ZL

Taktyki - RAGE WINTERCHILL

Demelain - 2008-04-13, 12:29
: Temat postu: RAGE WINTERCHILL
Rage Winterchill - 4,2 mln HP

Melee - 3k na płytę.

Icebolt – strzela w przypadkowy cel, zadając 4250-5750 frost damage, zamyka w “Ice Blocku”, który zadaje kolejne 2,5k frost dmg co sek. przez 4 sek.

UWAGA: Z “Ice Blocka” wychodzimy ASAP TRINKETEM PVP.
UWAGA: Ice Bolt to instant cast. Healerzy leczą z wyprzedzeniem osobę, którą boss chwilę wcześniej na moment namierza (włączone target of target bossa).


Death and Decay - czar channellowany przez 10 sek., działa obszarowo, wygląda jak ten sam czar w Botanice (czerwone czary mary na ziemi); zabiera do 15 proc. HP co sek.

UWAGA: Uciekamy ASAP z zainfekowanego obszaru. Dotyczy również TANKA.


Frost Nova – zatrzymuje w miejscu na 6 sek.; można, ale nie warto, dispellować; boss nie używa FN równocześnie z D&D.

Frost Armor – identyczna z umiejętnością maga; spowalnia ataki i ruch.

FALE TRASHY

1. 10 Ghouli
2. 10 Ghouli + 2 Crypt Fiendy
3. 6 Ghouli + 6 Crypt Fiendów
4. 6 Ghouli + 4 Crypt Fiendy + 2 Necromancerów
5. 2 Ghoule + 6 Crypt Fiendów + 4 Necromancerów
6. 6 Ghouli + 6 Abomination
7. 4 Ghoule + 4 Necromancerów + 4 Abomination
8. 6 Ghouli + 4 Crypt Fiendy + 2 Abomination + 2 Necromancerów

TRASHE

Ghoul - 140k HP; 1,5k melee dmg na płytę; kanibalizm - (shackle, turn udead, trap)
Abomination - 180k HP; 3k melee dmg na płytę, poison aura (750 dmg co 3 sek) - (shackle, turn udead, trap)
Necromancer - 120k HP; shadow bolt 2250-2750 dmg; cripple (spowalnia atak i ruch); unholy frenzy (przyspiesza ataki mobów) - (sheep, fear, trap)
Crypt Fiend - 170k HP; 3k melee dmg na płytę; sieć (unieruchomienie)

SPRZYMIERZONE NPC

Jaina - aura +100 proc. spiritu w promieniu 20 yardów.

Hunterzy kitują trashe w zasięg NPC-ów i do tanków, żeby wciągnąć sprzymierzeńców do walki.
Restor - 2008-05-19, 12:59
:
Healing

Maintank
Brittanyy
Restor

Icebolty
Nonenalim
Crakuf
Azath
Didimos

Polecam makro "/cast [target=targettarget] nazwa czaru" przy stargetowanym bossie). Stosujemy cast 1.5s oraz instanty (nature's swiftness+healing wave/healing touch), po czym doleczają desygnowani lekarze rajdu (czasówki+chain heale).

Rajd
Gajanna
Didimos
Crakuf
Azath