• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
[Mythic] The Butcher
Autor Wiadomość
Wesel 



Wesell


Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-04, 01:34   [Mythic] The Butcher
 


THE BUTCHER


Proponowany skład raidu: 2 tanków, 4 healerów, 14 dpsów.
Enrage Timer: 5 minut(beta)
Raid CD: do rozpisania przez kogoś od kuldałnów
Heroism: Na Frenzy (30% HP)

(Mythic) pojawia się add “Night-Twisted Cadaver”


UMIEJĘTNOŚCI BOSSA


Heavy Handed Butcher duplikuje swoje auto ataki, uderzając także najbliższy target (w zasięgu 5 yardów od obecnego). Jeżeli nie ma nikogo innego w tym zasięgu, obecny tank obrywa ponownie.

The Cleaver debuff, na którym zmieniają się tankowie. Zarzuca bleed, którego można uniknąć. Uderza za około 45k, a pozostawiona dota tickuje za około 10k. Stackuje się.

The Tenderizer kolejny debuff, na którym zmieniają się tankowie. Nie da się go uniknąć (ale można blockować). Uderza za około 90k i nakłada debuff, który powoduje, że kolejne ataki tą umiejętnością będą o 50% silniejsze.

Meat Hook nigdy nie widziałem, aby go castował. Prawdopodobnie przyciąga do siebie obecny target, jeżeli próbuje się bossa kajtować.

Cleave główna mechanika tej walki. Focusuje się na największej grupie graczy (zestackowanych) i uderza ich za ... dmg, który jest dzielony na targety blisko siebie. Każdy target otrzymuje stack bleeda: Gushing Wounds.




Gushing Wounds trwa przez 20 sekund. Stackuje się. Jeżeli ktokolwiek otrzyma 5 stacków, ginie automatycznie. Tickuje za około 5k na sekundę za 1 stack.

Bounding Cleave po uzyskaniu 100 energii, Butcher odrzuca wszystkich blisko siebie w powietrze i castuje przez kilka sekund. Później szarżuje do największej grupy graczy, zadaje damage dzielony na wszystkie targety, i zarzuca każdemu 2 stacki Gushing Wounds. Grupę 6-7 osobową uderzył za około 150k na głowę.



Frenzy odpala się na 30% HP Butchera. Dzięki temu zadaje on 10% więcej dmg, castuje 30% szybciej i prawdopodobnie używa umiejętności znacznie częściej.


NIGHT-TWISTED CADAVER


Na Mythicu, te addy zaczną się pojawiać i iść w stronę Butchera z zamiarem jego zabicia. Gdy dotrą do niego lub zbliżą się do jakiegoś gracza, Explodują, pozostawając za sobą Pale Vitriol aż do końca walki.


Paleobomb gdy zbliży się do gracza lub Butchera, eksploduje i zadaje 153k pdmg wszystkim graczom w zasięgu 8 yardów, ignorując armor (w trakcie testu tak naprawdę uderzało osoby w zasięgu 20 yardów, nie wiem, co jest prawidłowe).



Pale Vitriol stanie w szczątkach tego adda (spawnuje się fioletowy placek) sprawia, że gracz otrzymuje 67,5k shadow dmg na sekundę i 100% więcej dmg z Cleave Butchera. Movement speed zredukowany o 30%

TAKTYKA


Na Becie podzieliliśmy się na cztery grupy w melee. Jedna grupa to byli tankowie, druga stała z tyłu po środku, trzecia z tyłu z lewej, czwarta z tyłu z prawej (tzn za plecami i po bokach bossa). Każda grupa składała się z 3 graczy, którzy stali w miejscu, i czwartego (healer lub ranged, który odbiegał kawałek, gdy inna grupa miała soakować). Dało to wolnych 8 osób, łącznie z tankami, do poradzenia sobie z Bounding Cleave, ponieważ castując ten spell odrzuca w górę grupkę będącą w melee i automatycznie stargetuje grupę pozostałych osób, stojących nieco dalej w stacku (nie pamiętam gdzie stały pozostałe osoby).

Addy na Mythicu mają około 6 spawn pointów, raczej daleko oddalonych od bossa. Im dłużej walczymy, tym więcej i częściej się pojawiają. Śmierć tego adda oznacza, że wybucha i castuje Paleobomb. Po ich śmierci spawnuje się Pale Vitriol, który jest po prostu jednym wielkim plackiem, dmgującym stojących w nich ludzi i zwiększając o 100% damage taken z Cleave Butchera. Jeżeli ktokolwiek stoi w tej ciapie i oberwie od Butchera, najprawdopodobniej ginie automatycznie.
Cały myk polega na tym, żeby detonować addy tak, aby z placków na ziemi tworzyć ciągłą linię, jak najdalej od rajdu. Jeżeli dobrze się ich nie rozmieści, prędko nie będziemy mieć miejsca na resztę walki.



2-3 dpsów z healerem powinno zabijać addy. Kiedy tylko zaczyna się wydawać, że brakuje miejsca w danej pozycji, należy okręcić bossa w trakcie następnego Bounding Cleave, aby addy spawnowały się z drugiej strony pokoju [nie mam pojęcia o co mi tu chodziło ]
Póki co, można wejść do wody dookoła pomieszczenia, co daje nieco więcej przestrzeni. Być może jest to bug i zostanie naprawiony.


Długo nie udało nam się potestować tego bossa, gdyż robił zbyt wielki wpierdol i zawsze nas łapał berserk. :mrgreen:

ponizej pomysł taktyka z czasow bety.



_________________
jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować....
Ostatnio zmieniony przez Wesel 2014-12-04, 06:25, w całości zmieniany 2 razy  
    
 
Wesel 



Wesell


Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-04, 01:40   
 


Dzielimy się na 4 grupy (z czego jedna to sami tankowie, więc tak naprawdę 3). Grupy w melee muszą mieć równą ilość osób i najlepiej w każdej po jednym hunterze. Grupa najbardziej oddalona stoi w niewielkim spreadzie i stackuje się tylko na Bounding Cleave (DBM powinien odliczać, chwilę przed tym zbiec się na marka).

X boss + przed nim tankowie stojący na sobie, by dzielić dmg z Heavy Handed i zmieniają się co 3-4 stacki The Cleaver / The Tenderizer
X 1 grupa
X 2 grupa
O 3 grupa

Grupy 1 i 2 stoją po dwóch równoległych stronach bossa (na tzw "nogach"). Mechanika Cleave polega na tym, że Butcher targetuje największą grupkę graczy w melee. Załóżmy, że mamy rajd 20 osobowy. 18 osób do podziału, bo tanki stoją tam, gdzie mają stać. 6 osób stoi na niebieskim, 6 na zielonym, pozostałe 6 rangedów stoi blisko oddalonego marka (lub na nim). W każdej grupie melee dla ułatwienia powinien być 1 hunter (lub inny mobilny ranged). Rotację Cleave rozpoczniemy od grupy na zielonym. Stoi na niej 6 osób w stacku i przyjmuje na ryj 3 stacki (5 = śmierć). W tym czasie, wspomniany hunter/ranged z grupy niebieskiej ucieka kilka yardów na bok od swojej grupy, aby Cleave nie targetował złej grupy. Po tym, jak zielona grupa osiągnie wyznaczoną ilość stacków, hunter/ranged z niej odbiega na bok, zaś hunter, który wcześniej odsunął się od grupy niebieskiej do niej wraca i teraz ta grupa stackuje sobie debuffa, gdy z zielonej on schodzi.
W momencie, gdy rozpoczyna się cast Bounding Cleave (robi to co około minutę, poniżej 30% częściej), Butcher odrzuci melasów. Ważne jest, by się nie zestackowali, bo jeżeli wykryje, że to w melee jest najwięcej zestackowanych osób, do nich doszarżuje i zarzuci im 2 stacki debuffa (jeżeli ta grupa wcześniej soakowała i ma na sobie 3 stacki = dużo trupów). Wtedy grupa rangedów stackuje się na swoim marku, aby to właśnie oni stali się celem szarży. Gdy Butcher to zrobi i wróci na poprzednią pozycję, wszyscy wracają na swoje miejsca i rotacja rozpoczyna się od nowa.

Ilość osób w grupach podałem tak, jakbym dzielił cały rajd. Mogą tam stać nawet po 4 osoby, z jedną wybiegającą na bok, a reszta dpsów się spreaduje po planszy i stackuje na szarżę. Głównie chodzi o to, by tanki nie stały się ofiarą Cleava, bo muszą stać na sobie. A, no i im więcej osób soakuje, tym bardziej dmg z tego ataku się dzieli, więc chyba im więcej tym lepiej.. xP
Na Mythiku będzie wychodził dodatkowo add, więc rozmieścić też trzeba się z głową..

Ale to tylko przykład rozmieszczenia, pewnie bedziemy to na zywo ogarniac podczas rajdu na TSie.


Tipy:
- self CDki na trzeci Gushing Wounds, gdy jest się w grupie soakującej,
- Heroism na Frenzy



_________________
jak uważacie ,że przeżyliście wszystko to pozwólcie mi healować....
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU