ZL

Rajdy - Vashj... hmm ;)

Demelain - 2008-03-09, 16:14
: Temat postu: Vashj... hmm ;)
Pokusa była zbyt silna, puste SSC i w ogóle ;) Rozpiskę zrobiłam na wyczucie - nie w każdym miejscu idealnie zgodnie z taktyką (np. melee dps ustawiłam na schodach, a nie przy generatorach). Jeśli okaże się do dupy, będziemy modyfikować na gorąco.

Kto nie próbuje, ten w kozie nie siedzi. Trzymam za nas kciuki ;)

A.
Undet - 2008-03-09, 16:31
:
no przeciez ja polozymy :D
Wariatus - 2008-03-09, 16:35
:
imp.BoM for everyone ... chwila ... WTF ?
Ja i Undet w której strefie mamy się kręcić w miedzy czasie ?
- służywmy jako ostateczne zabezpieczenie za nim elementale dopelzaja do syrenki i jako support ?

PS. proponuje zabrac quest na attu do MH ;)
Undet - 2008-03-09, 16:41
:
no my walimy i nagi i te drugie elitki, z tego co sie orientuje.
a q do MH mam :D tylko vashji i kael czekaja ;)
Strasia - 2008-03-09, 16:53
:
1|\/||* |}0|\/|!! |<0|=|=@|\/| (13 \X/@|21@+!!1
Keyholder - 2008-03-09, 17:17
:
Może zaczniemy kasować posty Straszyka? Nie umiem ich odczytać, inni zapewne też nie, więc może uznamy, że są nie na temat?
Kwinto - 2008-03-09, 17:41
:
keyholder... postami straszyka nikt poza tobą się nie przejmuje ani ich nie czyta... zdradzę ci jeszcze tajemnicę: on to robi speclajnie, żeby cię podrażnić... :>
Restor - 2008-03-09, 17:56
:
Nieprawda, ja je czytam!
Strasia - 2008-03-09, 18:40
:
|}0 +@|<1|\| +`/ j3$+3$... 1|\||\|`/
Kwinto - 2008-03-10, 08:52
:
http://wowwebstats.com/rdobbzvoojqmi - jest, dziala :)
Strasia - 2008-03-10, 11:31
:
Kwinto, fstyt :>
Cadanea - 2008-03-10, 12:03
:
ogladalam troche filmikow i na jednym nagi w ogole zostawili na ot do konca walki... w sumie trzy i znikaja chyba po zabiciu vashj... natomiast wszyscy nukowali stridery... gdzies tez widzialam, ze caly czas ( na zmiane oczywiscie ze wzgledu na cd) ktos rzucal nety na trzynogi i po prostu ostry nuke bydlaka... mysle ze mozna by sprobowac...
Dariush - 2008-03-10, 14:55
:
Orchide napisał/a:
ogladalam troche filmikow i na jednym nagi w ogole zostawili na ot do konca walki... w sumie trzy i znikaja chyba po zabiciu vashj... natomiast wszyscy nukowali stridery... gdzies tez widzialam, ze caly czas ( na zmiane oczywiscie ze wzgledu na cd) ktos rzucal nety na trzynogi i po prostu ostry nuke bydlaka... mysle ze mozna by sprobowac...


Problem właśnie w tym, że addy nie znikają. Po wyłączeniu wszystkich generatorów przestają się spawnować nowe, ale te, które już są na planszy, muszą zostać zabite. Co więcej, nie ma limitu danego rodzaju addów: spawnują się one co kilkadziesiąt sekund i ile ich będzie zależy od tego, jak długo potrwa wyłączanie generatorów. Utrzymanie tanka ściągającego obrażenia od dwóch elitek jest możliwe - choć miejscami dość trudne - ale przy trzech raczej nie da się już tego zrobić. A jeśli po zakończeniu drugiej fazy MT i OT będą zajęci elitkami, to kto będzie tankował Vashj? Trzymanie stridera w jednym miejscu - przez ciągłe stunnowanie, netowanie itd. - jest teoretycznie możliwe i pewnie rozwiązałoby część problemów, tyle tylko, że żadne miejsce nie będzie raczej w zasięgu wszystkich ranged dps, więc taka taktyka może zrodzić nowe problemy. I jeszcze co do bicia stridera - optymalnie by było, gdyby 70 - 80% HP zabierały mu DoTy, czego chyba nie udało się wczoraj osiągnąć? Tak sobie też myślę, czy setup mieliśmy odpowiedni. Może jednak zrezygnować z jednego healera na rzecz ranged dps?
Nightblóód - 2008-03-10, 15:01
:
matematyka jest prosta, 175000HP zjechac przez 60sekund w 4 osoby stojace przy generatorach (przy zalozeniu ze wszyscy stoja tak ze non-stop dpsuja, pewnie gdzies po srodku - kolo Vashj) daje 730dps na osobe, przy czym Orchi w tym czasie jest w stanie wygenerowac treat wiekszy niz nakladany dps...raczej nierealne, nawet jak bedzie net, shamanstki frost shock, czy hunterska pulapka. Tyle matematyki...

W praktyce to lepiej wyglada...wazne jest aby do ubijania striderow kierowac osoby z dpsem zdecydowanie powyzej 730dps, aby zostal czas na zabijanie elitek.

na pewno musimy odejsc od generatorow i podchodzic do nich jak ktos przez mikrofon powie ze ma TC...te pare sekund czekania na wylaczenie generatora nas nie zbawi. Ja to widze mniej-wiecej tak:
4 hunterow biega wokol platformy i wali czym tylko moze w stridera - generalnie walczy o utrzymanie aggro na sobie oraz o to aby strider poruszal sie w miare mozliwosci po wewnetrzym okregu. Za striderem idzie lock rzucajac obowiazkowo CoEx oraz Corruption, Immolate i co tam tylko ma - w czasie trwania DoTow, szczegolnie CoEX ubija elitki przy MT/OT,potem odswierza doty - DoTimer addon wymagany. Kiedy pojawi sie TC hunter bez agro na sobie podbiega do wlasciwego generatora i go wylacza...nie ma znaczenia ktory hunter, wazne aby mial sluchawki i mikrofon i zameldowal ze moze go wylaczyc (dopiero wtedy podajemy TC, nie wczesniej). W probach z hunterami przy generatorach, hunterzy osiagneli miedzy 1000 a 1200 dps co w rezultacie powinno dac 40 sekund na zabicie kazdego stridera oraz okolo 10-15 sekund na ubijanie elitek. Wiem ze hunterzy beda sie poruszac i dps spadnie, ostatecznie jednak powinni sie w 60 sekundach zmiescic, uwzgledniajac wylaczenie generatora, ustawienie pulapek, uderzenie kilka razy w elitki itd...

Odejmujac 8 depeseerow przy na schodach, zostaje nam 3 (w tym jeden lock kitujacy CoEX) do zabijania elitek. Jesli elity maja rowniez 175000HP i respawnuja sie co 45sekund to minimalny dps jest ~1300...hmmm ciezko. Przy 4 depeeserach to 972 - zdecydowanie lepiej.

cd.nastapi

PS. Widze ze Dariush juz zasugrowal zmiane setupu, co tez potwierdzam.
Kwinto - 2008-03-10, 15:02
:
Dariush nie mamy tylu DoTowców. 1 shadow i 1 affli nie złożą mu nawet 10% przed spawnem następnego adda, a u pozostałych dpsów... powiedzmy, że DoTy nie są optymalnym sposobem robienia kuku :>