Demelain
alias Alishya
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 1923
|
Wysłany: 2008-04-20, 14:58 AZGALOR
|
|
|
Azgalor - 4,2 mln HP
Melee: 7-8k na płytę
Cleave: 10k, raczej nie wchodzimy mu pod rękę
Rain of Fire: zadaje 1,6-1,9k fire dmg co 2 sek. w promieniu 20 yardów przez 10 sek. i nakłada niedispellowalny DoT (1,3 dmg/sek prze 5 sek.); podobno znerfowany w patchu – zobaczymy ;)
Uwaga: Uciekamy spod RoF ASAP. DoT można zdjąć CoS, IB, DS.
Howl of Azgalor: AoE silence na 5 sek. Pojawia się na starcie, a potem co 15-20 sek., może być zresistowany dzięki shadow res.
Uwaga: Healerzy trzymają na tanku WSZYSTKIE HoTy; silence można zdjąć IB i DS.
Doom: niedispellowalny (nie działa CoS, IB i DS) debuff rzucany na losową osobę (z wyjątkiem tanka); osoba dotknięta debuffem umiera po 20 sek.; na jej miejscu pojawia się Lesser Doomguard (62k HP, 2,4k melee dmg).
Uwaga: zdebufowany odchodzi na odległość 20-30 yardów od rajdu; najbliższy warlock rzuca SS na osobę dotkniętą Doom przed upływem 20 sek.
Uwaga: Doomguard musi być złapany przez 2 offtanków ASAP (czekają w pobliżu zdebuffowanego gracza, ale nie za blisko, żeby uniknąć Warstomp - 2 sek. stun) i zabity przez ranged dps, który ma go w zasięgu.
FALE TRASHY
1. 6 Abomination + 6 Necromancerów
2. 5 Ghouli + 8 Gargulców + 1 Frost Wyrm
3. 6 Ghoule + 8 Giant Infernali
4. 6 Fel Stalkerów + 8 Giant Infernali
5. 4 Abomination + 6 Fel Stalkerów + 4 Necromancerów
6. 8 Necromancerów + 6 Banshee
7. 8 Giant Infernali + 2 Fel Stalkery + 2 Crypt Fiendy + 2 Ghoule
8. 4 Abomination + 4 Crypt Fiendy + 2 Necromancerów + 2 Fel Stalkery + 4 Banshee
TRASHE
Giant Infernal – 130k HP, 2k fire dmg, Flame Buffet (zwiększa o 50-60 fire dmg, stackuje się bez ograniczeń, castowane na tanka, można dispellować), Immolation Aura (400-450 fir dmg co 3 sek.); banish/fear
Fel Stalker – 100k HP, 600-800 melee dmg na płytę; Mana Burn (pali 1,1-1,3k many wybranego celu, połowa przechodzi w obrażenia; można interruptować); banish/fear/enslave?
Gargulce – 120k HP, melee dmg 1,5k na płytę, gargoyle strike 850-1150 nature dmg; mogą i powinny być sprowadzone na ziemię (target musi wyjść poza zasięg).
Frost Wyrm – 330k HP, frost breath 2,5-3,5 frost dmg w cel i wszystkich w promieniu 8 yardów (spowalnia ruch o 50 proc. na 6 sek.).
Banshee – 83k HP, 2,5-3k shadow dmg, banshee curse (obniża chance to hit o 66 proc., decursowalne), anti-magic shield (absorbuje 200k magic dmg przez 20 sek.; purge, spellsteal?) – (shackle, turn undead, trap)
Ghoul - 140k HP; 1,5k melee dmg na płytę; kanibalizm - (shackle, turn udead, trap)
Abomination - 180k HP; 3k melee dmg na płytę, poison aura (750 dmg co 3 sek) - (shackle, turn udead, trap)
Necromancer - 120k HP; shadow bolt 2250-2750 dmg; cripple (spowalnia atak i ruch); unholy frenzy (przyspiesza ataki mobów) - (sheep, fear, trap)
Crypt Fiend - 170k HP; 3k melee dmg na płytę; sieć (unieruchomienie)
SPRZYMIERZONE NPC
Najbardziej użyteczni są warriorzy taureni. Nie powinni ginąć.
Hunterzy kitują trashe w zasięg NPC-ów i do tanków, żeby wciągnąć sprzymierzeńców do walki, i przyciągają Gargulce do rajdu. |
_________________ drzewo jest przegięte :roll: |
Ostatnio zmieniony przez Demelain 2008-11-26, 10:01, w całości zmieniany 1 raz |
|