• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rajdowy build dla locka
Autor Wiadomość
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2007-11-17, 14:41   Rajdowy build dla locka
 
Oto moje propozycje buildów rajdowych - jeden affli i jeden destro. O drobnych różnicach można by pewnie dyskutować, ale zasadniczo oba wydają mi się bliskie optymalnym.

AFFLICTION

W tym buildzie przy odpowiednim poziomie hit rating (na bossów optymalny jest 201, czyli 16 proc.) można, a wręcz należy, zrezygnować z 5 pkt. w suppresion (które daje 10 proc. do hit, ale tylko z affli spelli) i włożyć je np. w fel concentration (1 ewentualnie w improved life tap i 1 w impa w drzewku demo). Wszyscy zapewne o tym wiedzą, ale na wszelki wypadek przypominam, że dwie najważniejsze statystyki dla affli locka to hit i spell dmg (crit ma dużo mniejsze znaczenie, choć przy okazji nie zawadzi).

DESTRUCTION

To build dla locka destro shadow (nastawiony na grę z buffem z sacrifice succuba), który wydaje mi się bardziej efektywny niż fire (z poświęconym impem), choć na naszym poziomie sprzętu co nieco rekompensuje tailorski set spellfire - mocniejszy od frozen shadoweave. Później zdecydowanie shadow. Jeśli chodzi o statystyki, po pierwsze, oczywiście hit rating (na bossów 201), a po drugie, spell dmg i crit podzielone w rozsądnej proporcji (proszę pamiętać o 5 proc. do crita z czarów destro, czego nie widać w okienku postaci).

Jeśli kogoś stać na częste respece, na co dzień polecam build demo, który - jak wynika z moich doświadczeń - jest optymalny w instach do Kara włącznie.

DEMONOLOGY

Statystyki podobne jak w destro, choć w buildzie demo więcej zyskujemy dzięki dodatkom do spell dmg, które dodają też attack power i spell dmg demonom. Warto również przypominać priestom, magom, drutom i palkom o buffach dla demonów, bo z talentów mamy premię do spell dmg z ich staminy i intelektu.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Konradpl 



WoWPlayer


Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 109
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-11-18, 00:54   
 
Ale fajnie :DD a dlaczego dałaś 2 ptk w mana coś tam w demonology u mnie pet wyrabia z 33% spokojnie.



_________________
    
 
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2007-11-18, 03:12   
 
Dałam do farmienia, bo wtedy nie wyrabia z 33 proc. ;) A nic lepszego i tak nie było do wyboru...



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Gość




Wysłany: 2007-11-18, 03:19   
 
Affi :

Impr Life tap na PvE musi byc - nigdy nie docenialas tego talentu , a rónica jest naprawde spora . Dark Pact niestety nie jest tak dobry.
Poprawianie CoA i jednoczesne wlozenie pkt w Malediction raczej mija sie z celem , wiadomo iz gdy masz ten drugi talent nie bedziesz uzywala CoA .

Osobiscie przy afi na rajdy zastosowabym build : http://www.wow-europe.com...500200000000000

Dodatkowe 5% crit dla shadowboltow (pomiedzy dotami) i zasieg destruction taki samy jak affi . Kwesta sporna to tylko poprawione CoA czy Malediction

Destro

Destro bez Conflagrate ? Ekhm .... :)


Demo

Jest tez opcja bez felguarda , dajaca nam za to swietne dmg oraz redukcje aggro czylo 0/40/21 (Ruin FTW) Jesli chodzi o rajdowanie z Felguardem ... z moich obserwacji wynika iz bez Demonic Resillience a pozniej Void Star Talisman nie jest latwo ...
Jak od dawna jestem zwolennikiem demo (efekty widaczne w wynikach dmg Alishya) to po wizytach w 25 man instancjach wiem ze ten build najmniej niestety sie sprawdzi ... Walka z bossami w TK i SSC to czesto uniki , bieganie , kombinowanie ... nie ma statecznych bossow które mona nukowac dlatego affi radzi sobie tam najlepiej.


Powodzonka ;)
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2007-11-18, 04:55   
 
Gość napisał/a:
Impr Life tap na PvE musi byc - nigdy nie docenialas tego talentu , a rónica jest naprawde spora . Dark Pact niestety nie jest tak dobry.


Nie upieram się... Sowa :P To w sumie dość równoważne talenty. Chociaż, imo, dark pact może się świetnie sprawdzać w warunkach, w których robienie life tapa będzie trudne (z różnych powodów). Poza tym, jak widzisz, weszłam w tym buildzie w improved life tap, ale tylko 1/2. Myślę, że ten drugi punkcik warto poświęcić na rzecz dark pactu.

Gość napisał/a:
Poprawianie CoA i jednoczesne wlozenie pkt w Malediction raczej mija sie z celem , wiadomo iz gdy masz ten drugi talent nie bedziesz uzywala CoA .


Sens ma taki, że w zależności od potrzeb (wynikających choćby ze składu wycieczki), czasem lepiej rzucać CoA, a czasem CoS/CoE. A imo, tych punktów i tak nie da się zagospodarować w żaden inny szczególnie pożyteczny sposób. Bo wybacz, ale instant howl of terror to raczej nie jest talent na rajdy ;)

Gość napisał/a:
Jest tez opcja bez felguarda , dajaca nam za to swietne dmg oraz redukcje aggro czylo 0/40/21 (Ruin FTW)


Imo, układ 0/40/21 jest zdecydowanie słabszy (pod względem dps) od 0/21/40. Łatwo to policzyć ;) Jeśli grasz z impem (redukcja aggro), nie masz premii z sacrifice (15 proc.!!!). Dostajesz tylko premię ze stam + int demona (z naszym sprzętem około 100-120 max do spell dmg, czyli jakieś 85-100 do shadow bolta), + 5 proc. do crita. Nie używasz soul linka i trzymasz impa znikniętego, bo inaczej natychmiast zejdzie i z redukcji aggro nici (więc odpada talent dajacy +5 proc. do obrażeń i dmg peta).
A w buildzie 0/21/40 masz mniej do crita (3 proc. zamiast 5) i brak +spell dmg z demona, ale dostajesz 15 proc. z sacrifice (czyli masakrycznie dużo) i shadow and falme, które w ciuchach na naszym poziomie oznacza +200 z hakiem do każdego 2,5-sek shadow bolta (co odpowiada bonusowi +280 do spell dmg), czyli grubo ponad 2 razy więcej niż daje niestrzelający demon. O wzmocnionym immolate już nie wspomnę, bo to przy tym wszystkim nieistotny drobiazg.
Niestety albo redukcja aggro, albo świetny dmg. Nie można mieć wszystkiego :P A do redukcji aggro podczas długich walk w zupełności wystarcza soulshatter.
Ładowanie tylu punktów w demo ma sens wyłącznie wtedy, kiedy masz szansę, dokładając 1 kosztem ruin, wykorzystać felka. Taki felek to jakieś 20 proc. dodatkowych obrażeń melee i 5 proc. do Twoich. Ale na rajdzie to, jak sam piszesz, co najmniej trudne.

Gość napisał/a:
Destro bez Conflagrate ? Ekhm .... :)


Nie po to dodajesz sobie 15 proc. do shadowa (z sacrifice succuba), kolejne 20 proc. z improved shadow bolta i następne 20 proc. bonusu do czarów z shadow and flame do każdego shadow bolta (że już o +shadow dmg z tailorskiego seta nie wspomnę), żeby tracić 1,5 sek na jakieś tam conflagrate (do którego, przy okazji, dolicza się dość mało z bonusu do czarów). To tylko pozorny instant cast. W długiej walce można go z powodzeniem traktować jak czar 1,5-sek, bo global cd i tak musi przelecieć, a to, czy wyląduje na bossie 1,5 sek wcześniej, czy później, nie ma nawet mikroskopijnego znaczenia. Shadow bolt ftw ;)
Można ofc wypróbować conflagrate, ale imo, bardziej pożyteczny jest soul leech, bo pozwala więcej strzelać z shadow bolta, a mniej drainlifować. Przy krytyku z sb za 7k, ma szansę (konkretnie, przy 2/3 punkty, aż 20-proc., czyli całkiem sporo) wyleczyć delikwenta za 1,4k. Imo, to potęga dla postaci, która tak naprawdę strzela nie z many, tylko z hp.

A.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Gość




Wysłany: 2007-11-18, 06:55   
 
NIe rozumie mdlaczego mówsz iz lock demonology 0/40/21 ma 3% do crita ... Przeciez w sumie z talentów ma +10% (DT + D) ... NIe rozumiem tez dlaczego piszác o buildzie demonology mówisz o casrifice ... To talent tylko czasami (rzadko) wykorzystywany przed demonology locka , gownie dla buildu 0/21/40 czyli dla destruction . I owszem nie uzywasz SL ... i w wyniku straty Felka tracisz w sumie razem z SL 8%dmg ale nie bierzesz pod uwage tego ze zyskujesz RUIN , pamietaj ze pojscie w max dmg dla locka niekoniecznie konczy sie dobrze , Ruin + Demonology imp > all na 25 man raidy . Jeszcze sie przekonasz ...



Cytat:
Nie po to dodajesz sobie 15 proc. do shadowa (z sacrifice succuba), kolejne 20 proc. z improved shadow bolta i następne 20 proc. bonusu do czarów z shadow and flame do każdego shadow bolta (że już o +shadow dmg z tailorskiego seta nie wspomnę), żeby tracić 1,5 sek na jakieś tam conflagrate (do którego, przy okazji, dolicza się dość mało z bonusu do czarów). To tylko pozorny instant cast. W długiej walce można go z powodzeniem traktować jak czar 1,5-sek, bo global cd i tak musi przelecieć, a to, czy wyląduje na bossie 1,5 sek wcześniej, czy później, nie ma nawet mikroskopijnego znaczenia. Shadow bolt ftw



Pewna niekonsekwencje tu widze ... skoro SB > all to po co inwestujesz w Immolate + Emberstorm ? ;) skoro i tak trzeba gdzies zainwestowac to tylko Conflagrate ...

pozdrowka
    
 
Nightblóód





Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 445
Wysłany: 2007-11-18, 12:00   
 
jesli chodzi o ten build propnowany przez Alishye
http://www.wow-europe.com...512200510430250
i mowimy o tym aby uzywac Sacrifice, to przenioslbym Improve Imp do Imp Voidvalker - 30% bardziej efektywny Sacrifice wydaje sie byc lepszym rozwiazaniem, skoro i tak Impa nie bedziemy uzywac.
Podobnie jak "Gosc" nie bardo rozumiem dlaczego dajemy Improve Immolate skoro Conflagrate nie bedziemy uzywac...Zmniejszylbym zuzycie many dla spelli Desto.
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2007-11-18, 12:41   
 
Nightblóód napisał/a:
jesli chodzi o ten build propnowany przez Alishye
http://www.wow-europe.com...512200510430250
i mowimy o tym aby uzywac Sacrifice, to przenioslbym Improve Imp do Imp Voidvalker - 30% bardziej efektywny Sacrifice wydaje sie byc lepszym rozwiazaniem, skoro i tak Impa nie bedziemy uzywac.

Bo chodzi o Demonic Sacrifice, a nie Sacrifice Voida ;).



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Nightblóód





Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 445
Wysłany: 2007-11-18, 13:14   
 
z czytaniem w niedziele rano jest nie najlepiej ;) troch esie nawet zdziwilem ze nic nie dodal....co nie zmienia faktu ze z buildem Destro podanym przez Alishye mam w SB crity po 4k i wpadaja co drugi lub trzeci strzal :)
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2007-11-18, 14:05   
 
Vegelus napisał/a:
Bo chodzi o Demonic Sacrifice, a nie Sacrifice Voida ;) .


Ofc :)

Gość napisał/a:
NIe rozumie mdlaczego mówsz iz lock demonology 0/40/21 ma 3% do crita ... Przeciez w sumie z talentów ma +10% (DT + D) ... NIe rozumiem tez dlaczego piszác o buildzie demonology mówisz o casrifice ... To talent tylko czasami (rzadko) wykorzystywany przed demonology locka , gownie dla buildu 0/21/40 czyli dla destruction . I owszem nie uzywasz SL ... i w wyniku straty Felka tracisz w sumie razem z SL 8%dmg ale nie bierzesz pod uwage tego ze zyskujesz RUIN , pamietaj ze pojscie w max dmg dla locka niekoniecznie konczy sie dobrze , Ruin + Demonology imp > all na 25 man raidy . Jeszcze sie przekonasz ...


Komunikacja to trudna sztuka. Niby wszyscy po polsku, a każdy czyta, co chce ;) Spróbuję więc bardziej łopatologicznie. Będę pisać o korzyściach netto, czyli takich, które nie powtarzają się w obu buildach.

Korzyści z 0/40/21

+ 910 hp z aury impa
- 20 proc. threat z Master Demonologist
+ 100-120 spell dmg z Demonic Knowledge (15 proc. x [stam + int impa])
+ 5 proc. crit z Demonic Tactics

Korzyści z 0/21/40

+ 15 proc. shadow dmg z Demonic Sacrifice (czyli jakieś 250-270 do każdego Shadow Bolta)
+ 3 proc. crit z Backlasha
+ 200 shadow bolt dmg z Shadow and Flame (żeby tyle uzyskać inną drogą, trzeba + 280 spell dmg)
+ 25 proc. initial dmg Immolate z Improved Immolate (czyli efektywnie jakieś +100-150)
+ 8 proc. fire spell dmg (czyli jakieś +90 do immolate, zamiast około 110-115, które można uzyskać, rozdając jeszcze 1 pkt.) z Emberstorm
20 proc. szans na to, że Shadow Bolt wyleczy castera za 20 proc. zadanych obrażeń

Wydaje mi się, że różnica jest widoczna na kilometr. Redukcja threata jest ważna, ale nie powinna się odbywać takim kosztem. Równie dobrze można w ogóle nie strzelać. Wtedy wcale nie generuje się threata :P Jest oczywiste, że wchodzenie w drzewko demo tak głęboko (40 pkt.) nie może się opłacać, jeśli nie korzysta się z podstawowego bonusu, jakim jest posiadanie aktywnego i strzelającego demona z Soul Linkiem. To prawie tak, jakby hunter beastmaster miał grać bez peta...

Gość napisał/a:
Pewna niekonsekwencje tu widze ... skoro SB > all to po co inwestujesz w Immolate + Emberstorm ? ;) skoro i tak trzeba gdzies zainwestowac to tylko Conflagrate ...


Ofc dwa punkty, które ja zainwestowałam w Soul Leech, można włożyć w Emberstorm i Conflagrate, ale policzmy, czy to rzeczywiście takie opłacalne...

Na naszym poziomie sprzętowym hit z Conflagrate to jakieś 1070-1250 (przy uwzględnieniu Emberstorm 5/5 i + 800 spell dmg/+ 1000 shadow dmg). Przy tym samym sprzęcie z Shadow Bolta wchodzi 2010-2100 (przy Demonic Secrifice succuba i debuffie z Improved Shadow Bolt - permanentnym przy przyzwoitym +crit i kilku lockach w rajdzie).
Teraz porównanie dps:
Shadow Bolt (2,5 sek cast) ----> 804-840 dps
Conflagrate (instant, ale 1,5 sek global cd) ---> 713-833 dps

Zaletą Conflagrate jest to, że można go rzucić w biegu. Trzeba jednak bardzo dokładnie wyliczyć moment, żeby "nie skonsumować" czasówki z Immolate, bo każdy "zjedzony thick to strata obrażeń. W walce takiej, jak np. ta z Gruulem, kiedy trzeba pilnie obserwować milion innych rzeczy, dokładne trafienie jest praktycznie niemożliwe, co oznacza, że efektywny dps z Conflagrate jest niższy.
Zaletą Shadow Bolta jest z kolei to, że każdy strzał to 20 proc. szans na odnowienie debuffa z Improved Shadow Bolt, czyli dodatek do obrażeń na przyszłość - dla Ciebie i innych locków oraz shadow priestów. A oszczędzając te dwa punkty talentu, możesz wejść w Soul Leech 2/3 (co zresztą zaproponowałam), zyskując szansę na spory zwrot hp (tu też można się dopatrywać korzyści w dps, bo możesz dłużej strzelać z SB, zamiast robić Drain Life - ale to już bardzo trudne do wyliczenia).
Imo, sprawa jest oczywista.
Korzystanie z Conflagrate opłaca się (a wręcz jest konieczne) tylko w przypadku locka destro fire. Ewentualnie przy lepszym sprzęcie (bonusy do spell dmg, a nie do shadow dmg) podczas w miarę spokojnej walki, podczas której nie trzeba mieć oczu dookoła głowy.

cbdu

A.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Gość




Wysłany: 2007-11-18, 17:49   
 
Alishyia , ale idąc tym śladem twojego myslenia to nawet nie warto takze rzucać Immolate ... wieksze dmg zyskasz spamując SB.

I jak Nightblóód zauważył ... skoro chcesz z locka zrobic maszynke do spamowania SB to zainwestuj w oszczedzanie many ( Cataclysm) a nie w spelle fire , skoro mowisz ze SB > all . Docelowo wiec 42mana/5sec.
    
 
Demelain 



alias Alishya


Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 1923
Wysłany: 2007-11-19, 01:10   
 
Anonymous napisał/a:
Alishyia , ale idąc tym śladem twojego myslenia to nawet nie warto takze rzucać Immolate ... wieksze dmg zyskasz spamując SB.

I jak Nightblóód zauważył ... skoro chcesz z locka zrobic maszynke do spamowania SB to zainwestuj w oszczedzanie many ( Cataclysm) a nie w spelle fire , skoro mowisz ze SB > all . Docelowo wiec 42mana/5sec.


Też nie jestem całkiem pewna, czy immolate się opłaca. Jestem na etapie testów. Gdyby nie dodatkowy DoT, w ogóle nie zawracałabym sobie głowy tym spellem. Ale koszt rozdania talentów w improved immo jest, moim zdaniem, żaden, bo po prostu nie ma interesującej alternatywy. Zmniejszenie kosztu czarów o 5 proc. to dla locka żadna rewelka, bo manę ma właściwie nieskończoną. Oczywiście zawsze lepiej, żeby było taniej (bo rzadziej trzeba robić przerwy na life tapa), ale naprawdę nie wydaje mi się, żeby zysk z tego talentu był poważny.



_________________
drzewo jest przegięte :roll:
    
 
Gość




Wysłany: 2007-11-19, 22:06   
 
Mane masz nieskończona jak destro i demonlog. ale kosztem hilerów pamietaj. Wchodzicie do TK pewnie niedlugo , Sprawdz sobie ile trwa walka z 1 bossem Alarem , pomnóż to przez sekundy i minuty i sprawdz ile oszczedzisz many hilerom .

Widze ze postujecie na Voida .. naprawde polecam Mietka najpierw , w raziew co sluze pomoca i skromna rada . Masz moj kontakt Alishya.. ;) Powodzenia
    
 
Gość




Wysłany: 2007-11-20, 18:37   
 
I jeszcze jedno ... zamiast testować co jest lepsze i co da wieksze dmg lepiej zainstalować mod DrDmg Który zrobi to za ciebie pokazujac wszystkie ewentualne wyniki uwzgledniając wszystkie bonusy. POlecam
    
 
Konradpl 



WoWPlayer


Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 109
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-12-04, 22:03   
 
sorry ali nie wiem czy to pochwała czy obraza dla Ciebie ale nikt z gildii chyba nie spędził tyle czasu nad swoją klasą szukając przeliczając i myśląc na talentami i builem co ty ale z jednym sie nie zgadzam. Soul Leech przy stracie instant 700 (zakładając ze mamy 0 do spell DMG) i 2 % na obrażeniach fire wychodzi na trochę hmmm jednym słowem kupa. Co nam da jakieś w najlepszym wypadku 400 dmg (rzadko zdarza się że mamy heal z crytu i to jeszcze z crytu przy healu 400 4k...) Gdy tracimy tyle na DPS? Rozumiem powiesz Jedno Life tap przy 2 crytach ok ale jak często sie zdarzy taka sytuacja? A wybacz mi jeżeli mówimy tutaj o PvE to jak przeagrujesz moba albo bosa to nawet marne 400 Heala Ciebie nie uratuje. (Z własnego doświadczenia wiem najlepiej :P)



_________________
    
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU