Cytat: |
Blood Frenzy should be mentioned here because one of the most frequently asked questions in terms of Warrior dps is whether or not to spec Arms for Blood Frenzy or not. Is the dps loss going from Fury to Arms worth the raid dps increase from the debuff. In short: yes, it is. Blood Frenzy affects all physical damage dealt to the target. This includes Hunters, Hunter pets, Tanks, Rogues, other Warriors, Feral Druids, Bleed effects etc etc. In very simplistic terms:
A raid composed with 8 total sources of Physical damage: 2 tanks, one hunter and 5 melee. Each tank puts out 300 dps. The hunter and each melee puts out 1000 dps. Total physical dps = 6600. Contribution from Blood Frenzy = 264 dps. In this case, the one Arms warrior has an effective dps of 1264 instead of 1000. For this scenario, that's over a 25% increase in his own dps. As the physical dps increases, so does the value of Blood Frenzy. Unless the Warrior is very bad at playing as Arms, or he has very poor Arms gear and very good Fury gear, Blood Frenzy is definitely worth it. |
Vegelus napisał/a: |
Chodzi o to, że jako fury z typowym dpsowym trinketem raczej wniesie więcej niż z pomocą tego trinketu buffując party o dodatkowe 70/87.5AP.
437.5 AP to około 31.25dps łącznie. Podejrzewam, że Straszykowi dps bardziej spadnie jak zmieni trinket. |
Straszyk napisał/a: |
nie mówie że tutaj by sie arms nie przydał, zreszta wiele gildii ma i armsa i furreha, więc w czym problem? :c |
Delgrimmar napisał/a: |
Warlock jest przegięty :mrgreen: (warlock to najwspanialsza klasa w grze -Del :P ) |
Cytat: |
Warlock jest przegięty :mrgreen: (warlock to najwspanialsza klasa w grze -Del :P ) |
Straszyk napisał/a: |
w twoim wypadku "ilość obliczona dla swingów+przeliczenie na 1 sekundowy swing(sinister)/avoidance/glance+off hand(zmniejszenie obrażeń)*crit czy coś takiego |