ZL
Taktyki - KAZ'ROGAL
Demelain - 2008-04-13, 14:25
: Temat postu: KAZ'ROGAL
Kaz'Rogal - 4,2 mln HP
Melee – 2-3k na płytę
Cleave – trafia tanka do 10k dmg
UWAGA: Nikt poza tankiem nie zbliża się do bossa z przodu.
Mark of Kaz'Rogal – debuffuje wszystkich w rajdzie, zabierając 600 many co sek. przez 5 sek. Jeśli nie ma many do zabrania, dotknięty debuffem wybucha, zadając 10,2-11,3 shadow dmg w promieniu 10-15 yardów (im więcej many zabierze, tym mniejsze obrażenia).
UWAGA: Najgroźniejsza umiejętność bossa (nie działa na postacie nie używające many). Pijemy potki na każdym cd, oszczędzamy manę, utrzymując jej poziom powyżej 3k PRZEZ CAŁĄ WALKĘ. Jeśli komuś nie wystarczy many i nie ma jak jej uzupełnić, ucieka z debuffem od rajdu ASAP. Przydają się DEMONIC RUNY (drop z satyrów w Fellwood).
UWAGA: Mark można zresistować. Wszyscy używający many zabierają Medallion of Karabor (ewentualnie inny przedmiot z Shadow Res.)
War Stomp – stunuje wszystkich w promieniu 15 yardów na 5 sek., zadając 2,3-2,7k dmg.
UWAGA: Melee dps powinien mieć zasięg, stojąc dalej niż 15 yardów od bossa.
Dispell – zdejmuje 1 magiczny efekt z przypadkowego gracza.
FALE TRASHY
1. 4 Ghoule + 4 Abomination + 2 Necromancerów + 2 Banshee
2. 4 Ghoule + 10 Gargulców
3. 4 Ghoule + 4 Necromancerów + 6 Crypt Fiendów
4. 2 Necromancerów + 6 Gargulców + 6 Crypt Fiendów
5. 4 Ghoule + 6 Abomination + 4 Necromancerów
6. 8 Gargulców + 1 Frost Wyrm
7. 8 Gargulców + 1 Frost Wyrm
8. 6 Ghouli + 6 Abomination + 2 Necromancerów + 2 Crypt Fiendy + 2 Banshee
TRASHE
Gargulce – 120k HP, melee dmg 1,5k na płytę, gargoyle strike 850-1150 nature dmg; mogą i powinny być sprowadzone na ziemię (target musi wyjść poza zasięg).
Frost Wyrm – 330k HP, frost breath 2,5-3,5 frost dmg w cel i wszystkich w promieniu 8 yardów (spowalnia ruch o 50 proc. na 6 sek.).
Banshee – 83k HP, 2,5-3k shadow dmg, banshee curse (obniża chance to hit o 66 proc., decursowalne), anti-magic shield (absorbuje 200k magic dmg przez 20 sek.; purge, spellsteal?) – (shackle, turn undead, trap)
Ghoul - 140k HP; 1,5k melee dmg na płytę; kanibalizm - (shackle, turn udead, trap)
Abomination - 180k HP; 3k melee dmg na płytę, poison aura (750 dmg co 3 sek) - (shackle, turn udead, trap)
Necromancer - 120k HP; shadow bolt 2250-2750 dmg; cripple (spowalnia atak i ruch); unholy frenzy (przyspiesza ataki mobów) - (sheep, fear, trap)
Crypt Fiend - 170k HP; 3k melee dmg na płytę; sieć (unieruchomienie)
SPRZYMIERZONE NPC
Najbardziej użyteczni są warriorzy taureni. Nie powinni ginąć.
Hunterzy kitują trashe w zasięg NPC-ów i do tanków, żeby wciągnąć sprzymierzeńców do walki.
Restor - 2008-05-19, 13:30
:
Healing
Maintank
Głównie paladyni i Brittanyy. Focus na tanku mają wszyscy healerzy ze względu na potencjalne problemy z maną.
Uwaga: Leczymy manaefektywnie - najmniej manożerne czary oraz downranking.
Rajd
Głównie druidzi i szamani.
W typowej walce zbiera jedynie grupa melee, jeśli się źle ustawi (w zasięgu stompa).
Leczymy uważnie i unikając overheala (jeśli widać czasówkę nie crosshealujemy direct healem, jeśli widać szamka castującego chaina, nie hotujemy). Nie leczymy osób które nie mają many i z tego powodu giną (powinni być poza zasięgiem, ale nie zawsze tak jest). Nie dotyczy melee i warlocków oczywiście (nerf:))
Przeżycie bardzo ułatwia ustawienie się w pewnej odległości od innych graczy (szczególnie lekarze wyłącznie tanka, którzy nie muszą mieć w zasięgu całego rajdu).