ZL

Taktyki - HYDROSS THE UNSTABLE

Demelain - 2008-02-08, 02:16
: Temat postu: HYDROSS THE UNSTABLE
Hydross The Unstable: elemental (frost/nature), około 3,5 mln HP, enrage po 10 min.

Boss zmienia fazę z frost na nature (i odwrotnie) po przekroczeniu linii widocznej na rysunku. W obu fazach tankowany przez tanka z odpowiednią odpornością (około 350 z aurą paladyna/huntera; 490 defence rating).

Mark of Hydross: debuff dla całego rajdu, zwiększa frost/nature dmg o 10, 25, 50, 100, 250 proc.; kolejny stuck co 15 sek.

Water Tomb (Faza I - frost): boss castuje WT co 7 sek., zadaje losowej osobie 4,5k frost dmg przez 5 sek. i stunuje na 4 sek.

UWAGA: WT działa AOE w promieniu 8 yardów --> SPREAD OUT

Vile Sludge (Faza II - nature): boss castuje co 15 sek., zadaje losowej osobie 4k nature dmg przez 24 sek., zmniejsza dmg and healing done o 50 proc. na 24 sek.

Tankowanie:

Faza I (frost)

MT: Sliwek
Tankowanie w 2 niebieskich beamach, pozycja jak na rysunku.

Plan A
5-7 sek. po czwartym stucku Mark of Hydross (+100 proc. dmg) tank przeprowadza bossa za linię aż do zmiany fazy (Hydross zmienia kolor z niebieskiego na zielony).

Plan B
Próbujemy tej samej operacji 15 sek. później, czyli po piątym stucku Mark of Hydross (250 proc.)

Faza II (nature)

MT: Thimotehh
Boss musi być przejęty natychmiast po zmianie fazy.

UWAGA: Hydross obniża (resetuje?) aggro poprzedniego tanka po zmianie fazy, ale jest odporny na taunta. Hunterzy pomagają przejąć bossa MD.

Tank, który szykuje się do przejęcia bossa, jest do niego "przyklejony" podczas przeprowadzania, ale nie bije. Używa Shield Slam natychmiast, gdy boss zmieni kolor.

Tankowanie w pozycji widocznej na rysunku. 5-7 sek. po czwartym stucku Mark of Hydross tank prowadzi bossa za linię aż do zmiany fazy, kiedy następuje kolejne przejęcie.

Obie fazy powtarzają się do 15 proc. HP bossa.

Addy: 50k HP, 4-6k frost/nature dmg

Cztery elementale pojawiają się wokół bossa po każdej zmianie fazy (odpowiednio: frost lub nature).

UWAGA: Addy muszą zostać złapane przez offtanków (Daaron, Wilk - po około 120 nature + frost resistance z aurą paladyna/huntera) ASAP i przyprowadzone do bossa.

Zabijamy addy kolejno (cele wyznaczają offtankowie).

UWAGA: Ostrożnie z aggro! Przed końcem fazy przestajemy rzucać DoTy. Ostatnie powinny przestać działać przed zmianą.

Healing:

W fazie bez addów:

Dariush, Nonenalim, Wolfhart, Didimos --> aktualny MT (Sliwek, Thimotehh)
Aliria, Crakuf, Ozrik ---> rajd

UWAGA:
Pod koniec fazy przestajemy rzucać HoTy. Ostatnie powinny przestać działać przed zmianą.

W fazie addów:

Wolfhart, Dariush ---> Sliwek, Thimotehh
Nonenalim, Didimos (HoTy na MT) ---> Daaron
Aliria, Ozrik (HoTy na MT) ---> Wilk
Crakuf ---> rajd
Sante - 2008-02-08, 19:21
:
Grupa 1

Kalaam
Alishya
Polak
Sante
Crakuf

Grupa 2

Blada
Straszyk
Kwinto
Elzbieta
Ozrik

Grupa 3

Orchide
Nightblood
Slawomir
Undet
Didimos

Grupa 4

Wilk
Vegelus
Nonenalim
Daaron
Aliria

Grupa 5

Sliwek
Soucouyant
Wolfhart
Dariush
Thimotehh
Sante - 2008-02-08, 19:22
:
Buffy:

Sante: stamina (gr. 1, 2, 3, 4, 5)
Didimos: spirit (gr. 1, 2, 3, 4, 5)
Undet: SP (gr. 1, 2, 3, 4, 5)

Aliria: MotW (1, 2, 3, 4, 5)

Kalaam - intelect (gr. 1, 2, 3 )
Polak - intelect (gr. 4, 5)

Pala buffy i aury rozdziela CL