ZL

Taktyki - LURKER BELOW

Demelain - 2008-02-08, 00:33
: Temat postu: LURKER BELOW
The Lurker Below: paskuda podwodna, jakieś 5,3 mln HP

Faza I

Melee: bije tanka za 5-9k

Geyser: 3,3-3,7k frost dmg na losową osobę w rajdzie, knoback do 10 yardów, trzeba błyskawicznie wracać z wody na platformę

UWAGA: woda jest wrząca i zadaje obrażenia; Geyser działa jak AOE o niewielkim zasięgu, dlatego SPREAD OUT przez całą walkę

Spout: co 40-45 sek. boss zaczyna się obracać (zgodnie lub przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), plując strumieniem „wody pod ciśnieniem” na dużą odległość; zaczyna od aktualnego celu (MT) i zatacza więcej niż pełne koło.

UWAGA: Trafienie przez Spout to pewna śmierć. Strumień zadaje duże obrażenia, ale przede wszystkim odrzuca daleko do wrzącej wody (czasem nawet na 100-300 yardów). Nie ma szans na powrót z takiej odległości.
Unikamy Spouta:
a. uciekając do wody przed zbliżającym się strumienień (wracamy na platformę ASAP)
b. biegniemy wokół platformy po wewnątrznej krawędzi atolu, uciekając przed strumieniem, aż zatoczy pełne koło

Magowie mogą użyć Ice Blocka, a paladyni - Divine Shield.

Whirl(wind): 30 sek. cd, 3-4k dmg wszystkim w melee range, knoback na 5 yardów.

UWAGA: MT2 powinien utrzymywać drugą pozycję na liście aggro, żeby w razie potrzeby złapać bossa po knobacku MT1.

UWAGA: Ranged i healerzy stoją blisko zewnętrznej krawędzi platformy, poza zasięgiem Whirla.

DPS
W Fazie I cały czas na bossie (melee uważają na Whirla). Walczymy na głównej platformie.

Healing
Wolfhart, Nonenalim -> target MT1 (Thimotehh), focus MT2 (Sliwek)
Aliria -> target MT1 (Thimotehh), focus MT2 (Sliwek) + rajd
Dariush, Crakuf, Ozrik, Didimos -> target rajd, focus MT1 (HoTy)

Faza II

Submerge: co 120 sek. boss nurkuje i pojawiają się addy

UWAGA: wszystkie addy są podatne na każdą formę CC (sheep, fear, trap, stun)

3 x Guardian (60-70k HP) na głównej platformie
Przejmują (numerki jak na mapce powyżej):
1. Thimotehh
2. Sliwek
3. Wariatus

UWAGA: Nikt poza tankami nie stoi z przodu Guardianów; paskudny Cleave w promieniu 180 st. z przodu.

2 x Ambusher (26k HP) na każdej z 3 bocznych platform

Nie muszą być offtankowani; Ambusherów zabijają równocześnie 3 grupy ranged dps

UWAGA: Grupy ranged dps dbają, by przed początkiem Fazy II być w zasięgu swoich platform.

Platforma 1
Orchide
Polak
Nightblood
Undet

Platforma 2
Alishya
Kalaam
Slawomir
Sante


Platforma 3
Vegelus
Elzbieta
Soucouyant
Ponia

Po zabiciu Ambusherów (bijemy od lewej, prawy może być na chwilę CC), ranged dps atakuje Guardianów w (jakże zaskakującej ;)) kolejności 1-> 2 -> 3

Melee dps (Straszyk, Wilk, Blada) od początku fazy bije Guardianów w identycznej kolejności.

Na zabicie addów mamy 60 sek. Potem pojawia się Lurker, który musi być złapany przez tanka ASAP.

Healing
Tankowie na Guardianach:
Dariush -> Sliwek
Wolfhart -> Thimotehh
Nonenalim -> Wariatus

Rajd:
Aliria, Crakuf, Ozrik, Didimos
Sante - 2008-02-08, 19:18
:
Grupa 1

Kalaam
Alishya
Polak
Sante
Crakuf

Grupa 2

Blada
Straszyk
Elzbieta
Didimos
Ozrik

Grupa 3

Orchide
Nightblood
Slawomir
Ponia
Undet


Grupa 4

Wilk
Vegelus
Wariatus
Soucouyant
Aliria

Grupa 5

Sliwek
Nonenalim
Wolfhart
Dariush
Thimotehh
Sante - 2008-02-08, 19:23
:
Buffy:

Sante: stamina (gr. 1, 2, 3, 4, 5)
Didimos: spirit (gr. 1, 2, 3, 4, 5)
Undet: SP (gr. 1, 2, 3, 4, 5)

Aliria: MotW (1, 2, 3, 4, 5)

Kalaam - intelect (gr. 1 )
Polak - intelect (gr. 2, 3)
Ponia - intelect (gr. 4, 5)

Pala buffy i aury rozdziela CL