ZL
Taktyki - RELIQUARY OF SOULS
Demelain - 2008-07-20, 16:04
: Temat postu: RELIQUARY OF SOULS
Essence Of Suffering (EoS – Faza I): 2,3 mln HP
Melee: 1-1,5k dmg
Aura of Suffering: Healing, regeneracja i armor zredukowane o 100 proc., defense zmniejszony o 500; trwa przez całą Fazę I.
UWAGA: w razie potrzeby tank może użyć last stand lub [wow]Nightmare Seed[/wow], żeby tymczasowo zwiększyć pulę HP.
Fixate: Debuff rzucany co 5 sek. na cel najbliżej bossa; cel z debuffem zawsze ma aggro.
UWAGA: zmieniamy cel bossa, zajmując spot najbliżej niego; w miarę możliwości jeden tank tankuje przez całą fazę z wyjątkiem enrage (jeśli się nie uda, będziemy zmieniać tanków); avoidance/stamina gear może być bardzo pomocny.
UWAGA: melee nie zbliżają się do bossa, dopóki tank nie zajmie docelowej pozycji; później stoją w maksymalnym melee range.
Enrage: Co minutę boss wpada w enrage na 15 sek, zwiększając swój dmg do 3-4k.
UWAGA: podczas enrage bossa tankuje rogue z evasion, który z wyprzedzenie zajmuje spot w pobliżu tanka, przechodząć DOOKOŁA, a NIE PRZEZ bossa
Soul Drain: Czar rzucany na losowy cel; zabiera 2,5-3,4k HP i many co 3 sek.
UWAGA: Soul Drain musi być dispellowane asap.
Essence Of Desire (EoD – Faza II): 5,3 mln HP (?)
Melee: 1-1,5k dmg
Aura of Desire: Gracz dostaje 50 proc. obrażeń zadanych bossowi; healing zwiększony o 100 proc.; maksymalna mana zmniejsza się systematycznie przez całą fazę (OOM po około 135 sek. walki).
UWAGA: wszyscy pilnują swojego HP; poniżej 50 proc. HP przestajemy atakować bossa i czekamy na healing.
Deaden: Boss używa co 30-35 sek.; zwiększa dmg taken celu o 100 proc. na 10 sek.
UWAGA: Deaden musi być reflectowane przez tanka.
Spirit Shock: 9,2-11k dmg; castowane co 5 sek. (casting time 1 sek.) w pierwszy cel na liście aggro; dezorientuje na 5 sek.
UWAGA: każdy Spirit Shock musi być przerwany (kick, pummel, earth shock); na bossie cały czas utrzymujemy CoT
Rune Shield: Boss rzuca na siebie; uniemożliwia przerywanie czarów i zwiększa attack/casting speed o 100 proc.
UWAGA: Rune Shield musi być natychmiast ukradzione przez maga.
Essence Of Anger (EoA – Faza III): 3 mln HP
Melee: 1-1,5k dmg
Aura of Anger: Zadaje 103 shadow dmg w pierwszym ticku (częstotliwość nieznana) i o 103 więcej w każdym następnym; systematycznie zwiększa dmg done rajdu (nie mam pojęcia, o ile); praktycznie nie do wyleczenia po około 60 sek. walki.
Spite: Boss rzuca na trzy losowo wybrane osoby; debuff daje 6 sek. immunity na obrażenia, po czym zadaje około 7,5k nature dmg, a następnie znowu daje 2-sek. immunity.
UWAGA: cele Spite muszą być wyleczone asap przed i po nature dmg; używamy [wow]Major Nature Protection Potion[/wow]
Soul Scream: AoE typu cone o dużym zasięgu przed bossem; zadaje 2,5-3,4k shadow dmg, pali 4-6k many i cały rage; każdy punkt spalonego rage zadaje 100 dmg.
UWAGA: obrażenia od Soul Scream może zbierać tylko tank; cały rajd stoi za bossem.
Seethe: Boss używa, gdy zmienia cel albo po tauncie; zwiększa threat generowany przez cel o 200 proc. i szybkość ataku bossa o 100 proc. na 10 sek.
UWAGA: Tank może wymusić Seethe, tauntując „sam siebie”; można wykorzystać do zwiększenia aggro tanka, ale uwaga na zwiększoną szybkość ataku bossa.
Sporo ważnych wskazówek dla TANKÓW, HEALERÓW I NIE TYLKO można znaleźć w TEJ TAKTYCE