ZL

Taktyki - RELIQUARY OF SOULS - dyskusja o first killu

Nightblóód - 2008-07-22, 09:36
: Temat postu: RELIQUARY OF SOULS - dyskusja o first killu
zalozylem ten watek aby nie spamic taktyki.

tak jak Kel napisal, felhunter moze sciagac Rune Shield z bossa, przy czym podobno jest to efektywne gdy sa min 2 pieski i gdy oba nie "wypluja sie" z many przed koncem fazy. Wyciagniecie pieskow oznacza rowniez spadek shadow dmg o 15%. Nie wiem czy nie lepiej aby magowie to jednak "sciagali", jest to pewniejsze niz patrzenie czy petom sie udalo.
Demelain - 2008-07-22, 09:54
:
Niestety nasze forum nie daje możliwości przeniesienia posta do istniejącego tematu. Dla tych, którzy nie zdążyli przeczytać, Kel napisał: "Czytałem, że na zdejmowanie Rune Shield jest trik z felhunterem".

To nie jest żaden trik, Kel. Rune Shield to magic, więc mag może go ukraść, szaman zrobić purge, a priest lub felhunter - dispell/devour.
Przy naszym setupie (pięciu magów w rajdzie) ta ostatnia opcja nie ma jednak najmniejszego sensu. Po pierwsze, z powodu, o którym wspomniał Night. Po drugie, dlatego, że mag, który ukradnie shielda, dostaje potężny dps boost. Bez sensu byłoby go tracić. Oczywiście ten mag musi sobie poradzić z threatem, ale myślę, że to do zrobienia.
Keleborn - 2008-07-22, 10:00
:
To akurat luzik, problem będzie jak się w II fazie dojdzie się do momentu jak zniknie mana. Ale generalnie tez myslę że spelsteal jest najlepszy własnie ze względu na ten buff. Po prostu to jeszcze jedna z możliwości.
Keleborn - 2008-07-22, 12:31
:
O jeszcze doczytałem że na fazę 3 warto zrobić cauldron of shadow protection.
Nightblóód - 2008-07-22, 13:15
:
na pewno shadow? a nie Nature?

"Players afflicted by Spite must be topped up before they take the nature damage, and then immediately topped up again before the Aura kills them. "
Keleborn - 2008-07-22, 13:18
:
Ano shadow.
EDIT: Tak jest napisane w Boss killers , ale faktycznie to chyba pomyłka, lepiej użyć nature prot na spita w 3 fazie.
Nightblóód - 2008-07-22, 13:41
:
Obrazenia ze Spite'a sa typu nature. Spite "wali" po 7.5k 3 osobom wiec jak ktos dostanie to przez chwile jest immune na obrazenia z Aury, i wtedy najlepiej lyknac Nature Prot. Healerzy beda mieli mimo wszystko co robic, aby po przejsciu Spita nie zostac zabitym z aury.
Demelain - 2008-07-22, 17:28
:
Nie chcę się ofc nikomu narzucać ze swoją skróconą taktyką, ale chyba coś o tym wspomniałam... ;)

Alishya napisał/a:
Spite: Boss rzuca na trzy losowo wybrane osoby; debuff daje 6 sek. immunity na obrażenia, po czym zadaje około 7,5k nature dmg, a następnie znowu daje 2-sek. immunity.

UWAGA: cele Spite muszą być wyleczone asap przed i po nature dmg; używamy [Major Nature Protection Potion]


A matsy na cauldrony leżą w banku gildiowym od niedzieli :)