Rogale w WotLK - pierwsze wrażenia i sugestie |
Autor |
Wiadomość |
Ranghar

soup is good food
Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 402 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-08-14, 10:04
|
|
|
Dlaczego ma bys malo shadow pryszczy?
PS: Niewazne, zle zrozumialem :) |
_________________ IMMA CHARGIN MAH LAZER!
◑` ◔
|
Ostatnio zmieniony przez Ranghar 2008-08-14, 10:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Demelain

alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-08-14, 10:05
|
|
|
rotfl
Głuchy telefon żondzi ;> |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
|
|
|
 |
Kwinto

Piąte koło u wozu
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1866
|
Wysłany: 2008-08-14, 13:09
|
|
|
Wracając do tematu:
http://www.wowinsider.com...nation-in-wrath
Autor miejscami trochę wczorajszy, bo płacze, że "most mobs in end-game are poison immune" (kurde, dać tu pvp-owcowi do redagowania kolumnę o rogalach, ehhh), ale zwraca uwagę na kilka przydatnych na rajdach nowości i pozwala trochę optymistycznie spojrzeć na przyszłość.
Z pewnością self-dispell magii i bleedingu, bez żadnego cooldownu poprawi przeżywalność na bossach, którzy lubią debuffnąć rajd od czasu do czasu, ale najciekawiej zapowiada się możliwość ładowania w przeciwnika do czterech trucizn na raz i "Whenever anyone in your party or raid blocks, dodges, or parries an attack your chance to critically hit with all combo moves is increased by 6% for 8 sec.". Jeżeli to nie będzie miało ukrytego cooldownu, to wyobrażam sobie, że będzie permanentnym buffem for free. |
|
|
|
 |
|