ZL

Taktyki - MAGTHERIDON

Demelain - 2008-02-01, 14:21
: Temat postu: MAGTHERIDON
Faza I

Walka rozpoczyna się po zaatakowaniu 5 channelerów stojących wokół zbanishowanego Magtheridona. Wszyscy muszą być zaatakowani przez tanków (lub hunterów z MD) RÓWNOCZEŚNIE. Boss stoi w banishu przez następne 2 minuty. Potem musi być przejęty przez MT1.

Tankowanie i healing:
Tankowie odprowadzają swoje cele w kierunku ścian – jak najdalej od siebie nawzajem. Healerzy pilnują swoich tanków.

Channeler 1:
Wilk
Marilith


Channeler 2:

Thimotehh (MT1)
Wolfhart
Ilena

Channeler 3:
MD pull (Vegelus) ---> Thimotehh; Wilk przejmuje po zabiciu Channelera 1
Marilith + Gajanna ---> target Wilk, focus rajd

Channeler 4:
Yerem
Zuzana

Channeler 5:
Sulivoy (zachowaj Shield Walla na ostatni etap – po śmierci Channelera 4)
Crakuf
Zuzana pomaga po zabiciu Channelera 4

Ozrik ---> rajd

Zabijamy kolejno channelerów od 1 do 5 (zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Do chwili uwolnienia bossa muszą zginąć minimum 3 addy.
UWAGA: po zabiciu channelera wszyscy pozostali dostają stackującego się buffa, który przyspiesza atak i zwiększa dmg o 30 proc. Czwarty i piąty Channeler bije bardzo mocno.

Channelerzy: 240 k HP, można i należy używać disarm.

Shadow Bolt Volley – 1-1,4 k shadow dmg w promieniu 30 yardów.
Dark Mending – przy HP poniżej 50 proc. leczenie 70-80 k obrażeń w promieniu 30 yardów.

UWAGA: Oba czary muszą być przerywane.

Przywoływanie Abyssali (Elemental) – 2,6-3,4 k fire dmg w miejscu pojawienia się, Fire Blast z 20 yardów (2,7-3,3 k fire dmg), melee dmg. Jeden channeler może przyzwać równocześnie tylko 2 Abyssale. Elementale despawnują się po 1 minucie.

UWAGA: Abyssale muszą być CC. Nie zabijamy ich.

ZADANIA SPECJALNE:

PRZERYWANIE CZARÓW

Warriorzy: Shadow Bolt Volley (Shield Bash, Pummel)
Rogue'owie: Dark Mending (Kick, KONIECZNIE Mind Numbing Poison)
Magowie: SBV i DM (CS)
Warlockowie: CoT

CC NA ABYSSALACH

Warlockowie: Banish, Fear
Hunterzy: Freezing Trap
Prieści: Fear
Magowie: Frost Nova

Faza II

MT1 odprowadza bossa pod ścianę jaskini (w miejsce, gdzie nie ma już Channelerów) i ustawia TYŁEM DO RAJDU (Cleave).

MT1: Thimotehh
Healing: Wolfhart, Ilena + Gajanna + HoTy

Kontynuujemy zabijanie Channelerów, przerywanie czarów, CC na Abyssalach. Uważamy na:

CAVE IN: Sufit opada na głowę (podobnie jak u Gruula), targetuje konkretny cel, działa w promieniu 8 yardów, każdy następny tick jest mocniejszy. Uciekamy z obszaru cave In ASAP.

EARTH QUAKE: Co około 50 sek. (pierwszy raz po 40 sek. od rozpoczęcia fazy) Magtheridon AOE knocbackuje cały rajd (latamy przez 5-7 sek). Ranged dps (w tym klikacze) i healerzy starają się trzymać w pobliżu ścian, żeby uniknąć latania na dużą odległość.

CONFLAGRATION: Magtheridon rzuca Fire Balla w przypadkowe miejsce w jaskini. Unikamy płonących miejsc. Gracz dotknięty Conflagration dostaje DoT, jest zdezorientowany i zadaje obrażenia sąsiadom.

BLAST NOVA: Po 60 sek. od rozpoczęcia fazy II Magtheridon zaczyna castować Blast Novą (2,2-2,8 k fire dmg co 2 sek. w każdą osobę w rajdzie). Boss powtarza czar CO 60 SEK.

UWAGA: Blast Nova MUSI BYĆ PRZERWANA.

Czar jest przerywany, gdy 5 osób RÓWNOCZEŚNIE P-kliknie 5 kostek (Manticron Cube), przy których stali Channelerzy. Po kliknięciu kostki gracz dostaje debuffa (Mind Exhaustion), który nie pozwala mu użyć kostki ponownie przed upływem CD. Dlatego do każdej kostki przypiszemy 2 graczy, którzy muszą jej używać na zmianę co 60 sek. (dodatkowo po 1 w rezerwie – na wypadek śmierci klikacza).

1. Klikacze muszą użyć kostek jednocześnie (pięciu w każdej turze). ABSOLUTNIE NIE WOLNO SIĘ PORUSZYĆ (używanie kostki jest channelowe), dopóki Blast Nova nie zostanie przerwana (5 aktywnych promieni równocześnie). Po przerwaniu czaru bossa klikacze odsuwają się od kostek, żeby uniknąć dodatkowych obrażeń (w każdej sek. channelowania gracz dostaje 800 dmg) i czekają na swoją kolejkę.

2. Czekając, klikacze trzymają się w pobliżu swojej kostki, ale NIE BEZPOŚREDNIO PRZY NIEJ, żeby cave in nie pojawiło się nad kostką, uniemożliwiając channelowanie.

3. Kostki można użyć Z DOWOLNEJ STRONY.

4. Po knockbacku wracamy na pozycje w pobliżu swoich kostek.

5. Healerzy leczą cały rajd, rzucają HoT na MT1 (Thimotehh), ale pilnują swoich klikaczy, starając się trzymać w pobliżu właściwej kostki.

Kostka 1:
I tura: Kalaam
II tura: Alishya
Rezerwa: Daaron
Healing: Marilith

Kostka 2:
I tura: Keleborn
II tura: Vegelus
Rezerwa: Wilk
Healing: Ozrik

Kostka 3:
I tura: Kwinto
II tura: Nightblood
Rezerwa: Straszyk
Healing: Gajanna

Kostka 4:
I tura: Elzbieta
II tura: Sulivoy
Rezerwa: Undet
Healing: Zuzana

Kostka 5:
I tura: Takin
II tura: Orchide
Rezerwa: Sante
Healing: Crakuf

KLUCZOWE MOMENTY:

1. Czwarta Blast Nova zbiega się w czasie z Earth Quake. Bezpośrednio przed EQ klikacze z II tury ustawiają się pod ścianą, tuż za swoją kostką (ewentualnie twarzą do bossa, plecami tuż przy kostce - będziemy testować), żeby uniknąć knockbacka.

2. Przy 34 proc. HP bossa STOP DPS. Czekamy na Blast Novą, po przerwaniu wracamy do walki. Przy 30 proc. HP boss rzuca AoE Cave in (cały rajd dostaje ok. 7k dmg i stun na 2 sek.). Bezpośrednio przedtem rajd musi mieć full HP, a tank wszystkie HoTy. Po Cave in używamy Healthstonów, potionów, bandaży.
Sante - 2008-02-01, 16:22
:
Grupa 1

Kalaam
Keleborn
Ponia
Elzbieta
Crakuf

Grupa 2

Kwinto
Straszyk
Daaron
Sivter
Blada

Grupa 3

Alishya
Nightblood
Orchide
Takin
Ozrik

Grupa 4

Wilk
Brittanyy
Yerem
Marilith
Vegelus

Grupa 5

Sliwek
Nonenalim
Gajanna
Thimotehh
Didimos
Sante - 2008-02-01, 16:24
:
BUFFY

Marilith - GoTW (gr. 1, 2, 3)
Gajanna - GoTW (gr. 4, 5)

Didimos - shadow prot (gr. 1, 2, 3, 4, 5), stamina (gr. 1, 2, 3, 4, 5)
Brittanyy - spirit (gr. 1, 2, 3, 4, 5)


Kalaam - intelect (gr. 1, 2)
Keleborn - intelect (gr. 3, 4)
Ponia - intelect (gr. 5)

Pala buffy i aury rozdziela CL