ZL

Taktyki - HIGH ASTROMANCER SOLARIAN

Demelain - 2008-01-27, 15:56
: Temat postu: HIGH ASTROMANCER SOLARIAN


High Astromancer Solarian – dziwny warlock w T4, który strzela z Arcane Missiles; prawdopodobnie około 3 milionów HP + addy, panienka bardzo wrażliwa na melee dmg - ZALECANE FLASK OF RELENTLESS ASSAULT NAWET DLA TANKÓW.

Faza I (50 sek)

Arcane Missiles
(3 x po 3,4-3,6k dmg) - boss spamuje je, losowo zmieniając cele.
W rajdzie nikt nie powinien mieć poniżej 10k HP buffed. Zaopatrujemy się również w gear z arcane resistance (80+) – polecam Cloak of Arcane Evasion z enchantem +15 AR, Violet Badge i najlepiej jeszcze 1-2 przedmioty. Być może przeżyjemy bez AR, ale chcemy zwiększyć swoje szanse.

Wrath of the Astromancer – debuff rzucany co jakiś czas na losowo wybrany cel z wyjątkiem main tanka.
Osoba z debuffem ASAP ucieka od rajdu na minimum 15 yardów. Po 5 sekundach dostaje 7-8k dmg i wylatuje wysoko w powietrze. Na szczęście nie ma obrażeń od upadku, uff ;)

UWAGA!!! DEBUFF JEST ZABÓJCZY!!! Może się zdarzyć zawsze, gdy boss jest widoczny (również w fazie portali). Ucieczka od rajdu to absolutny priorytet!

Light of the Astromancer – co 45 sek. cały rajd dostaje 2,3-2,5 arcane dmg.

Melee dmg – od czasu do czasu słabo uderza w pierwszego na liście aggro, w melee range; obrażenia melee są redukowane przez AR

Faza II

Boss teleportuje się na środek sali, otwiera trzy portale i znika. W tym czasie rajd przemieszcza się tak, żeby stać przy brzegu platformy w równej odległości od wszystkich portali. Wychodzi z nich 12 addów po 20k hp, które są łapane przez przez dwóch tanków w miejscu, gdzie stoi rajd. Addy giną od AOE (Seed of Corruption, AOE magów, pułapka spowalniająca, frost nova w ustalonej kolejności).
Po 15 sekundach boss spawnuje się w jednym z portali. Z dwóch pozostałych wychodzą dwaj healerzy po 75k hp. Cała trójka jest łapana na miejscu przez tanków. Addy-healerzy muszą stać z dala od rajdu (silence). Konieczny interrupt heala (shield bash, pummel, kick, stun, whatever). Po zabiciu healerów kontynuujemy walkę z bossem.

Fazy I i II wystepują na zmianę do momentu odebrania bossowi 80 proc. HP.

Faza III (zaczyna się przy 20 proc. HP bossa)

Boss zamienia się w Voidwalkera. Przestaje używać dotychczasowych umiejętności. Co 10 sek. castuje Void Bolta (4,4-5,1k dmg) w cel o najwyższym aggro. Straszy do 5 celów w melee range. Jest tauntowalny.
Demelain - 2008-01-27, 16:39
:
ROZKŁAD JAZDY BEZ TRZYMANKI

Tankowie:

Thimotehh (dps gear)
Sliwek (dps gear)
Yerem
Daaron
Wilk

W Fazie I boss jest praktycznie nietankowalny (podobnie jak Aran).

W Fazie II dwóch tanków (Wilk + Yerem) zbiera 12 addów zabijanych AOE. Trzech tanków (Thimotehh, Sliwek, Daaron) biegnie pod portale, łapie bossa i dwóch healerów.

Melee dps:

W Fazie I - wszyscy melee (Blada, Kwinto, Daaron, Wilk, Thimotehh, Sliwek) na bossie.

W Fazie II melee tankują. Blada, Straszyk (add healer tankowany przez misia lub lewy) i Kwinto (drugi add healer) pomagają przerywać heala. Wolny tank pomaga zabić drugiego adda healera, potem wraca do bossa.

Ranged dps:

W Fazie I wszyscy leją Solarian, stojąc w dość ciasnej grupie w odległości około 20-24 yardów (wystarczającej dla shadow priesta) od bossa. Osoba z debuffem odbiega na minimum 15 yardów od rajdu (trzymając się z dala od tanków). Po upadku wraca do rajdu.

W Fazie II:

Hunterzy ustawiają pułapkę spowalniającą i pomagają zabijać addy do czasu spawnu healerów. Potem zabijają healerów, zaczynając od lewego.

Warlockowie zaczynają obrzucać addy Seed of Corruption, gdy tylko znajdą się w zasięgu.

Magowie rzucają frost novą na addy w ustalonej kolejności (Kalaam -> Keleborn -> Polak) i AOE.

UWAGA: MAGOWIE PILNUJĄ MANY. Ze względu na AOE, walka jest manożerna. Pijemy potki i używamy kamieni many najczęściej, jak to możliwe.

W Fazie III tank and spank.

Healerzy:

Nonenalim, Didimos, Brittanyy

W Fazie I i II leczenie tanka/tanków na bossie i dużych addach (tylko Faza II) oraz celów Arcane Missiles.

UWAGA: konieczne makro

dla paladynów:
/target High Astromancer Solarian
/assist
/cast Flash of Light(Rank 7)

dla priestów:
/target High Astromancer Solarian
/assist
/cast Flash Heal(Rank 9)


Marilith, Gajanna
focus ---> cały rajd; w Fazie II leczenie tanków (Yerem, Wilk) i klas AOE na małych addach.

Marilith ---> Wilk
Gajanna ---> Yerem

Crakuf, Ozrik

focus ---> cały rajd
W Fazie I - utrzymanie rajdu na top HP, leczenie gracza po Wrath of the Astromancer
W Fazie II - pilnujecie też tanków na bossie i dużych addach (Thimotehh, Sulivoy, Sliwek)

W Fazie III wszyscy leczą cel bossa.
Demelain - 2008-01-27, 17:04
:
Grupa 1:

Daaron
Blada
Straszyk
Kwinto
Crakuf


Grupa 2:


Kalaam
Keleborn
Alishya
Nightblood
Ozrik

Grupa 3:

Elzbieta
Vegelus
Takin
Sivter
Wilk


Grupa 4:


Nonenalim
Didimos
Marilith
Gajanna
Thimotehh

Grupa 5:

Yerem
Brittanyy
Orchide
Sliwek
Ponia