• Strona główna  • Forum   • Szukaj  • Użytkownicy  • Grupy
• Rejestracja  • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Moja propozycja "na szybko" build 3.0.2 9038 lvl70
Autor Wiadomość
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-10-14, 12:03   Moja propozycja "na szybko" build 3.0.2 9038 lvl70
 
build raidowy

z threatem jest w tej chwili zero problemu, także nowe zabawki>talenty threatowe. Co oni zrobili tankom... nudno się będzie grało ;)

discuss plx bo dzisiaj nuda w pracy.

pozdrawiam
--
Wilk

edit: "maly" blad w buildzie ,ktory wkleilem 3 pkt z incite w shield spec :)
Ostatnio zmieniony przez Wilk 2008-10-14, 13:42, w całości zmieniany 1 raz  
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-10-14, 12:22   
 
Nie mam jeszcze zielonego pojęcia, miałem już coś zaplanowanego, oczywiście pod pełen tps/dps, ale zacząłem własnie czytać artykuł Vene i się wahać tu i tam :P.
Spec o którym mowa:
http://wotlk.wowhead.com/...ZMItrg0zidIzsGo
Armored to the Teeth to w moim przypadku nawet nieco ponad 300AP, więc wygląda ciekawie, ale Cruelty ciągle jest fajne, szczególnie w solo. Na pewno wezmę Imp. Revenge - najwyraźniej zadaje niezłe obrażenia w tej chwili i ten zwiększony dmg całkiem fajnie wygląda.

Tyle że w żaden sposób nie widzę solowania w tank gearze, a większośc talentów do tego się skłania - chociaż jak widziałem filmiki z aoe farmowaniem, to teraz wygląda to tak, jak u tankadynów, całkiem nieźle :>.



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-10-14, 12:32   
 
Nie wiem czy grałeś Vegu wojkiem na ptr-ach, ale w tej chwili shield slam jest aktywny prawie co gc. W związku z tym, że nadal AP nie wpływa na obrażenia nim zadawane, wydaje mi się, że cruelty bardziej pasuje do raidowego build-u. Prawdopodobnie solowanie w gearze tankowym też będzie lubiło slamowanie.

safeguard jest imba... nawet wojek, który np po zabiciu adda nie tankuje, może bardzo zmniejszać obrażania zadawane aktualnemu main-tankowi. Aspekt pvp tego talentu też jest miodzio :P

pozdrawiam
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-10-14, 12:47   
 
Tyle że wszystko nadal rozbija się o rage - dlatego z tym Safeguard bym uważał, szczególnie że nasi wojkowie jakoś chyba w ten sposób z Intervene nie korzystali, nie? ;>

A i przy solo się mocno zastanawiam nad solowaniem w gearze tankowym - właśnie z powodu prawdopodobnych braków rage - obrażenia przychodzące i białe ataki z MH to przez większość czasu za mało, w szczególności na takie rzeczy jak Shield Slam (chociaż nie patrzyłem na koszt nowego Shield Slama - i nie, nie grałem).



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-10-14, 13:53   
 
Fakt... safeguard jest mocno sytuacyjny. Ja zwyczajnie lubie takie utility, szczegolnie, jesli kosztuje to tylko 2 talenty. Z cala pewnoscia nie jest to talent typu "must have".

Bez safeguarda.... wymaksowalbym pewnie shield spec, zrezygnowal z incite i dal 5 pkt w cruelty (cruelty vs armored to the teeth to pewnie tona theorycraftingu, roznice w stylu gry etc, na ta chwile raczej wybralbym dla siebie cruelty, szczegolnie dlatego, ze nie widze powodu do zmartwien jesli chodzi o talenty threatowe)

cos takiego
    
 
Strasia 



Straszyk not ded


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 811
Skąd: The Barrens
Wysłany: 2008-10-14, 14:30   
 
Vegelus napisał/a:
Na pewno wezmę Imp. Revenge

Mam dziwne wrażenie że od revenge bardziej opłacać się będzie spamowanie devastate, kiedy będzie odświeżał shield slama :>



_________________
tup tup :<
    
 
 
Ranghar 



soup is good food


Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 402
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-10-14, 14:31   
 
Safeguard wydaje mi sie byc nieslychanie pozytecznym talentem, nie do ominiecia. Sa takie sytuacje, gdy wiadomo, ze za 5 sekund tank otrzyma potezny cios/serie ciosow, ktorych moze nie przezyc. Przykladem niech bedzie pyroblast Kaela, gdy tarcza nie schodzi wystarczajaco szybko. Podobnie bolesny jest Stomp Brutallusa, ktory jest ponoc najczestsza przyczyna zgonow tankow. Wiem, ze powyzsze przypadki moga byc "rozwiazane" w inny sposob, lecz nieslychanie cenna jest mozliwosc zagrania jokerem, jak cos nie pojdzie.



_________________
IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
™‹
Š‚€€€€€€€€€€€
˜Œ
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-10-14, 15:29   
 
Ranghar napisał/a:
Safeguard wydaje mi sie byc nieslychanie pozytecznym talentem, nie do ominiecia. Sa takie sytuacje, gdy wiadomo, ze za 5 sekund tank otrzyma potezny cios/serie ciosow, ktorych moze nie przezyc. Przykladem niech bedzie pyroblast Kaela, gdy tarcza nie schodzi wystarczajaco szybko. Podobnie bolesny jest Stomp Brutallusa, ktory jest ponoc najczestsza przyczyna zgonow tankow. Wiem, ze powyzsze przypadki moga byc "rozwiazane" w inny sposob, lecz nieslychanie cenna jest mozliwosc zagrania jokerem, jak cos nie pojdzie.

Tak, ale tak samo dobrym jokerem jest po prostu intervene offtanka w odpowiednim momencie, nawet bez Safeguarda, tak jak to teraz jest możliwe. Dodatkowo jokerem, który może tego offtanka po prostu zabić. Safeguard dodaje jeszcze smaczek przez jakiś czas po Intervene i może nauczy większą liczbę worków korzystać z tego skilla w taki sposób. Nie jest przez to jakimś "must have", tylko utility o którym wspomina Wilk - tak jak i z talentów Warbringer i Vigiliance.

@Strasiu. Nie. Po pierwsze Revenge jest bardzo tanie, a po drugie (dużo ważniejsze) jest uwzględnione w Sword and Board, więc jest wręcz przeciwnie - będziesz używać Revenge zamiast Devastate, kiedy tylko będziesz mógł :D. No i jeszcze w połączeniu z Glyph of Revenge (minor) mamy następny Heroic Strike za free.
Więcej szczegółów dotyczących rotacji jest na tankspocie (w zasadzie bez S&B rotacja się niewiele zmienia, z S&B priorytetem są proce):
http://www.tankspot.com/



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-10-14, 16:10   
 
Chyba "na szybko" wychodzi bokiem... czy przypadkiem nowe intervene nie redukuje threat-a celu o 10%? W takim układzie, najfajniejsze użycie safeguarda jakie sobie wyobrażałem, czyli poprawa przeżywalności tanka, sporo się ogranicza.

Impr revenge fajne, ale kosztem pkt z cruelty lub shield spec, ciężko się na 70-tkę to układa :(
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-10-14, 16:16   
 
Dlatego Cruelty jest pomijane (+15% crit dla poszczególnych zdolności jest z Incite i Sword & Board - 10% zysku na specjalach kosztem 10% mniej na białych atakach), a Shield Spec niepełny. A z tym Intervene to masz rację, czyli nie będzie używany do tego (chyba że właśnie w tym celu trzeba by użyć) :P.



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-10-14, 16:31   
 
Przy tej ilosci procow i koniecznosci uzywania instantow reakcyjnie oraz ciaglych resetow swinga, jakos nie widze miejsca dla incite. Moge sie mylic, ale w "prawdziwym swiecie", nie theorycraftingu nie bedzie wiele miejsca dla heroic strike'a ;) Również dlatego, że dosyć rage-żerny slam jest aktywny praktycznie co gc.
    
 
Strasia 



Straszyk not ded


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 811
Skąd: The Barrens
Wysłany: 2008-10-14, 17:33   
 
Wilk napisał/a:
Również dlatego, że dosyć rage-żerny slam jest aktywny praktycznie co gc.


Sword and Board: when your Devastate or Revenge ability deals damage it has a 30% chance of refreshing the cooldown of your Shield Slam ability and reducing its cost by 100% for 5 sec.



_________________
tup tup :<
    
 
 
Wilk 





Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2008-10-14, 18:01   
 
O... proszę. Wygląda na to, że muszę zmienić kalkulator talentów :-) tzn że rage nie będzie problemem. Na ptr nie było z tym problemu, nawet uwagi nie zwracałem na rage. Tak samo jak na heroic strike :-)
    
 
Gemm




Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 161
Wysłany: 2008-10-15, 23:53   
 
Wilk napisał/a:
O... proszę. Wygląda na to, że muszę zmienić kalkulator talentów :-)


Z reguly najbardziej aktualny jest http://talent.mmo-champion.com/



_________________
Gemm
    
 
Vegelus 



RAAAAAGE!!!


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1104
Wysłany: 2008-10-16, 10:31   
 
Po walce z Lurkerem przyszło mi na myśl (dość oczywiste w sumie) użycie Vigilance - OT który musi być zaraz za MT wspomaga się w ten sposób rzucając Vigilance na kogoś, kto generuje wysoki threat. Na Lurkerze Strasiu w ten sposób bardzo mi pomógł w podbiciu threatu w czasie, kiedy miałem problem z rage. Niestety za późno dostał, więc i tak udało mu się przeaggrować :P.



_________________
Incredible! You have managed to screw up the screw up!
    
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Designed by Didimos for Zmierzch Lordaeronu - World of Warcraft Guild - Shadowsong EU