Strasia
Straszyk not ded
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 811 Skąd: The Barrens
|
Wysłany: 2008-11-26, 00:54 Naxxramas #2
|
|
|
Defnajt Łing
Insructor Razuvious
3.3 mln hp, 30 000 dmg na płyte
Disrupting Shout: 4275 do 4725 fizycznego dmgu AoE(na cały raid) co 15 sekund, nie da się tego uniknąć (wygląda na to że usunęli wysysanie many)
Jagged Knife: Co ok. 10 sekund rzuci w kogoś kozikiem który zadaje 5k dmgu i zakłada bleeda zadającego 10k dmgu przez 5 sekund. Podobno można tego uniknąć wychodząc bossowi z LoSu ale jakoś nie wydaje mi się żeby dało się to wykorzystać.
Unbalancing Strike: zadaje około 100 000 dmgu płytowcowi i zmniejsza defence o 100 na 6 sekund, tylko addy powinny tym dostawać.
Deathknight Understudies
Addy które stoją dookoła bossa. Z tego co wyczytałem w wersji 10 ppl powinny się gdzieś tam znajdować Orb of Dominatin po użyciu których steruję się addem(w 40 ppl i 25 ppl pryszcze muszą MCować) Addy powinny tankować bossa MUSZĄ BYĆ LECZONE. Maja następujące skille:
Blood strike: zadaje 50% wep dmgu, 4 sekundy cooldownu, na action barze będzie zbindowane jako "4"
Taunt: normalny taunt, 20 sec cooldownu, zbindowane pod "5"
Bone barrier: NAJWAŻNIEJSZY SKILL zmniejsza otrzymywany dmg o 75% na 20 sekund, 20 sec cooldowny. Musi być włączone CAŁY CZAS.
Po tym jak instruktor zginie addy zbierają o 1000% mocniej.
Gothik The Farmer uhh Harvester
Sala podzielona jest na 2 rejony oddzielone bramą i płotem. W pierwszej fazie bossa nie da się namierzyć. W pierwszym rejonie, tam gdzie balkon z bossem zaczynają przychodzić addy po ich śmierci po drugiej stronie pojawiają się ich duchy które także trzeba zabijać. Żeby to zrobićraid musi się podzielić na 2 grupy, jedną do rejonu pierwszego drugą do rejonu drugiego bo brama na środku sali się zamknie. Addy przestają przychodzić po 3:44 od pulla, boss przyjdzie w 4:34.
Rejon nr. 1 (living side)
Unreleting trainee nie-elity, mozna CCować
Łącznie przyjdą 24 sztuki
6k hp
Zakładają stackujący się disease który zadaje 85 dmgu co 3 sec na stack, po kilku stackach należy dispellować.
Unreleting Deathknight, elita, można CCować
Łącznie przyjdzie 7 sztuk
34k hp
Intercept, tak jak wojkowy. Podbiega i stunuje na 3 sekundy.
Shadow Mark: Whirwind zadający 3.5k dmgu na tick i zakłada Shadow mark (informacja w mobie poniżej)
Ureleting Rider, elita, można spowalniać ale nie da się rootować/sheepować
Łącznie przyjdą 4 sztuki
55k hp
Unholy aura: AoE zadające 350 dmgu co 2 sekundy w promieniu 45 yd. Działa do zabicia moba
Shadowbolt Volley: Aoe które uderza graczy zdebuffowanych Shadow Markiem, 4k dmg.
Rejon nr.2 (undead side)
Spectral Trainee Nie-elita, undead
10k hp
Arcane explosion: 700 dmgu w promieniu 20 yd.
Spectral Deathknight Elita undead
33k hp
Whirlwind: 3k na płyte
Spectral Rider Elita undead, nie-CCowalny
55k hp
Unholy aura: AoE zadające 350 dmgu co 2 sekundy w promieniu 45 yd. Działa do zabicia moba
Drain Life - Drainuje 6k hp przez 5 sekund z pierwszego celu na liście aggro
Spectral horse (spawnuje się razem z raiderem) nie da się CCować
16k hp
Stomp: 2300-2700 dmgu dla wszystkich dookoła i spowolnienie o 60% na 10 sekund
Gothik pojawia się po 4:34 od pulla (drzwi pośrodku powinny się otworzyć)
840k hp, jest tauntowalny
Chainowo castuje jednosekundowe shadowbolty za 2900-3500 dmgu w pierwszy cel na liście aggro
Harvest Soul: Co 15 sekund zmniejsza atrybuty wszystkich graczy o 10%, stackuję się 10 razy - czyt. DPS race.
The Four Horsemen
3 ludziuf i jeden dorf na koniach, każdy ma około 800k hp. po pullu rozbiegną się odpowiednio:
Kor'thazz: Bliski (chyba jego) lewy róg
Rivendare: Bliski (chyba jego) prawy róg
Blaumeux: Daleki (chyba jej) lewy róg
Zeliek: Daleki (chyba jego) prawy róg
Każdy z horsemenów castuje swój własny mark (Mark of Rivendare, Mark of Zeliek itd.) z różna częstotliwością. Mark jest stackujacym się debuffem który za pierwszym tickiem zada 0 dmg za drugim 500 za trzecim 1500 za czwartym 4000 za piątym 12500 za szóstym 20000 za siódmym 21000 za ósmym 22000 i ciągle o tysiąc wiecej. Powinno się zmieniać pozycje po 3 marku. Każde oberwanie markiem zmniejsza threat do odpowiedniego horsemena o 50%
Rajd powinien podzielić się na 2 grupy jedną do Kor'thazza i Rivendara i drugą do Zelieka i Blaumeux. Po 3 stacku marka grupy powinny się zamienić.
Po śmierci każdy z horsemenów wstaje jako duch, przestaje używać skilli poza rzucaniem marka wiec zmiana pozycji cały czas jest potrzebna.
Skille Horsemenów:
Kor'thazz: Meteor: 14-15k fire dmg, rozkłada się na wszystkich w promieniu 8 yd (brutallus, trash przed gurtoggiem, infernale w arca) castowane co ok. 15 sekund.
Rivendare: Unholy Shadow: 2100-2200 shadow dmgu w pierwszy cel na liście aggro, nakłada debuffa zadającego 5k dmgu przez 8 sekund, castowane co 15 sek.
Blaumeux:
Shadow Bolt: Zamiast bić melee strzela shadowboltami w gracza najbliższego jej. 2 sek. cast 2400-2600 dmg 45 yd. zasięgu
Void zone: typowy void zone, zasięg rzucania 45 yd. 2750 dmgu na sekunde, leży na ziemi 75 sek.
Zeliek:
Holy Bolt: Zamiast bić melee castuje 2 sekundowy holy bolt zadający 2400-2600 holy dmg, podobnie jak shadowbolt Blaumeux.
Holy Wrath: zadaje 900-1100 randomowej osobie w zasięgu 45 yd. i przeskakuje na wszystkich w promieniu 10 yd. zwiększając swoje obrażenia o 50% za każdy przeskok. Castowane co 15 sekund. |
_________________ tup tup :< |
Ostatnio zmieniony przez Demelain 2008-11-28, 10:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
Ranghar
soup is good food
Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 402 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-12-01, 15:42
|
|
|
Cytat: |
Instructor Razuvious
Jagged Knife: Co ok. 10 sekund rzuci w kogoś kozikiem który zadaje 5k dmgu i zakłada bleeda zadającego 10k dmgu przez 5 sekund. Podobno można tego uniknąć wychodząc bossowi z LoSu ale jakoś nie wydaje mi się żeby dało się to wykorzystać. |
Ponoc ta umiejetnosc ma minimalny zasieg 5yd, wiec mozna jej uniknac stojac na bossie. Prawda, czy falsz? Mozna samemu sprawdzic. |
_________________ IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
|
|