ZL

Taktyki - Naxxramas #2

Strasia - 2008-11-26, 00:54
: Temat postu: Naxxramas #2
Defnajt Łing

Insructor Razuvious

3.3 mln hp, 30 000 dmg na płyte

Disrupting Shout: 4275 do 4725 fizycznego dmgu AoE(na cały raid) co 15 sekund, nie da się tego uniknąć (wygląda na to że usunęli wysysanie many)

Jagged Knife: Co ok. 10 sekund rzuci w kogoś kozikiem który zadaje 5k dmgu i zakłada bleeda zadającego 10k dmgu przez 5 sekund. Podobno można tego uniknąć wychodząc bossowi z LoSu ale jakoś nie wydaje mi się żeby dało się to wykorzystać.

Unbalancing Strike: zadaje około 100 000 dmgu płytowcowi i zmniejsza defence o 100 na 6 sekund, tylko addy powinny tym dostawać.

Deathknight Understudies

Addy które stoją dookoła bossa. Z tego co wyczytałem w wersji 10 ppl powinny się gdzieś tam znajdować Orb of Dominatin po użyciu których steruję się addem(w 40 ppl i 25 ppl pryszcze muszą MCować) Addy powinny tankować bossa MUSZĄ BYĆ LECZONE. Maja następujące skille:

Blood strike: zadaje 50% wep dmgu, 4 sekundy cooldownu, na action barze będzie zbindowane jako "4"

Taunt: normalny taunt, 20 sec cooldownu, zbindowane pod "5"

Bone barrier: NAJWAŻNIEJSZY SKILL zmniejsza otrzymywany dmg o 75% na 20 sekund, 20 sec cooldowny. Musi być włączone CAŁY CZAS.

Po tym jak instruktor zginie addy zbierają o 1000% mocniej.

Gothik The Farmer uhh Harvester

Sala podzielona jest na 2 rejony oddzielone bramą i płotem. W pierwszej fazie bossa nie da się namierzyć. W pierwszym rejonie, tam gdzie balkon z bossem zaczynają przychodzić addy po ich śmierci po drugiej stronie pojawiają się ich duchy które także trzeba zabijać. Żeby to zrobićraid musi się podzielić na 2 grupy, jedną do rejonu pierwszego drugą do rejonu drugiego bo brama na środku sali się zamknie. Addy przestają przychodzić po 3:44 od pulla, boss przyjdzie w 4:34.

Rejon nr. 1 (living side)

Unreleting trainee nie-elity, mozna CCować

Łącznie przyjdą 24 sztuki
6k hp

Zakładają stackujący się disease który zadaje 85 dmgu co 3 sec na stack, po kilku stackach należy dispellować.

Unreleting Deathknight, elita, można CCować

Łącznie przyjdzie 7 sztuk
34k hp

Intercept, tak jak wojkowy. Podbiega i stunuje na 3 sekundy.

Shadow Mark: Whirwind zadający 3.5k dmgu na tick i zakłada Shadow mark (informacja w mobie poniżej)

Ureleting Rider, elita, można spowalniać ale nie da się rootować/sheepować
Łącznie przyjdą 4 sztuki
55k hp

Unholy aura: AoE zadające 350 dmgu co 2 sekundy w promieniu 45 yd. Działa do zabicia moba
Shadowbolt Volley: Aoe które uderza graczy zdebuffowanych Shadow Markiem, 4k dmg.

Rejon nr.2 (undead side)
Spectral Trainee Nie-elita, undead

10k hp

Arcane explosion: 700 dmgu w promieniu 20 yd.

Spectral Deathknight Elita undead

33k hp

Whirlwind: 3k na płyte

Spectral Rider Elita undead, nie-CCowalny

55k hp

Unholy aura: AoE zadające 350 dmgu co 2 sekundy w promieniu 45 yd. Działa do zabicia moba
Drain Life - Drainuje 6k hp przez 5 sekund z pierwszego celu na liście aggro

Spectral horse (spawnuje się razem z raiderem) nie da się CCować

16k hp

Stomp: 2300-2700 dmgu dla wszystkich dookoła i spowolnienie o 60% na 10 sekund

Gothik pojawia się po 4:34 od pulla (drzwi pośrodku powinny się otworzyć)

840k hp, jest tauntowalny

Chainowo castuje jednosekundowe shadowbolty za 2900-3500 dmgu w pierwszy cel na liście aggro

Harvest Soul: Co 15 sekund zmniejsza atrybuty wszystkich graczy o 10%, stackuję się 10 razy - czyt. DPS race.

The Four Horsemen

3 ludziuf i jeden dorf na koniach, każdy ma około 800k hp. po pullu rozbiegną się odpowiednio:

Kor'thazz: Bliski (chyba jego) lewy róg
Rivendare: Bliski (chyba jego) prawy róg
Blaumeux: Daleki (chyba jej) lewy róg
Zeliek: Daleki (chyba jego) prawy róg

Każdy z horsemenów castuje swój własny mark (Mark of Rivendare, Mark of Zeliek itd.) z różna częstotliwością. Mark jest stackujacym się debuffem który za pierwszym tickiem zada 0 dmg za drugim 500 za trzecim 1500 za czwartym 4000 za piątym 12500 za szóstym 20000 za siódmym 21000 za ósmym 22000 i ciągle o tysiąc wiecej. Powinno się zmieniać pozycje po 3 marku. Każde oberwanie markiem zmniejsza threat do odpowiedniego horsemena o 50%

Rajd powinien podzielić się na 2 grupy jedną do Kor'thazza i Rivendara i drugą do Zelieka i Blaumeux. Po 3 stacku marka grupy powinny się zamienić.

Po śmierci każdy z horsemenów wstaje jako duch, przestaje używać skilli poza rzucaniem marka wiec zmiana pozycji cały czas jest potrzebna.

Skille Horsemenów:

Kor'thazz: Meteor: 14-15k fire dmg, rozkłada się na wszystkich w promieniu 8 yd (brutallus, trash przed gurtoggiem, infernale w arca) castowane co ok. 15 sekund.

Rivendare: Unholy Shadow: 2100-2200 shadow dmgu w pierwszy cel na liście aggro, nakłada debuffa zadającego 5k dmgu przez 8 sekund, castowane co 15 sek.

Blaumeux:

Shadow Bolt: Zamiast bić melee strzela shadowboltami w gracza najbliższego jej. 2 sek. cast 2400-2600 dmg 45 yd. zasięgu

Void zone: typowy void zone, zasięg rzucania 45 yd. 2750 dmgu na sekunde, leży na ziemi 75 sek.

Zeliek:

Holy Bolt: Zamiast bić melee castuje 2 sekundowy holy bolt zadający 2400-2600 holy dmg, podobnie jak shadowbolt Blaumeux.

Holy Wrath: zadaje 900-1100 randomowej osobie w zasięgu 45 yd. i przeskakuje na wszystkich w promieniu 10 yd. zwiększając swoje obrażenia o 50% za każdy przeskok. Castowane co 15 sekund.
Ranghar - 2008-12-01, 15:42
:
Cytat:

Instructor Razuvious
Jagged Knife: Co ok. 10 sekund rzuci w kogoś kozikiem który zadaje 5k dmgu i zakłada bleeda zadającego 10k dmgu przez 5 sekund. Podobno można tego uniknąć wychodząc bossowi z LoSu ale jakoś nie wydaje mi się żeby dało się to wykorzystać.

Ponoc ta umiejetnosc ma minimalny zasieg 5yd, wiec mozna jej uniknac stojac na bossie. Prawda, czy falsz? Mozna samemu sprawdzic.