Dlaczego Moonkin? |
Autor |
Wiadomość |
Ranghar
soup is good food
Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 402 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-10-15, 10:04 Dlaczego Moonkin?
|
|
|
A teraz drodzy moonkinowie, co sądzicie o... jest tu ktoś, halo? No fakt, chyba mnie nikt nie słucha, widownia pusta. Dobrze, zacznę z innej mańki, słuchajcie wszyscy! Oto
"Moonkin 3.0 for dummies, czyli co chciałbyś o nim wiedziec, ale wstydzisz się zapytac"
Co moonkin daje rajdowi?
- Earth and Moon
debuff na celu, +13% obrażeń od magii na celu, który bije moonkin
Równoważny CoE ulepszonemu przez talent affiction.
Koszt alternatywny*: żaden
Wniosek: Dopóki ja żyję i biję, lockowie mogą rzucac swoje ulubione CoD czy co tam.
- Insect Swarm
debuff na celu, -3% hit celu, DoT
Nie sumuje sie ze stingiem huntera.
Koszt alternatywny: żaden
Wniosek: będę zawsze używał, więc hunterzy mogą sobie dziabac jakimikolwiek stingami.
- Improved Faerie Fire
debuff na celu, +3% spell hit na celu dla rajdu, obniżenie zbroi
Nie sumuje sie z talentem shadow priesta, ferale mogą też rzucac dla obniżenia zbroi. Nie dodaje już hita do ataków fizycznych, jak to było do tej pory.
Koszt alternatywny: GCd co 40s, około -3.5% dps
Wnioski: Dopóki jest shadow priest, byłoby optymalne, żeby byl rzucany przez ferali, jeśli im to nie przeszkadza (czyli jeśli nie ponoszą kosztu alternatywnego), a wydaje mi się, że nowe misie będą lubiały FFF.
- Improved Moonkin Form
aura na rajdzie, +5% spell crit, +3% haste dla rajdu, 45yd
Nie sumuje się z talentem elemental szamana (crit), ani z talentem retri (haste).
Koszt alternatywny: żaden
Wnioski: pwnage
Nowe użyteczne umiejętności:
- OOC rez, mają to wszyscy druidzi
- Korzonki działające wszędzie, mają to wszyscy druidzi, wreszcie porządne CC
- Całkiem silne AoE, spowalniające szybkośc ataku celu o 20%, mają to wszyscy druidzi. Do tej pory było to słabe i na długim CD.
* koszt potencjalnie utraconych możliwości, czyli z czego trzeba zrezygnowac, zeby mozna bylo to użyc |
_________________ IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
|
|
|
|
|
Nadhira
Dołączyła: 14 Lip 2007 Posty: 622 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-10-15, 10:59
|
|
|
ja nawet przeczytalam ;P |
|
|
|
|
Vatrass
Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 97 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2008-10-15, 11:09
|
|
|
myślę ze fajna sprawa z tym oomkinem ale gorzej będzie jak nie będzie go w raidzie |
_________________
|
|
|
|
|
Ranghar
soup is good food
Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 402 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-10-15, 11:12
|
|
|
Praktycznie kazdy bonus ma swoje "zastepstwo" w innej klasie. |
_________________ IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
|
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2008-10-15, 11:37
|
|
|
Ranghar napisał/a: | Co moonkin daje rajdowi? |
Combat rez. |
|
|
|
|
Vegelus
RAAAAAGE!!!
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1104
|
Wysłany: 2008-10-15, 18:13
|
|
|
A czy czasem Insect Swarm z odpowiednim Glyphem nie zmienia czegoś w tym skillu? Tak czy siak, IS jest lepsze od scorpid sting (który to był nieopłacalny i w poprzedniej, -5% wersji). Hunterzy zaś teraz będą potrzebowali używać serpent sting. |
_________________ Incredible! You have managed to screw up the screw up! |
|
|
|
|
Ranghar
soup is good food
Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 402 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-10-15, 19:14
|
|
|
Glif IS zwieksza DoT o 30% kosztem utraty efektu -3%. Nie bede go uzywal. |
_________________ IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
|
|
|
|
|
Semthril
Knight of the Ebon Blade
Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 277 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2008-10-16, 00:12
|
|
|
Jesli DK okaze sie nudny, Nilo zostani boomkinem w WoTLK ;) |
_________________ Once a powerfull mage,
raised again to continue in Lich King's command.
Now fearless Knight,
with vengeance fighting along with other heroes
in order to purify all remaining evil from Azeroth
and get his own revenge on Arthas, The Betrayer |
|
|
|
|
Undet
Pijak i Zlodziej
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 473
|
|
|
|
|
|