ZL

Taktyki - ILLIDAN STORMRAGE

Aimah - 2008-09-14, 00:05
: Temat postu: ILLIDAN STORMRAGE

Illidan Stormrage: 5,5mln HP, Melee strike 6-8k na płytę, nieokreślony enrage timer.

Raid setup:
3 Tanków (w tym 2 z capped fr, MT koniecznie Warrior)
1 Tank Warlock (co najmniej 250sr)
8 Healerów
Reszta DPS



FAZA 1



Shear - zmniejsza życie MT o 60%. Używamy Shield Block.

Flame Crash - po tym skillu przesuwamy bossa. Illidan skacze i ląduje w niebieskich płomieniach, zadają 5k fire dps. 10 yardów zasięgu czas 2 min.

Draw Soul - taki shadow cone of cold. Zadaje 5k dmg i leczy Illidana za 100k. Do resistowania (oczywiście tylko przez tanka;).

Parasitic Shadowfiend
- zapomniałem o najważniejszym skillu... Wybiera losową osobę z rajdu i nakłada debuff zadający 3k co 2sek. przez 10sek. Kiedy schodzi pojawiają sie 2 Parasite które muszą byc spowolnione hunterską pułapką i przez hunterów zabite. OSOBA KTÓRA MIAŁA DEBUFF NIE BIJE. Jeżeli potworki dojdą do kogoś (osoba z najwyższym threatem) atakują i nakładają debuff.



FAZA 2 65% (KLUCZOWA!)



Flames of Azzinoth - Illidan przyzywa 2 elemki które muszą być przytankowane i zdpsowane żeby przejść do 3 fazy. Przyzywają one żółte chmurki płomieni(?) ktore zadają 2k dps. Nie można ich oddalić zbytnio od rajdu, ponieważ dostają enrage szarżują na osobę która jest za daleko i wipeują rajd. W tej fazie lepiej nie stawiać totemów bo bywają zbugowane. Około 1,1 mln HP.

Eye Beam
- co 30sek. Illidan strzela "laserem" który zadaje 20k dmg. Żaden z tanków nie może tym dostać.

Fireballs - kiedy nie strzela laserem robi AoE fireballe zadające 3k dmg na 2sek.

Dark Barrage - Illidan wybiera losowo jedną osobę z rajdu i zadaje 30k shadow dmg przez 10sek. Nie jest dokładnie określone co ile to następuje 1-2min.

Podczas tej fazy nie należy wskrzeszać (combat, self) graczy, którzy zginęli, ponieważ mogą w tym momencie stać się celem szarży / enrage'a któregoś elemka, nawet jeśli są w jego pobliżu.

FAZA 3



Te same skille których używał w 1szej fazie + jeden nowy.

Agonizing Flames - dot zadający na wstępie 4k tickujący przez 60sek. zwiększa obrażenia co tick do max 4,5k.



FAZA 4 RESET AGRO TANKUJE LOCK



Demon Within - Illidan zamienia się w demona.

Shadow Blast - zadaje lockowi 8-11k shadow dmg. Tank MUSI stać daleko od rajdu. Zadaje dmg w promieniu 20 yardów.

Flame Burst - AoE fireballe zadające 3,5k dmg na każde 10sek. dmg rozkłada się na pobliskich graczy (taki chain).

Shadow Demons - Illidan spawnuje 4 demony które obierają sobie losowy cel paraliżują go i powoli sobie od niego idą. Kiedy dojdą do celu natychmiast zabijają i wybierają kolejny. Trzeba je spowalniać (totemy, pułapki). Muszą być szybko zabite, jeśli jeden z nich weźmie sobie za cel tanka trzeba go zabić pierwszego.

Aura of Dread
- krótko mówiąc w tej fazie melee nie zbliżają się do bossa. Zasięg 15 yardów i 1k dmg na sek.



FAZA 5

To samo co w 3 + dwa nowe skille.

Shadow Prison - na 30% Illidan zamyka rajd w więzieniach dając immune na dmg, ale nie można się też poruszać ani atakować. W tym momencie wkracza Maiev Shadowsong.

Enrage - po jakimś czasie (25sek przed zmianą w demona) Illidan dostaje enrage który zwiększa mu dmg i attack speed. Żeby wyszedł z enragea trzeba wprowadzić go w pułake Maiev lub shield wall/intervene/last stand.


Dodatkowo polecam lekturę CLICK
Restor - 2008-09-14, 10:18
:
Healing

Faza I

Tank & Spank; leczenie tanka i podleczanie osoby z pasożytami.


Faza II

Po 2-3 lekarzy na tanka.

Rajd:

FIREBALL: Wybiera losowy cel; 3k obrażeń od ognia, zasięg 10 jardów. Może się zdażyć, że przy złym rozstawieniu gracz otrzym do 4-5 strzałów pod rząd. (S-P-R-E-A-D-O-U-T)

DARK BARRAGE: Wybiera losowy cel; 30k obrażeń w ciągu 10s. Nie ma w tym czasie innych obrażeń rajdu, więc wszyscy lekarze rajdu spam healują nieszczęśnika. Liczy się szybka reakcja, bo żadne ice blocki czy inne cloaki nie działają.


Faza III

Faza III plus
AGONIZING FLAMES,: losowy cel; 4k obrażeń od ognia plus DoT, który zadaje coraz większe obrażenia przez 60s; zasięg 5 jardów.

Trzeba pamiętać, że działają też pasożyty (leczenie osoby z debuffem).


Faza IV

Duże obrażenia rajdu z FLAME BURST co 10s, ważne żeby uzupełnić życie rajdu ASAP. T

Trzymamy się 20 jardów od tanka-warlocka (2 lekarzy).


Faza V

Leczenie praktycznie jak w fazie III.


I jeszcze luźne uwagi z wowwiki dot. całej walki:

"The Main Tank will be taking a ton of damage. The majority of your healing should be directed at him for phases 1, 3 and 5.

Always throw a heal onto a person with the Parasitic Shadowfiend debuff - it deals 15k shadow damage in total.

Phase 2 is the most healing intensive phase so save your cooldowns for this. Each off tank will require at least 2 healers and the raid itself will also need topping up substantially. Shamans' Chain Heal is the way to save the raid: all Shamans should be assigned to raid healing here.

Watch out for people receiving the Agonizing Flames debuff in phases 3 and 5. It does last 60 seconds and ticks for higher and higher damage. Chances are that people are still going to have the debuff in phase 4, so keep them alive during Flame Bursts.

Chain cast heals on the main tank when Illidan Enrages, and be aware that people are still receiving the Parasitic Shadowfiend debuff even when Illidan is close to death.

The warlock tank will need 2 or 3 dedicated healers; everyone else should raid heal during Phase 4. Paladins should be ready to BoP the warlock tank (or indeed anyone else who over-aggroes) at the end of Phase 4."