ZL

Taktyki - FATHOM-LORD KARATHRESS

Demelain - 2008-02-24, 13:31
: Temat postu: FATHOM-LORD KARATHRESS
PULL



POZYCJE



Fathom-Lord Karathress – 1,7 mln HP, enrage po 10 min.

Shadow Bolt – co 10 sek. w pojedynczy cel, zabiera 50 proc. total HP, może być zrezistowany całkowicie, ale nie częściowo; prawdopodobnie nie działa na postacie bez many albo w melee range – sprawdzimy.

Addy:

1. Fathom-Guard Sharkkis (Hunter) – 855 k HP

Multishot – 2-3 k dmg x 3 cele

Leeching Throw (Viper Sting) – zabiera ok. 3 k many, nie może być zdispellowane.

Summon Pet – elemental albo beast (nie jesteśmy pewni, czy możliwe CC), tankowany przez tego samego lub drugiego tanka – sprawdzimy

The Beast Within – dmg bossa zwiększony o 30 proc., a peta o 50 proc. na 18 sek.

2. Fathom-Guard Tidalvess (Shaman)
– 840 k HP

Shaman Abilities – ma umiejetności bojowe normalnego shamana – m.in. Windfury i Frost Shock (ok. 6k dmg).

Totemy:
Spitfire Totem – 2250-3000 fire dmg w promieniu 45 yardów w 5 celów; 25k HP (stawiany co 1 minutę), MUSI BYĆ NISZCZONY ASAP
Cleansing Totem – można zignorować
Earthbind Totem – można zignorować

3. Fathom-Guard Caribdis (Priest) – 885 k HP

Water Bolt Volley – 2700-3250 dmg w promieniu 45 yardów

Healing Wave – ok. 15 sek. CD, leczy pojedynczy cel (adda lub bossa) za 20-30 proc. HP, MUSI BYĆ PRZERYWANE

Tidal Surge – 15-20 sek. CD, stunuje i zamyka wszystkie cele w promieniu 10 yardów w „ice block” na 3 sek., cele nadal otrzymują dmg, ale nie mogą zadawać obrażeń/przerywać czarów, zamknięty w „ice block” tank nie traci agoro; jeśli w czasie Tidal Surge add próbuje rzucać heala, musi go przerywać ranged dps

Whirlwind – nie zadaje obrażeń, wyrzuca w powietrze na 3-6 sek., nakłada debuffa spowalniającego castowanie

UWAGA: Po zabiciu każdego adda boss zyskuje jedną z jego umiejętności:

1. The Beast Within
2. Spitfire Totem
3. Tidal Surge
Demelain - 2008-02-24, 15:18
:
ROZKŁAD JAZDY BEZ TRZYMANKI

TANKOWANIE I HEALING:

BOSS:
Wilk MT1 (pull bez MD)

Healing: Dariush + Nonenalim (po zabiciu Huntera) + Wolfhart (po zabiciu Shamana)

1. HUNTER + PET: Yerem (pull adda i peta z MD)

Healing: Nonenalim (przechodzi do leczenia Dariusha i MT1 po zabiciu Huntera)

2. SHAMAN: Daaron (pull z MD)

Healing: Wolfhart (przechodzi do leczenia Dariusha, Nonenalima i MT1 po zabiciu Shamana), Didimos (po zabiciu Shamana leczy rajd), Crakuf (Grounding Totem + leczenie swojej grupy; po zabiciu Shamana leczy rajd)

3. PRIEST: Sulivoy (pull z MD, przerywa Heala i, w miarę możliwości, używa Reflect na Water Bolt Volley)

Healing: Ozrik (stoi powyżej 10 yardów od bossa, stały HoT na tanku na wypadek Whirlwinda, leczy rajd po zabiciu Priesta)

HEALING RAJDU:

Gajanna (HoTy na aktualnym offtanku) UWAGA: pomagacie leczyć Yerema na Hunterze

DPS:

Dps przemieszcza się jak na mapce 2. Zabijamy najpierw trzy addy (+ peta), potem bossa.

ZADANIA SPECJALNE:

Kwinto, Blada - od początku walki na Priescie, przerywają Heala i, w miarę możliwości, Water Bolt Volley (koniecznie Mind-numbing Poison)

Orchide – od początku walki CoT na Priesta

Crakuf – Grounding Totem podczas walki z Shamanem

Elzbieta, Vegelus, Soucouyant – niszczenie Spitfire Totem (25 k HP) od zabicia Huntera do końca walki (pojawia się raz na minutę – najpierw przy Shamanie, a po jego śmierci – przy bossie).

Przydatne macro: /tar Spitfire

Kalaam, Keleborn, Polak, Ponia – CS Heal podczas walki z Priestem, jeśli melee będą w „ice blocku”
Demelain - 2008-02-24, 15:48
:
Grupa 1

Crakuf
Daaron
Kwinto
Straszyk
Yerem

Grupa 2

Elzbieta
Soucouyant
Vegelus
Blada
Ozrik

Grupa 3

Alishya
Nightblood
Kalaam
Keleborn
Undet

Grupa 4

Didimos
Gajanna
Sante
Orchide
Polak

Grupa 5

Dariush
Nonenalim
Wolfhart
Sulivoy
Wilk
Demelain - 2008-02-24, 15:55
:
Buffy:

Sante: stamina (gr. 1, 2, 3, 4, 5)
Didimos: spirit (gr. 1, 2, 3, 4, 5)
Undet: SP (gr. 1, 2, 3, 4, 5)

Gajanna: MotW (1, 2, 3, 4, 5)

Kalaam - intelect (gr. 1 )
Keleborn - intelect (gr. 2, 3)
Ponia - intelect (gr. 4, 5)

Pala buffy i aury rozdziela CL