 umiejętności. Zarówny doty jak debuffy są o krókim czasie działania a bez nich lub w dziurawym cyklu dps spada na łeb na szyję :) Drugim pocieszeniem niech będzie to, że mimo, że nie dps-owałem jeszcze w żadnej trwającej dłużej niż 2 minuty walce, to już widać, że dps ferala też nie poszedł do góry. Nawet spadł w przypadku tych ferali, bardziej nastawionych na tankowanie. Myślę, że dps feral "odzyska" dopiero na 80 lvl-u

Szczerze mówiąc, mam nadzieję, że nie będzie już dało się dps-ować wciskając jeden guzik, będąc przy tym najbardziej efektywnym graczem. To nie jest imo fajne zarówno dla większości grających takim charkiem, jak i dla innych, których rotacja jest dużo bardziej skomplikowana i do tej pory mogli zapomnieć o takiej efektywności. O przeżycie, agro itp martwią się wszyscy, nie tylko dotychczasowi "jednoklawiszowce" w postaci lockow i BM-ów :P

pozdrawiam
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-10-17, 15:52   
 
Alishya napisał/a:
Kwinto, nie wiem, ile patch zmienił w Twojej postaci, ale - jeśli dobrze kojarzę - dotychczas na prostej walce (typu Teron) ponad 65 proc. dpsa robiłeś z auto attacku, który nie jest chyba specjalnie absorbujący ;) Kolejne 25 proc. to Sinister Strike, a reszta (w tym poisony, które, zdaje się, nie wymagają ręcznego odświeżania) to już jakieś marginalne ilości. Do tego wszystko instant, więc można sobie skakać wokół bossa ile wlezie. Wiem, że długo możemy się licytować, ale uwierz mi na słowo, rotacja affli locka jest totalnie przegięta. Nie jest to moja odosobniona opinia :>

Nie przesadzajmy z tym auto atakiem ("attacku"??? :> ), ale żeby utrzymać nawet te 50%-60%, musiałem utrzymywać Slice 'n Dice (pierwszy bar), które wymagało sprytnego wsadzenia w rotację. Do tego co pięć SSów wrzucałem albo Rupture (drugi bar), albo jeśli poprzednie nie zeszło jeszcze - Eviscerate. Do tego co chwile musiałem patrzeć, czy 5 stacków trutki nie wymaga jednak ręcznego odświeżenia Shivem (trzeci bar). Do tego oczywiście obserwowanie czwartego baru z nabitymi CP, piątego baru z energią i szóstego baru z tikami energii (teraz tego ostatniego już na szczęście nie muszę). Dodam, że wszystkie te bary miały różne czasy i wszystkie ściśle od siebie zależały. Oczywiście nie liczę tego, co się działo jak odpalałem 2- i 5-cio minutowe CD.
Czyli moja rotacja obejmowała 5 podstawowych skilli, używanych w różnej kolejności. Zapewne znajduje się więc gdzieś w połowie drogi między "shadowbolt,shadowbolt,shadowbolt,shadowbolt" a affli, ale jednak bliżej tego drugiego.

Nie narzekaj więc tak bardzo na tę swoją rotację, bo są klasy, które od zawsze grały w taki dynamiczny sposób i jakoś to było...
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-10-17, 16:10   
 
http://www.wowinsider.com...r-for-warlocks/ - jedna wielka laurka dla developerów za zmiany wprowadzone dla locków. No to może z tą waszą klasą jednak nie jest tak strasznie źle, tylko trzeba dla każdej nowości znaleźć sensowne zastosowanie?
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-10-17, 17:59   
 
Aga - pety hunterskie nie skalują się z krytem huntaha, z nowych wartości tylko hit doszedł. Spekulowano o ArmPen (u Was Spell penetration), ale nic na ten temat nie sprawdziło się jak dotąd.

Jeśli chodzi o t6, to u mnie również obejmuje ~25% obecnie, przedtem było ~33%. U Souca jest to nieco więcej (teraz z 33-40%).
A i na kukiełce nie powinienem wyciagać więcej niż 1500dps - dopiero z buffami rajdowymi skaczę 1000-1500dps wyżej (o ile pet i autoshot się nie zbuguje - a bugują się na potęgę).



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Undet



Pijak i Zlodziej


Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 473
Wysłany: 2008-10-18, 08:58   
 
No i co loczkowie? w dalszym ciagu jestescie wysoko w ogolnym dmg? wiec po co byl ten placz? ze gra sie skomplikowala? hmm jak wam nie odpowiada to zapraszam do latwiejszej gry :D :D:D



_________________
Kwintesencja Szadoł Pryszczowania
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-10-18, 14:17   
 
Undecik, co Ty opowiadasz, słońce? Naprawdę nie zauważyłeś, że po blizzowych poprawkach wysoko jest wyłącznie fizyczny dps (hunterzy i wszelkiej maści melee)? Niewykluczone, że trochę się to zmieni w WoTLK, a affli lock rokuje zupełnie nieźle. Wydaje się, że w przyszłości będzie można z tej postaci co nieco wykrzesać, a gra się nią całkiem fajnie ;)
Problem w tym, że efektywna walka wymaga naprawdę bardzo dużo uwagi. Teraz, kiedy nie mam wprawy, pilnowanie porąbanej affli-lockowej rotacji sprawia, że mam trudności nawet z zadbaniem o siebie (choć szczęśliwie przeżyć mi się zwykle udaje). Jak się nauczę, z pewnością będzie lepiej, ale możliwości prowadzenia progressowych rajdów (gdzie trzeba mieć oko na wszystko) w takim buildzie po prostu nie widzę. Dlatego czas do 13 listopada wykorzystam na naukę i... levelowanie sowy. A potem się zobaczy ;)



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Nightblóód





Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 445
Wysłany: 2008-10-18, 16:35   
 
Alishya napisał/a:
A potem się zobaczy

a potem Ty bedziesz sowa, ja ehn szamanem a Vatrass zostanie honorowym zelkodawca :D...pogralem dzisiaj w buildzie demo z felguardem. Dps podskoczyl mi o prawie 200 (tylko wlasne buffy) vs wczarajszy rajd. Zamiast olejkow na bron zaczalem uzywac naszego stona, ktory wzmocniony daje +45 wiecej do krytyka. Nie wiem jak bedzie z przezywalnoscia guarda w rajdzie, ale czytalem ze ma sie calkiem dobrze - sprawdzimy, zobaczymy :).
Jesli to nie wypali to ostatatecznie przechodze w glebokie Affli i zapisze sie na jakis kurs gry na organach :D

PS. Aimah zakonczyl gre, a ja mam hunta na 35lvl...hmmm, moze to jakis znak??? :D
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-10-18, 18:32   
 
Nightblóód napisał/a:
PS. Aimah zakonczyl gre, a ja mam hunta na 35lvl...hmmm, moze to jakis znak??? :D

Czy jesteś pewien, że chcesz mieć mnie nad sobą?:>



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Kwinto 



Piąte koło u wozu


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 1866
Wysłany: 2008-10-18, 18:34   
 
ja bym chciał, choćby po to żeby dostać się na sekretny hunterski kanał na czacie, gdzie lecą najbardziej świńskie dowcipy, które sobie opowiadacie, jak wszyscy czekają aż raczycie pullnąć :P
    
 
Undet



Pijak i Zlodziej


Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 473
Wysłany: 2008-10-19, 08:43   
 
heh ja tez 13 listopada zaczynam lvlowac :) koniec z szadol pryszczem chyba...



_________________
Kwintesencja Szadoł Pryszczowania
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-10-19, 12:48   
 
Żeby nie było, że sobie wymyślam problemy...

Dakalro (forum Elitist Jerks) napisał/a:
I managed a measly 2787 dps tonight on Brutallus (dmg/time, not activity based, Recount was 2890). 56/0/5, totally messed up casts, pet bugged not attacking so 0 pet damage (pet did 185 dps on KJ, only other fight where it dps-ed full time). Pandemic procced on 24% of my DoT ticks.
100% uptime for Corr
86% uptime for UA
78% uptime for Immo
81% uptime for CoA
82% uptime for SL
Haunt was up for all the fight with 2-3 drops for max a couple of ticks each.

Overall it seemed like I messed up a lot on the rotation and uptimes show it. Biggest mess was 524 haste + Wrath of Air + Moonkin Aura (41%+). Top it with Skull, some drums (only from myself), Heroism it made casting everything pure hell, double casted both UA and Immo a couple of times each at least (tapped keys maybe 3 times, oops can't stop 2nd cast now), had SB cast looking sort of stuck and instead cast 2 of them making me delay the next Haunt. Not to mention new kb for LT meant I forgot to do it, losing precious time spamming stuff while oom. Had to Life Tap 5 times.

In conclusion if I wouldn't have to actually also stay out of the fire dps-ing as affliction would be awesome. With a lot more practice and functional pet and properly working Pandemic this dps could actually be closer to 3.1-3.3k which would be in a decent spot if none of the other dps would improve their 3.0 routines, but would have to be in a perfectly done fight, 0 movement, 1 target. There is no more movement friendly affliction or multi target friendly.

For comparison Hunter ~4k, mage 3.6, rogue 3.5, hunter 3.4, mage 3.2, warrior, retri, moonkin 3-3.1, rogue 3 then me.

Overall I would really love to see a slight simplification of dps style for both affliction and destruction, they may have removed the 1 button spec but there sure as hell isn't any kind of cycle to warlock dps (not quite sure for destruction yet). At least alignment of some durations/cooldowns (Haunt in line with UA/Immo would be perfect). For destruction, in a full Corr/CoA-CB/Immo/Inci/Conflag spec there's again the odd cooldown for CB and 3 DoTs each with its own duration which makes it weird at some points.
They're all manageable with practice, not extreme but they do take 7 buttons + trinkets, pot and no easy to memorize order in which to hit them, actually I am unsure if such a thing exists even.

To add to this my experience on Beta, Affliction goes up nicely, it gets a big boost from Ruin at 80 (to the order of 5-10% probably, depending on luck mostly), hit% for destruction making it possible to skip some hit especially with how threat is at the moment. Still I'm not exactly sure if at the moment level 80 affliction is even getting close to the classes that top the charts, not from what I've asked around. But I don't really see anything good coming for destruction. And with a dps style like it currently has, it's a shame, destruction should really not have to rely on bad scaling dots.


Mam wrażenie, że co do słowa zgadza się z tym, o czym od paru dni nieustannie marudzę :>



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Restor





Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 465
Wysłany: 2008-10-19, 12:52   
 
Mag na drugim i piątym miejscu w DPSie? To chyba nie jest tak z klasą źle jak się naszym magom wydaje.
    
 
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2008-10-19, 12:58   
 
Weź poprawkę na to, że ci kolesie mają po 300-400 haste, Resor. I wchodzi im, jak widziałam na kilkunastu wwsach, po 60-70 i więcej proc. critów :>



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU