Czytanka z EJ's dla wojka dps i innych melee |
Autor |
Wiadomość |
Wilk
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 358 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 2008-07-16, 13:36
|
|
|
Słyszeliśmy, autor Twojej czytanki też słyszał.
Cytat: | Blood Frenzy should be mentioned here because one of the most frequently asked questions in terms of Warrior dps is whether or not to spec Arms for Blood Frenzy or not. Is the dps loss going from Fury to Arms worth the raid dps increase from the debuff. In short: yes, it is. Blood Frenzy affects all physical damage dealt to the target. This includes Hunters, Hunter pets, Tanks, Rogues, other Warriors, Feral Druids, Bleed effects etc etc. In very simplistic terms:
A raid composed with 8 total sources of Physical damage: 2 tanks, one hunter and 5 melee.
Each tank puts out 300 dps.
The hunter and each melee puts out 1000 dps.
Total physical dps = 6600.
Contribution from Blood Frenzy = 264 dps.
In this case, the one Arms warrior has an effective dps of 1264 instead of 1000. For this scenario, that's over a 25% increase in his own dps. As the physical dps increases, so does the value of Blood Frenzy. Unless the Warrior is very bad at playing as Arms, or he has very poor Arms gear and very good Fury gear, Blood Frenzy is definitely worth it.
|
Jakoś sobie nie przypominam sytuacji, w której padają wszyscy łowcy, tonki, melee dps a Strasiowy "need 100 dps moar" oneshotuje bossa :)
Fureh jest świetny, nikt tak trashy nie młóci jak Ty, jednak jeden mały, gówniany trinket KIEDY LEJEMY BOSSA mógłbyś założyć, żeby ktoś sobie w końcu nie pomyślał czegoś brzydkiego o Tobie :)
Nawet takie miśkowe wyprawy do ZA, zazwyczaj masz w grupie 4 osoby czerpiące spore korzyści z tego "badziewia". Różnica w dps grupy i co za tym idzie tempie schodzenia bossa może być znaczna :) |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-07-16, 13:38
|
|
|
Eee, co ma blood frenzy do trinketu?
A co do armsa, nie zamierzam się respecnąć "bo nie" (bylem na ktorymś tam rajdzie i robiłem raptem 700 dps), ale nie mówie że tutaj by sie arms nie przydał, zreszta wiele gildii ma i armsa i furreha, więc w czym problem? :c
Eh no i, wyczuwam coś dziwnego, nie to nie ja, mam wrażenie że upieracie się przy tym trinkecie "bo straszyk to pazerny jest i tylko dpsu wiecej chce" "13 lat ma to nie myśli", no bo cóż, padają konkretne argumenty które mówią ŻE TO SIE NIE OPŁACA, więc dlaczego się wciaż przy tym upieracie? :> |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Wilk
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 358 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 2008-07-16, 13:54
|
|
|
Vegelus napisał/a: | Chodzi o to, że jako fury z typowym dpsowym trinketem raczej wniesie więcej niż z pomocą tego trinketu buffując party o dodatkowe 70/87.5AP.
437.5 AP to około 31.25dps łącznie. Podejrzewam, że Straszykowi dps bardziej spadnie jak zmieni trinket. |
31,25 dps łącznie? Nie sądzę. Trzeba policzyć, bo sprawdzić samemu się niestety nie da ;) Nie mam za wiele czasu, żeby sprawdzać wszystkie klasy, które coś z tego kolczyka zyskują. 5 minut miałem dla druida. Chyba najmądrzejszym spreadsheetem dla ferali jest Lolaans Cat DPS . Podaje wyliczenia dosyć bliskie prawdzie :) Wg tego arkusza dodatkowe AP z kolczyka, to dla samego ferala (własne statystyki mam wstawione) 29.4 DPS więcej. |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:05
|
|
|
zależy oczywiście od ciuchów, ale dla rogala między 20 a 30 dps, wg arkusza - ale ja nigdy nie rozumiałem dobrze przeliczania AP na DPS...
Ciekaw jestem, ile będzie wyciągać mój tankujący DK :) |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:11
|
|
|
w twoim wypadku "ilość obliczona dla swingów+przeliczenie na 1 sekundowy swing(sinister)/avoidance/glance+off hand(zmniejszenie obrażeń)*crit czy coś takiego, nie znam siem na wzorach matematycznych za mądry też nie jestem to będziesz sie musiał domyślić o co mi chodzi ;d
PS. z tym sinisterem też niedokładnie tak przez brak energii |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:18
|
|
|
Straszyk napisał/a: | nie mówie że tutaj by sie arms nie przydał, zreszta wiele gildii ma i armsa i furreha, więc w czym problem? :c |
No i wywołałeś warrka z lasu :P |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:25
|
|
|
Bardzo prosze o otwarcie rekrutacji armsów :> |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:25
|
|
|
Las czy nie las, ale Aga, widziałaś jego sygnaturkę?
Delgrimmar napisał/a: | Warlock jest przegięty :mrgreen: (warlock to najwspanialsza klasa w grze -Del :P ) |
Lolz |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:26
|
|
|
wtf? |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:28
|
|
|
A lol nie zauważyłem |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Wilk
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 358 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:29
|
|
|
Cytat: | Warlock jest przegięty :mrgreen: (warlock to najwspanialsza klasa w grze -Del :P ) |
A to lizusek... Patrząc na jego repy, to za dużo pve nie pograł niestety ;)
Ad tematu: pewnie też nie będzie chciał kolczyków nosić :P |
|
|
|
|
Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:32
|
|
|
Pff, calkiem niezly jest :> ah przepraszam, ujdzie... ujdzie... |
_________________ tup tup :< |
|
|
|
|
Kwinto
Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2008-07-16, 14:32
|
|
|
Straszyk napisał/a: | w twoim wypadku "ilość obliczona dla swingów+przeliczenie na 1 sekundowy swing(sinister)/avoidance/glance+off hand(zmniejszenie obrażeń)*crit czy coś takiego |
Bardziej jednak "coś takiego". Sprawdziłem w swoim arkuszu, wychodzi 26,69 DPS, czyli w prawdziwej grze ok 20 DPS (arkusz zakłada idealny świat, gdzie wszystko idzie tak dobrze, że lepiej się nie da). |
|
|
|
|
|