ZL

Taktyki - VOID REAVER

Demelain - 2007-12-01, 16:16
: Temat postu: VOID REAVER
Na takich pozycjach zaczynamy walkę. W miarę możliwości staramy się na nie wracać, żeby pozostawać w zasięgu przypisanych do naszej grupy healerów (z których każdy będzie miał nad głową rajdową ikonę). Mapka jest oczywiście orientacyjna (układ grup zależy od składu rajdu), ale pozycje dla poszczególnych numerów będą takie, jak na rysunku, więc proszę jej zapamiętać.

Void Reaver: 4,5 mln HP, mechanical immune na taunta, drain life, siphon life, wpada w enrage po 10 min.

Arcane Orb: kulisty arcanowy pocisk wystrzeliwany w kierunku losowego celu poza melee range. Po wylądowaniu powoduje wybuch podobny do Arcane Explosion, który zadaje 4675-6325 dmg w promieniu 20 yardów i silencuje na 6 sek. BigWigs oznacza aktualny cel czaszką, a na ekranie pojawia się komunikat, w czyim kierunku leci kula. Orb ląduje ZAWSZE w miejscu, gdzie stał cel, kiedy pocisk został wystrzelony. Dlatego cel z czaszką i wszyscy, którzy stali w pobliżu, uciekają PO OBWODZIE KOŁA LUB NA ZEWNĄTRZ W KIERUNKU ŚCIAN.
Uwaga: kilka orbów może zostać wystrzelonych prawie równocześnie (w odstępie 3 sek) w zbliżonym kierunku. Uciekając, trzeba uważać, aby nie wpaść w obszar sąsiedniej eksplozji.

Pounding: channelowe AoE, 1350-2250 dmg/sek przez 3 sek, zadaje obrażenia wszystkim celom w promieniu 18 yardów. CD 12 sek. Melee dps nie ucieka przed AoE. Wskazane posiadanie kilku rzeczy z AR. Rogale używają Cloak of Shadows.

Knockback: VR odrzuca tanka pierwszego na liście aggro na niewielką odległość i znacząco obniża jego threat. Pozostali tankowie (łącznie zaleca się 4) starają się cały czas utrzymać kolejne pozycje na liście aggro, żeby natychmiast przejąć bossa. Uwaga: VR JEST ODPORNY NA TAUNTA. Klasy dps PILNUJĄ SWOJEGO AGGRO.


Bossa da się zresetować. Kiedy damy hasło do odwrotu, kto zdąży, ucieka za drzwi, którymi weszliśmy.


SIEDEM PRZYKAZAŃ

1. Ranged dps i healerzy uciekają przed orbami (poza zasięg 20 yardów od miejsca wybuchu), uważając, by nie wpaść z deszczu pod rynnę.
2. Ranged dps i healerzy trzymają się w maksymalnym zasięgu od bossa (leczonych celów), co zapewnia im więcej czasu na ucieczkę.
3. Grupy trzymają się swoich healerów.
4. Healerzy starają się utrzymywać wszystkich na full hp.
5. Rajd stara się utrzymać full hp (HS'y, potiony, bandaże - najlepiej podczas silence'a)
6. Tanki budują maksymalny threat, zamieniając się w kolejce po każdym knockbacku.
7. Klasy dps uważają na aggro, pozwalając przynajmniej dwóm tankom utrzymywać się stale na pierwszych pozycjach.
Demelain - 2007-12-02, 16:51
:
Grupa 1
Wolfhart (krzyżyk) ---> target: aktualny main tank, focus: pozostali tankowie (Wilk, Yerem, Sulivoy, Timotehh)
Nonenalim (kółko) ---> target: aktualny main tank, focus: pozostali tankowie (Wilk, Yerem, Sulivoy, Timotehh)
Sulivoy
Wilk
Thimotehh

Grupa 2
Marilith (kwadrat) ---> target: Kalaam, Keleborn, Ponia, focus: melee (Kwinto, Straszyk, Daaron)
Kalaam
Keleborn
Ponia
Sante

Grupa 3
Gajanna (trójkąt) ---> target: Grupa 3, focus: melee (Daaron, Kwinto, Straszyk), HoTy na tanków (Wilk, Yerem, Sulivoy, Timotehh)
Elzbieta
Takin
Vegelus
Yerem

Grupa 4
Ozrik (księżyc) ---> target: Kwinto, Blada, Straszyk, Daaron
Daaron
Straszyk
Kwinto
Brittanyy (gwiazdka) ---> target: Kwinto, Straszyk, Daaron; HoTy na tanków (Wilk, Yerem, Sulivoy, Timotehh)

Grupa 5
Crakuf (diament) ---> target: Grupa 5, focus: melee (Kwinto, Straszyk, Daaron)
Alishya
Nightblood
Orchide
Undet
Demelain - 2008-01-18, 18:56
:
Buffy:

Marilith - GoTW (gr. 1, 2, 3)
Gajanna - GoTW (gr. 4, 5)

Didimos - shadow prot (gr. 1, 2, 3, 4, 5), stamina (gr. 1, 2, 3, 4, 5)
Brittanyy - spirit (gr. 1, 2, 3, 4, 5)


Kalaam - intelect (gr. 1, 2)
Keleborn - intelect (gr. 3, 4)
Ponia - intelect (gr. 5)

Pala buffy i aury rozdziela CL